Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
outblast - 17-05-2007
Kuidas ühendada?
Teleskoopsilindrilt tuleb 1 toru välja õlipumbast aga 2 toru. Kuidas õlipaak nendega ühendada????!!!
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
peeterpaul - 17-05-2007
Pumba küljes olevast klapist surveots läheb silindrisse, teine-tagasivool paaki. Kusagilt peab aga õli peale ka tulema. Vene tehnika puhul tuleb ta peale otse pumbale, õigemini pumba alla. Seega PEAB olema kolm otsa....Kordan siis üle - vene tehnika puhul peenem toru, mis paagist tuleb, on tegelikult õli tagasikulgemise trass ja asetseb tavaliselt paagi peal. Jäme ots on pealevool ja loomulikult voolab õli paagist välja altpoolt.
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
outblast - 18-05-2007
Nu ikka ei saanud aru.
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
korvimees - 18-05-2007
Mis autoga üldse tegu? Sinu poolt toodud algandmete järgi on lihtne ju ühendada. Paagist pumpa ja pumbast silindrisse. Paned pumba tööle ja tõstab kasti üles. Nüüd mõtle edasi, kuidas sa kasti alla saad ? Seega miskit on nagu puudu ju, mingi klapp või hüdrojagaja. Näiteks 53-l on asi lihtsalt lahendatud. Ühendad pumba käimakastiga(kangi tagumine asend) - tõstab kasti üles, lükkad kangi ette tagasi - hoiab kasti üleval, tõmbad kangi enda poole - laseb õli paaki tagasi s.t. kast vajub alla.
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
outblast - 18-05-2007
Asi selles et ma pole varem seda värki teinud ning minu jaoks on see raske. Ma nagu ei tea milline toru kuhu läheb.pumbal on all toru ja üleval toru. Kust ma siis 3 toru võtan?
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
kolz - 18-05-2007
Eelpool juba küsiti ,mis kallurmasinaga tegu on? Kas Gaz- või Sisu- või hoopis Belaz kallurauto??? Kas on raske konkreetsemat infot anda ja seda enam et omal veel kiire ka.
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
outblast - 18-05-2007
Sorry. GAZ 53 on tegemist.
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
peeterpaul - 18-05-2007
No vot siis on kindlasti kolm otsa. Pumba alt üks (jäme) ja ühendub paagiga altpoolt. Pumba peal on nn. jagaja-klapp, sealt tuleb välja kaks toru. Üks silindrisse ja teine paagi tagasivool
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
outblast - 19-05-2007
Et see toru mis ülevalt tuleb on kõrval koht mis 52 oli ühendadud alumisega kaotan ära ja viin õlipaaki? Ning teise otsa silindrisse?
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
korvimees - 21-05-2007
outblast Kirjutas:Et see toru mis ülevalt tuleb on kõrval koht mis 52 oli ühendadud alumisega kaotan ära ja viin õlipaaki? Ning teise otsa silindrisse?
Kui sellest segasest lausest nüüd õieti aru sain, siis teeb see üks ja sama välja, kas viia tagasivool otse paaki või ühendada alumise toruga.
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
peeterpaul - 21-05-2007
Vou,vou.vou.stop!
Alumine toru nii hüdropaagil kui ka pumbal on pealevool. Tagasivool on gorki autodel paagil pealpool ja pumba küljes oleval jaotusklapil üks väljuvatest torudest.
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
outblast - 24-05-2007
Hea küll.
1 küsimus veel...
Kas ülemine toru läheb silindrisse ja alumine õlipaaki või vastupidi.
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
peeterpaul - 24-05-2007
üks variant on katse eksitusmeetodil.....
Teine aga see, et ootad õhtuni, vaatan enda omalt järele.
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
outblast - 25-05-2007
Selge. eks ma ootan
Kas oled ära vaadanud? Juba paar päeva on möödas.
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! -
outblast - 28-05-2007
Hmm... Huvitav kuna ma siis vastuse saan?