K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
moto-onu - 07-02-2007
kas m-72-ele istub m-75-e väntvõll
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
Aspelund - 07-02-2007
Milleks Sa spormootori vänta tavalisele 72-le tahad panna? M-75 oli ju sportratas, mitte tavaline. K-750 vänt ajab asja edukalt ära.
Asp
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
moto-onu - 07-02-2007
ausalt öeldes ei tea ma emmidest mitte midagi.hetkel tean ainult seda et üks keps ei tohiks teist kepsu alt poolt(kõrvalt)kallistada ja kolb ei tohiks karteri kaudu (tükkidena)välja tulla.
ja muide kas treitud(mitte palju)hooratas võib põhjustada puruneva kolvi?
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
moto-onu - 08-02-2007
aa muidu kui k-750-ne oma ei saa et siis kas 75-e oma istub või mitte?
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
valdo - 08-02-2007
moto-onu Kirjutas:aa muidu kui k-750-ne oma ei saa et siis kas 75-e oma istub või mitte?
Lp kaasfoorumlane - ma usun, et sa said ksf! Aspelundi postitusest aru, et M-75 mootor on ÜLIVÄGA-PALJU haruldasem kui K-750 või M-72 mootor. Üks on ikka spetsiaalne sportmootorratas, mida on tehtud loetud aastad ülipiiratud arv, teisena mainitud olid pikka aega masstootmises olnud aparaadid, mida veel paar-kolm aastakümmet tagasi vedeles hüljatuna pea iga teise külavanamehe kuuri all ja taga.
Kui see jutt M-75 mootorist vastab tõele ja Sul on peale väntvõlli muid detaile ka taastamiskõlbulikuna olemas, siis usun, et Sa saad oma 75 mootori või mootorijäänuste eest nt K-750 mootoreid terve autokoorma.
Minuteada (las ksf! Aspelund nt mind parandab, kui ma kägu ajan) on komplektseid M-75 rattaid maailmas alles alla kümne, samal ajal kui enamvähem komplektseid K-750 peaks Eestigi peal veel alles olema ikka ÜSNA tubli kolmekohaline arv ja vast M-72sidki peaks Maarjamaal veel kolmekohaline arv olema...
Lisan igaksjuhuks oma vastuse lõppu ühe pildi M-75st, et Sa juhuslikult seda mootorit millegagi segamini ei aja...
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
TimmThaler - 08-02-2007
OT kül aga valdo kas sa tead kas eestis ka m-75 on kellegil? Nii huvipärast küsin
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
Aspelund - 08-02-2007
Üks peaks restaureerimisel olema ja mingil hetkel tegema debüüdi ka avalikkuse ees. Tean inimest, kellel oli mootor, aga see läks "ärimehele".
Võimalik on, et üks-kaks mootorit on veel.
PS: Ülal olevast Aleksei Popovi masinast ei tasu väga pöördesse minna, peale mootori on seal tõenäoliselt vähe originaaldetaile. Replica või nii.
Asp
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
Ishijupp - 08-02-2007
Kas keegi ei räägiks M75 ajaloost lähemalt?
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
moto-onu - 08-02-2007
okei kuna ma ei tea nendest mitte midagisiis uuriks et mis mootor on too emmi mootor millel silindri kaan pealt kumer,minu oma on sile ja mis vahe neil on?
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
valdo - 08-02-2007
Ishijupp Kirjutas:Kas keegi ei räägiks M75 ajaloost lähemalt?
Aga palun -
http://oppozit.ru/modules.php?name=News&file=print&sid=242
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
valdo - 08-02-2007
moto-onu Kirjutas:okei kuna ma ei tea nendest mitte midagisiis uuriks et mis mootor on too emmi mootor millel silindri kaan pealt kumer,minu oma on sile ja mis vahe neil on?
Mismoodi kumer? Äkki selgitad täpsemalt ja arusaadavamalt? Kas silindrid näevad sellised välja, nagu minu postitet M-75 pildil (mis on jah replika, aga mille mootor peaks vähemalt olulistes detailides ja väliskujus õige olema)?
Äkki teed pilte? On Sinu poolt mainitud mootori näol tegemist üleüldse ülaklapilise isendiga? Või siiski traditsioonilise "emmilise"-alaklapilisega?
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
moto-onu - 08-02-2007
minu oma on traditsiooniline alaklapiline ja silindri kaan on pealt ribidega kaetud ag see teine on kumer kuid sileda silidri kaanega keset kaant on polt
(ma ei saa pilte kah präegu üles panna sest scanner on rivis väljas)
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
moto-onu - 08-02-2007
neile toodeti sundtoitmis kompressoreid kah ,kinnitati ette otsa
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
zyndapp666 - 08-02-2007
Ma pakun et sul on M-61 ehk Irbiti mootor. Kas mootori karteri alaosas on ribid või on karter silindrite alt külgedelt sile?
moto-onu Kirjutas:minu oma on traditsiooniline alaklapiline ja silindri kaan on pealt ribidega kaetud ag see teine on kumer kuid sileda silidri kaanega keset kaant on polt
(ma ei saa pilte kah präegu üles panna sest scanner on rivis väljas)
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
ala310 - 09-02-2007
digi pilt oleks abiks !!!
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
moto-onu - 09-02-2007
Minul on kindlalt m-72 aga see teine 1951. aasta mootoratta raamatu teises täiendatud trükis välja toodud m-75 sellel on silindrite peal asuv klapikambri kaan ükes tükis mite nagu sellel pildil mis Valdo välja tõi.Tollel on ju nookuritel eraldi kaaned peal
(sorri kuid ei saa hetkel millegi pärast pilte üles)
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
Ishijupp - 09-02-2007
Ehh, sul asjad segi nagu körtpärtli särk pühapäeva hommikul! Võta lahti
www.google.com , sisesta otsingusõna M-72 , otsi, ja seejärel pildid. Otsi piltide hulgast sinu rattale vastav pilt ja riputa link siia üles. Kui ei leia nende hulgast, siis korda protseduuri otsingusõnadega k-750, Dnepr, Ural.
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
moto-onu - 09-02-2007
ma hakkasin etis otsima ja leidisn ühe lehekülje mille järgi võib otsustada et tolles raamatus on valed andmed piltidele alla pandud ja minu kodune nett on kaa nii nagu ta on nii et pilte ei saa üles panna
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
moto-onu - 09-02-2007
aga mis vahe on k-750nel ja m-72el
RE: K: M-75 väntvõlli paigaldamine M-72le? -
Ishijupp - 09-02-2007
Mis vahe on seal ja käol?
Internetist leitud pildile viitava lingi postitamine ei nõua rohkem ressurssi kui vastavat arvu tähemärke sisaldava postituse postitamine.