Ferrari (512 TR) ja ka uuemad -
nasa13 - 02-02-2002
http://www.geocities.com/MotorCity/4984/512tr-specs.html
Engine Type SOHC 48 valve Flat-12
Displacement 302 cubic inches / 4.9 litres
Horsepower (sae) 421 bhp @ 6750 RPM
Torque 360 lb.-ft. @ 5500 RPM
Transmission 5-speed manual
Max Engine Speed 7250 RPM
Weight 3875 lb.
Weight Distribution, Front/Rear % 42 / 58
Chassis Layout Mid Engine/Rear Wheel Drive
Front Brakes 12.4\" vented disc
Rear Brakes 12.2\" vented disc
Brakes Assist Type Vacuum ABS
Front Tires P235/40ZR-18
Rear Tires P295/35ZR-18
0 - 100 km/h (0 - 60 mph) 4.7 sec
0 - 167 km/h (0 - 100 mph) 12.3 sec
1/4 mile Time/Speed 12.9 sec @ 187 km/h (112.2 mph)
Top Speed 320 km/h (192 mph)
Braking from 100 km/h (60 mph) 125 ft.
Braking from 133 km/h (80 mph) 220 ft.
Latteral Accel. 200ft. Skid Pad 0.94g
LISAKS:
http://mypage.direct.ca/a/ablee/
http://www.autosportdesigns.com/ferrari_galleryii.htm
http://www.koenig-specials.com/history.html
\"......This is how the most successful model of all the KOENIG SPECIALS, the KOENIG COMPETITION, came into being, based on the Ferrari Testarossa, with a 735kW/1,000 h.p. bi-turbo engine, which at the time was superior to all sportscars intended for road use. Cabrio designs were also made....\"
Testarossa -
nasa13 - 04-02-2002
Testarossa oli omal ajal autodisaini tippsaavutusi
http://eleves.mines.u-nancy.fr/~thil/testarossa.jpg
http://www.carmediazone.com/pictures/ferrari/testarossa.jpg
http://hammer.prohosting.com/~miamivic/
-
nasa13 - 04-02-2002
Tuli meelde, et ka Eesti registris peaks vähemalt üks Testarossa, valget värvi, olema. Vist kuskil Tartu lähistel.
Huvitav kas keegi teab lähemalt?
-
pix - 04-02-2002
Kas see mitte mingi koopia ei olnud, pead
ei anna?
-
nasa13 - 04-02-2002
Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: pix
Kas see mitte mingi koopia ei olnud, pead
ei anna?
Replica´id on vist eestis mitu mitu tükki. See oli/on minuteada täisvereline orig. Ferrari Testarossa. Kuulu järgi olevat ühe vanema naisterahva nimel olnud :bounce
EDIT: aga täpselt ei tea
Üks valge replica seisis kunagi Mustamäel Sõpruse pst. parklas
- JB - 06-02-2002
512 ei oska kommenteerida, kuid on 1 tuttav kellel on sõpradega mitme peale 355 ostetud, mingine 98 või 99 aasta. Küll aga välisfirma arvel s.t kollaste nubritega. Ise on nad Tallinnast. Päris valus masin. Keegi nagu pole õigu poolest arvestanud palju asi kütet võtab, kuid on ette tulnud, et täispaagiga sõidul Tallinnast Tartusse peab vahepeal tankima (seega üle 30l/100km). Selle auto probleem on selles, et hakkab tõmbama alles ca 5000 rpm\'il. Jube madal on kah. Eesti oludes peab varakult hakkama auto põhja parandama.
OFFTOPIC: F355 -
nasa13 - 06-02-2002
Ferrari 355
http://www.users.globalnet.co.uk/~anchsa/ferrari.htm
Huvitav jah, palju Ferrarisid eestlased üldse omavad. Küllap neid on rohkem kui arvata. Mõned aastad tagasi kuulsin, et keegi Tallinnas ostis sõidukorras 308 ehk ühe vana pilli, hinda maksis u. 300+K(!-romu?). Ei tea, aga kuhu registrisse see arvele läks.
EDIT: Ferrari tootja on maininud, et 355 mootor töötab lõdvalt 11000+ p/min ilusti välja. Aga ennem tuleb piiraja.
Ferrari 355 on selline:
http://www.montecito-motors.com/img/98_f355/f355.jpg
http://mesonpi.cat.cbpf.br/joao/nfs3/f355/f3554.jpg
http://www.f355.net/~tk/cars/vga/P9230358.jpg
http://www.newcars.nl/fotos/ferrari/f355.jpg
http://www.zon.se/bil/nytt/ferrari/6.jpg
http://www.movit.de/images/fer35fs.jpg
veitsa vanem Ferrari, -
Jansa - 13-02-2002
mis mulle räigelt meeldib: 365 California, tehti 1966-67, \"in piccola serie\" (

), 13 tükki kokku. Ferrari, mida nii vähe tehtud on, ei saa ka vähem maksta kui 500K $

Siin on üks müüa:
http://www.ferraris-online.com/cars/10327/10327b.html
Ja siin on vähe tehnilist infi, saab italianot ka harjutada sealjuures

:
http://www.passioneauto.it/articoli/ferrari/365california.html
Eriliselt lahedad on mu meelest auto udutuled, mis kaane alt välja popsavad.
OFFTOPIC -
nasa13 - 14-02-2002
Mulle meeldib 365GTB/4 ehk Daytona ka. Soovitavalt cabrio

Samasugusega sõitis Don Johnson Miami Vices algusaastatel ringi.
http://www.kls2.com/~karl/cars/ferrari-365-gts4.jpg
Hobujõudude ja kaalu suhe 1:3

Võrdlemisi vettega sarnane
-
Jansa - 14-02-2002
Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: nasa13
Võrdlemisi vettega sarnane
Aastakümne vahe ainult

Kui 365 Daytona ilmus, siples Vette alles Mako Shark-teemas
- Ets - 14-02-2002
Selle valge kohta pole küll midagi kuulnud/näinud.
Paar kitcari on küll kindlalt sest kahte olen näinud. ühes sees istund.
Siiis on ka Lõhmusel, vabandust oli, millel olen ka pilgu peale visanud ja pepu istmesse ajutanud.
Siis alles üks uus tuli eestisse talvel. Ei tea numbrit aga tollitud on küll.
Sellest 3 peale ostetud Ferrarisse ei taha millegi pärast uskuda, sest kui härrastel on palju raha siis sellist autot ei osteta kohe mitte kolme peale. Aga kes teab.
Ja siis on üks võrus kah. Eriti vana ja taastamisjärgus.
Kurat, pole nende Ferraride Markidega üldse kodus.
TEan et kõige ilusam on IMO F40 ja vaevlt enam midagi ilusamat tuleb
olge tublid poisid ja ostkem mitme peale Ferrarisid.
-
Jansa - 14-02-2002
üks valge, Testarossa moodi (ei tea, kas on päris või ei ole mitte), seisis veel eelmisel pühapäeval tammsaare teel selles parklas, mis enne ESS-i turvaparkla nime kandis. Peale Statoili natuke maad ja paremat kätt.
Vaevalt ta sealt ära sõitnud on
-
pppp - 15-02-2002
Valge? Tammsaare teel parklas seisab ikke üks punane replica...
-
nasa13 - 15-02-2002
Punast replicat olen varemalt ka Tõnismäe piirkonnas parkimas näinud.
-
Jansa - 15-02-2002
Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: pppp
Valge? Tammsaare teel parklas seisab ikke üks punane replica...
sry- jumalast punane jah, käisin ekstra luurel

võib-olla oli lumi peale sadand või joogid nii kanged olnud sel päeval, ei tule meelde
365 seeria moonutis -
nasa13 - 29-05-2002
Oh õudu või hoopis Ferrarimeeste matuseauto?
-
Jansa - 29-05-2002
kle, ma kunagi sattusin mingile stw-special vms lehele, see oli pungil täis sääraseid, kahjuks ei tea aadressi enam.
Aga uskumatuid asju oli ikka.
:yes
-
North - 31-05-2002
Õnnestus nädala keskel silmata Tallinnas Ferrari 360 Modena. Eesti reg.number ja puha. Reg. nr oli vist 360 ARB, autu loomulikult punast värvi...jalad võtis ikke nõrgaks küll:rull.
Kahjuks on selline autu minu arust Eestis 85% mõtetu, aga kuradi ilus oli küll.
Huvitav palju ka selline maksta võiks:???
-
nasa13 - 31-05-2002
Tsitaat:Originally posted by North
Õnnestus nädala keskel silmata Tallinnas Ferrari 360 Modena. Eesti reg.number ja puha. Reg. nr oli vist 360 ARB, autu loomulikult punast värvi...jalad võtis ikke nõrgaks küll:rull.
Kahjuks on selline autu minu arust Eestis 85% mõtetu, aga kuradi ilus oli küll.
Huvitav palju ka selline maksta võiks:???
Pakun umbkaudseks suurusjärguks 2 MEEK hinnaks.
Ega väga eriti teid siin Eestis muidugi pole sellisega pikalt vajutada, aga eks ülbe on küll selline. Kui teemast kõrvale kalduda, siis hetkeseisuga valiks uue 500hp Dodge Viperi kui \"läheks ostmiseks\" :keersilm
MODENA
Samas, Modena andmed 295km/h ja 4,5 sek/100kmh ei olegi nii kosmilised --->
Corvette ZR-1 andmed on 290km/h ja 4,2 sek/60mph (96kmh).
Pruugituna võib küllaltki korralik ZR-1 kätte juhtuda alates u. 400K EEK eest, samas selle raha eest ei saa erilist Ferrarit küll
Samuti on ZR-1 ka küllaltki kõrge pöördega redline 7000p/min ja võimalik peale modimist veel kõrgemad pöörded ---> hääled ei jää eriliselt Ferrarile küll alla, kui keegi naudib teravat röögatust, mis itaallaste mootoritele suht omane
-
Jansa - 31-05-2002
Minu lolli arvamuse kohaselt esindab vette ameerika bigmäkikultuuri- imo pole temas elegantsi. On küll jah raju power ja performance ja ülbe välimus, kuid elegantsi mitte dollarigi eest.
Igas jumala Ferraris leiab seda aga kindlasti. See nagu korvab ka marginaalsed allajäämised numbrites.
p.s. ei ole korve-vastaline ma, meeldivad küll, aga kui just siinkohal selliseks võrdluseks läks..