Võidusõidud. -
Gardaan - 14-07-2007
Kas keegi oskaks öelda milla on tulevikus toimumad võrrivõidusõidus mis tulekul? Kui lähedal asub tahaks kindlasti vaatama minna et millest ka varsti võin osa võtta
RE: Võidusõidud. -
hendrik - 25-07-2007
http://oldmoped.proboards42.com/
RE: Võidusõidud. -
Gardaan - 10-11-2007
Ega keegi kaasfoorumlastest ei oskaks öelda et kas millalgi võistlusi tulemas? või kas üldse tuleb? . Ise tahaksin ka korra kaasa lüüa
oleneb muidugi kus toimub;/
RE: Võidusõidud. -
korvimees - 10-02-2008
Järgmine võidusõit tuleb 16.02.2008. Debüüdi teeb uus masinaklass. Asjast saab veidi aimu
siit
RE: Võidusõidud. -
oldmoped - 10-02-2008
Korviklass on olemas juba aastast 2005!
RE: Võidusõidud. -
korvimees - 10-02-2008
Näädsasiis
Olen jälle miskit maha maganud.
RE: Võidusõidud. -
Gardaan - 11-02-2008
kahjuks ise ei saa tulla sinna sõidule
üritus natukese liiga kaugel:S . Aga küsimus: kas seda külkat veab 1 võrri mootor?
huvitav oleks näha nende liikurite sõitu
RE: Võidusõidud. -
karlep - 11-02-2008
Noh, Gardaan, 16.02 Abja-Paluojas võistlus, asfalttee peal. Ole siis kohal
RE: Võidusõidud. -
Gardaan - 11-02-2008
ma just ennem kahjuks ütlesin et ei saa
liiga kaugel
ise elan klooga-ranna külas
RE: Võidusõidud. -
vootele - 06-03-2008
Gardaan Kirjutas: kahjuks ise ei saa tulla sinna sõidule üritus natukese liiga kaugel:S . Aga küsimus: kas seda külkat veab 1 võrri mootor? huvitav oleks näha nende liikurite sõitu
Kügkorviga võrridel ei ole mootorite arv piiratud. Pane kasvõi kümme tükki peale. Samuti on lubatud mitme silindriga võrrimootorid.
RE: Võidusõidud. -
oldmoped - 06-03-2008
Kas tehnilisi tingimusi on viimasel ajal muudetud? Algsetes kunagi paika pandud korvireeglites oli lubatud vaid topeltmootor.
RE: Võidusõidud. -
korvimees - 06-03-2008
vootele Kirjutas:Kügkorviga võrridel ei ole mootorite arv piiratud. Pane kasvõi kümme tükki peale. Samuti on lubatud mitme silindriga võrrimootorid.
Eks sellist asja ole lihtne lubada, hoopis keerulisem oleks see topeltmootor ka korralikult käima panna. Ühe silindriga ikka lihtsam hakkama saada.
PS. Igasuguse tuunimise juures tasub aeg-ajalt meenutada ka ühte tuntud forsseerijate vanasõna: "Kas sai sama hea, kui originaal või läks hullemaks?"
RE: Võidusõidud. -
Tarmo5 - 22-03-2008
tahate võistelda palun:
VESKISILLA CUP 2008
SÄÄRUSÕIT 12.04.08 TÜRI
KORRALDAJA:
www.hot.ee/kaminad
E-MAIL:virgo.roosnurm@mail.ee
MASINAKLASSID:
SÄÄRUD (standard)
SÄÄRUD (open)
SÄÄRUD (külgvankrid)
VÕISTLUSE MÄÄRANG:
POPULARISEERIDA VENE VÕRRE
AJAKAVA:
REGISTREERIMINE JA TEHNILINE KONTROLL KELL: 9.00 - 9.45
TRENN 10:00-10:45
VÕISTLEJATE RIVISTUS 10:45-10:55
1 START KELL: 11.00
VÕISTLUSTE KÄIK JA TEHNILISED TINGIMUSED:
VÕISTLUSTRASS ON MÄRGITUD TÜRI-PAIDE VAHEL VESKISILLA KARDIRAJAL,
1.STANDARD KLASS:
STANDARD VÕRR PEAB VASTAMA STANDARDILE ( MOOTORI KÜLGE KINNITUVAD DETAILID PEAVAD OLEMA ORIGINAALI OMAD):
ORIGINAAL ÕHUFILTER( PLEKIST KOPSIK, OLEMASOLU KOHUSTUSLIK),
ORIGINAAL SUMMUTI( PÜTT PEAB OLEMA ORIGINAALI OMA) ,
ORIGINAAL SÜÜDE( KONTAKTIDEGA),
ORIGINAAL KARTERID, SILINDER ÕHKJAHUTUSEGA.
KOLVI LÄBIMÕÕT MITTE ÜLE 38mm,
LUBATUD ON MUUTA RATTA MÕÕTU JA RAAMI EHITUST.
2.OPEN KLASS:
OPEN KLASSIS PEAB OLEMA ORIGINAAL KARTERID,SILINDER,KOLVI
LÄBIMÕÕT MITTE ÜLE 38mm, SÜÜDE VABA, KARBURAATOR VABA,
RAAM VABA
3.KLASS KÜLGVANKRID:
KÜLGVANKRITEL PEAB OLEMA:
VÄHEMALT KAKS INIMEST RATTAL, ( NII SÕITU ALUSTADES KUI KA LÕPETADES) ORIGINAAL KARTERID JA KA ORIGINAAL SILINDER ( ÕHK, VESI) SÜÜDE VABA, KARBURAATOR VABA, RAAM VABA, VÕIB OLLA KA MITU MOOTORIT.
REGISTREERIMINE:
EELREGISTREERIMINE TOIMUB 24.03.08-06.04.08 AADRESSILE
virgo.roosnurm@mail.ee
VÕI TEL.55616540(MAUNO)
55698781(VIRGO)
STARDIMAKS:
STARDIRAHAD MAKSTAKSE KOHAPEAL SOOLOLE 100-.
KÜLGVANKRITELE 200-.
AUTASUSTAMINE:
AUTASUSTATAKSE ESIMEST KOLME KARIKAGA JA ÜLEJÄÄNUD MEENETEGA
NB: PROTESTI PUHUL EELNEVATE PUNKTIDE SUHTES PÖÖRDUDA KORRALDAJA POOLE.