automoto.ee foorumid
Mille kong? - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Identifitseerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Teema: Mille kong? (/showthread.php?tid=18285)



Mille kong? - MartinL - 04-12-2006

Kas selline kong on iseleiutatud või tehase/koperatiivitoodang? Ja kui, siis mis otstarve võib sellisel olla?
Kas tegu võib olla vangide vedamise kongiga?


RE: Mille kong? - k2sipidur - 04-12-2006

Tundub iseleiutatud olema, ilmselt paiknes Zili või Urali peal.


RE: Mille kong? - Kadjakas - 04-12-2006

Samadelkin ütleks, a katus on liiga proff. Mille katus sel asjal on?h


RE: Mille kong? - taruvaras - 04-12-2006

No kohe kindlasti ei veetud sellega vange.Kangesti meenutab GAZ 53 postiveokite furgooni, plekirihveldus ja tuulutusavad viitab Kaspia masinaehitustehase toodangule. Margiks mingi (kirillitsas)GZSA-.... .


RE: Mille kong? - flanagan - 03-01-2007

Posti kuut jah,kasutati nii 53 kui ka 52 peal.Aga selliseid tehti suht lühikest aega.(rihveldus jms).Sellised olid kasutusel masinatel mis võeti arvele 82-84 aastal.Vähemasti nii ma mäletan,aga võin ka pisut eksida.Samas oli selle aastakäigu masitatel tagauks kahepoolne.Aga kuna kogu kuut oli pehmelt öeldes nutuse-kui mitte öelda sita kvalteediga,siis võidi ka tagauksi muuta.Üldse 52/53 postikuute mis tulid Kaspiiski tehasest oli tegelikult üsnagi erinevaid.Selliseid millel küljeaknaid külje kohta kaks.Selliseid millel neid üks.Tagauksi kah mitut sorti.Ühe suure uksega,kahe tavalise uksega ja kahe liuguksega,mis alailma kinni kiilusid.Osadel oli ka eraldi sektsioon kuudis mille uks avanes küljele(sama oli millegipärast nii TA-9E kui ka TA-9C-l)Osa kuute olid sellised mis olid ilma rattakoobasteta,st asusid nagu veokastki rataste kohal,teised aga olid toodud alla,neil olid rattakoopad.
Lugupidamisega,Flanagan


RE: Mille kong? - PETSS - 03-01-2007

Wangiautode kong oli teistsugune,mitte nii kandiline,katus kumer.Siledate külgedega,küljel üks aknaga uks.Seal ukse taga väiksem waheruum , istus konvoi,pättust teinud kodanikud istusid kongi tagaosas.Tagaosas ka erinewusi ,osades sai kõik koos istutud ,mõnedes jälle võrkudega eraldatud sektorid.Pildil tegu siiski vist postiautoga(aknaid neil küll ei mäleta).Kas ei või olla tegemist mingi sanitaar wariandiga?


RE: Mille kong? - flanagan - 03-01-2007

Mida!? Postiljone pesti siis või?
Itsitades,Flanagan


RE: Mille kong? - PETSS - 03-01-2007

Olid ju olemas ka röndgen furgoone(kus tehti postiljonidest pilte ,et eelkõneleja juba naerda saaks).Punawäe üksuses 0015 T paiknes küll selline kong ,ehki mitte nii pika kongiga kui pildil.


RE: Mille kong? - flanagan - 03-01-2007

Hea Petss!
Kangesti meeldib määratlus -".......mis oli veel pikema kongiga kui pildil.Väga vabandan,et pisut lauset ümber sõnastasin.
Sellise aknaga kuudid olla tehtud liikuvateks postkunturiteks.Sides,st Eestis olid nad aga käibel tavaliste postimasinatena.
Hea PETSS! Loodan et Sa mitte mitte väga ei solvunud minu viimasest kirjatükist.Se polnud mitte minu eesmärk.
Head soovides,Flanagan


RE: Mille kong? - PETSS - 03-01-2007

Ei hullu.See mitte küll päris teemasse aga liikuvad sidekontorid olid ENSV s küll.Missugused autod seal sõitsid?Kas suured postiautod või M´2715 ned?


RE: Mille kong? - flanagan - 03-01-2007

Minu teada kasutati neid pirukaid ENSV ajal telegrammide veoks.Tegelikult ei teagi,et ENSV oleks olnud liikuvaid postkontoreid.On äkki Sul selle kohta inffi?Flanagan


RE: Mille kong? - PETSS - 03-01-2007

Saaremaal oli tuttawa aadressiks 70 ndtatel liikuv sidejaoskond(elas ta kuskil Randwere kandis) ja suwel põhjarannikul tollases Rakvere rajoonis ,vanematega puhates oli mingi sama teema.Viimatinimetatud kohas oli postautoks GAZ 66,posti toodi waid suveperioodil,talwel tolles kandis suurt elanikkonda polnud.


RE: Mille kong? - guits112 - 04-01-2007

meil oli aadressiks "liikuv side 3" saaremaal