MTZ-05 head ja vead - t-16 - 18-01-2007
oskab keegi selle kohta midagi head või halba kosta.
RE: MTZ-05 head ja vead -
wax - 18-01-2007
Mul on olnud kaks 05 ja üks 06 (lihtsalt uuem mudel, kõik paistab sama olevat mis 05-l). Esimene asi mis kõigil katki on läinud, on käimalöömise vänd. Järgmisena annab otsad hunn, millega käsitsi käima tõmmata. Panin võlli otsa rihmaratta ja nüüd tõmban köiejupiga
Kõige esimene trakats peksis pidevalt küünlaid täis, sai üpris uuena mootorile kapremont tehtud, aga ikka korda ei saanudki. Mingi aja pärast hakkavad jooksma pooltelgede simmerid. Kindlasti jälgi, et all kastis õlitase pidevalt normis püsiks. Kui õue vihma kätte jätad, siis kata traktori keskosa vähemalt kinni. Teadupärast saab "lenkstangi" 180 kraadi pöörata (et vikatit ühendada), lenksu ja raami ühenduskohast kipub vesi ja niiskus sisse minema kui vihma kallab. Käru pidurid väsivad kah mingi aja jooksul ära.
Aga muidu on äge riistapuu 4 edasi ja 2 tagasikäiku, difrilukk Neljandaga kohalt minnes jätab asfaltile jutid.
RE: MTZ-05 head ja vead - t-16 - 18-01-2007
palju kütet võtab ja mis bensiiniga töötab.
RE: MTZ-05 head ja vead -
wax - 18-01-2007
t-16 Kirjutas:palju kütet võtab ja mis bensiiniga töötab.
Sõidan A76-ga. Kui seda hetkel käepärast pole, siis 95-ga, millele lisan pliilisandit. Kütet võtab väga vähe. Paagitäiega (5liitrit) saab üle poole päeva suure koormusega tööd teha.
RE: MTZ-05 head ja vead - t-16 - 18-01-2007
kust sa tänapäeval A-76 võtad?Keegi "neste"mees teadis rääkida,et Futura pidi olema pliiasendaja aga loodussõbralikum variant.Ei tea oli see õige jutt.Olen veel kuulnud,et kui tahad 95 sõita,siis peab surveastet tõstma so.silindripead madalamale laskma.
RE: MTZ-05 head ja vead -
wax - 18-01-2007
t-16 Kirjutas:kust sa tänapäeval A-76 võtad?Keegi "neste"mees teadis rääkida,et Futura pidi olema pliiasendaja aga loodussõbralikum variant.Ei tea oli see õige jutt.Olen veel kuulnud,et kui tahad 95 sõita,siis peab surveastet tõstma so.silindripead madalamale laskma.
76 saab Venemaalt, varem sai ka Lätist, kuid nüüd ei paku sealsed tanklad enam seda
Futura jutt on puhas jama, kuna Neste kirjutab oma kodulehel lihtsalt ja selgelt:
Kõik Futura eurobensiinid on pliivabad. Mina pole mootoriga midagi teinud, et teise bensiiniga sõita. Pole seni mingeid jamasid täheldanud.
RE: MTZ-05 head ja vead -
Jossu - 18-01-2007
selliseid väikseid aiatraktoreid veel teisigi marke?
mul on üks taoline maal aga pole õrna aimugi mis mark vms, põhimõte on igaljuhul sama, heinaniitjat saab kah külge panna ette...aga tollel selline mure et sädet pole kontakti vahel...
mootoril oli peal igaljuhul mingi tsikli karpa jms...ehk kuskil pilte kust ma saaksin endaoma välja eristada?
RE: MTZ-05 head ja vead - t-16 - 19-01-2007
see on äkki tsehhi MF-70,selline punane.
sellel käib magneeto hooratta sees,mul selline täiesti olemas.
RE: MTZ-05 head ja vead -
Jossu - 19-01-2007
pilti pole näidata? punane on küll muidu jah
RE: MTZ-05 head ja vead -
Sillu - 19-01-2007
t-16 Kirjutas:see on äkki tsehhi MF-70,selline punane.
Jossu Kirjutas:pilti pole näidata? punane on küll muidu jah
MF 70 on selline:
RE: MTZ-05 head ja vead -
Jossu - 19-01-2007
bena paak sama aga muidu on teistsugune, esiots pole nagu tühi vms, seal kah midagi, ja mootor oli minul täpselt rataste suhtes keskel...
RE: MTZ-05 head ja vead -
Laurix - 15-08-2007
Kas MF-70nele saab ka kartulimutti ja mullafreesi paigaldada?
RE: MTZ-05 head ja vead -
Laurix - 18-08-2007
Kas keegi oskab siis minu küsimusele vastust anda?
RE: MTZ-05 head ja vead -
lamjak - 18-08-2007
Kartulimuti kohta ei tea, aga frees on talle olemas.
RE: MTZ-05 head ja vead -
Laurix - 18-08-2007
Aitäh info eest, lamjak
RE: MTZ-05 head ja vead -
vant - 19-08-2007
Kuna teemapüstituses oli juttu MTZ 05-st,siis jätkaks tollega.Omal neid lausa 2tk. Üks uuema olemisega ja teine rohkem töötanud.Ega ei oska neid nii kiita ega laita,tüüpiline vene värk:mõni asi suure tugevusvaruga,teine samas vaatamata oma suurusele ja robustsusele ikka laguneb.Kasvõi eelpool nimetatud käsistarter.Minu uuemal traktoril ei taha ka käigud hästi lülituda,ju on "sisse kulumata".Hoolimata puudustest on nad jõulised ja tõmbavad oma suuruse kohta käru väga hästi.Hea lisa on ka difrilukk.Vaatamata kõigele plaanin ma nad mõlemad koos käru ja muude riistadega maha müüa-lihtsalt puudub vajadus nende järele.
RE: MTZ-05 head ja vead -
sohver - 22-08-2007
Tere.Küsimus ka MTZ 05 kohta,et kuidas vahetada siduriketast ja mis masina analoog kettaid saaks kasutada?Millises järjekorras peaks demontaazi teostama et hiljem oleks kerge kokku panna.Kas on ka mingeid spets võtmeid vaja kasutada.Ehk on keegi sellel alal kogemusi juba saanud.[/font]
RE: MTZ-05 head ja vead -
Killer666 - 20-07-2008
sohver Kirjutas:mis masina analoog kettaid saaks kasutada?.
asjast ei tea halli tilligi , aga kuskilt siit foorumist lugesin
agaa Kirjutas:Niisiis. Kepsusaaleks (remontmõõduks) sobib Honda Civic 1,3 84.a. masina raamsaale.
Siduri kettad on Minski 125cm motika omad
edit:Otsing aitab
RE: MTZ-05 head ja vead -
Huck - 20-07-2008
Lähenema peaks ilmselt eespoolt
Mootori saab tervelt maha- sidurikoda jääb väntvõlli otsa ja kettad jäävad "silla" külge (vt.
pilti - sääl kaltsu all nad ongi). Rohkem pole ise lõhkunud aga noh- vene värk ju- peaasi, et 13 ja 17 võtmeid on
RE: MTZ-05 head ja vead -
mtz05 - 21-09-2012
Kui kellelgi on probleeme käigukastiga MTZ 05, siis saan aidata
Endal oli probleem, käigud ei seisnud sees, mõni käik ei läinudki sisse, suurem lohk ja hüppasid välja sõidul.