karburaatori vahetus? - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: karburaatori vahetus? (
/showthread.php?tid=22419)
karburaatori vahetus? -
mirko - 06-01-2008
kas keegi oskaks mulle öelda kas mosse 412 karburaatorit K-126N saab väljavahetata 2140 karburaatoriga 2101. Nimelt 412 karbuss on ühekambriline aga 2140-l on kahekambriline ja kas see kahekambriline karbuss annab ka mingisuguse eelise ühekambrilise ees(teeb ta midagi paremaks).
RE: karburaatori vahetus? -
13piisab - 06-01-2008
saab ikka. 2140 omab ju 412 motot ning paljudel (vanematel?) 2140-tel on just K-126N peal.
RE: karburaatori vahetus? -
mirko - 06-01-2008
kas karbussid istuvad 1:1
RE: karburaatori vahetus? -
mirko - 06-01-2008
mis moodi kahekambriline karbuss asja muudab(küttekulu vähenemine/suurenemine, väike mootori jõu kasv jne)
RE: karburaatori vahetus? -
41Degree - 06-01-2008
mirko Kirjutas:kas karbussid istuvad 1:1
Jah.
13piisab Kirjutas:2140 omab ju 412 motot ning paljudel (vanematel?) 2140-tel on just K-126N peal.
Kasutajal 13piisab on õigus.
RE: karburaatori vahetus? -
ats97 - 07-01-2008
Vahetasin oma 2140nel originaal karburaatori VAZ´i oma vastu - välja tuli vahetada karburaatori kinnitus tikkpoldid(natuke pikemate vastu) ning gaasi hoova mingi detail. Mootor hakkas töötama ühtlasemalt ning küttekulu vähenes natuke.
RE: karburaatori vahetus? -
taruvaras - 07-01-2008
mirko Kirjutas:... Nimelt 412 karbuss on ühekambriline aga 2140-l on kahekambriline ja kas see kahekambriline karbuss annab ka mingisuguse eelise ühekambrilise ees(teeb ta midagi paremaks).
Ei saa aru, millest selline väide! Mõlemal karbussil on ju kaks kambrit. Põhikamber, mis toodab küttesegu igal režiimil ja abikamber, mis on töös vastavalt jala "raskusele". Väga "raskejalgsetel" on mõlemad karbussilõõrid töös enam-vähem pidevalt korraga

. Flegmaatilisel juhil aga ei pruugi abikambri siiber üldse kunagi avaneda.
Kahte head korraga mosse puhul ei saa. Kui eesmärgiks väiksem küttekulu, siis soovitan DAAZ karbussi, kui erksa liikumisega mosset siis K 126N.