automoto.ee foorumid
buss APP-66 - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Järva-Jaani vanatehnika varjupaik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=96)
+--- Teema: buss APP-66 (/showthread.php?tid=22473)

Lehed: 1 2 3 4 5 6


buss APP-66 - raix - 10-01-2008

lugu järgmine.helistas ammune klassivend ja pakkus reisijateveo bussi,margiks ütles TA 66.kas asi on reaalne,et ka selline mark on olemas olnud kunagi ja kas tasub asja lähemalt uurida?


RE: TA 66 - reymo1995 - 10-01-2008

TA-6 on küll olemas olnud. TA-66, vähemalt mina pole kuulnud.


RE: TA 66 - raix - 10-01-2008

helistasin ja küsisin täpsemalt.raam ja sillad 66 omad,kere TA66 oma ja saaremaal oli neid söitnud kunagi kolm.


RE: TA 66 - mrali - 10-01-2008

GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpages/modelpages/app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.


RE: TA 66 - raix - 10-01-2008

ei suutnud kiusatusele vastu panna ja käisin vaatamas (kaugus vaid 20km) tegemist APP-66ga.kui varjupaik huvitatud siis uurin laupäeval hinnda.


RE: TA 66 - mrali - 10-01-2008

Selles olen küll 100% kindel, et muuseumipapa ära ei ütleks... Smile
Võimalusel tahaks pilte ka millalgi näha.


RE: TA 66 - zazik - 11-01-2008

mrali Kirjutas:GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpages/modelpages/app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.
Natuke offtopic.
Kas 4x4 PAZ-id ei olnud GAZ-66 alusel? Samuti on siit läbi käinud pildid mingist haruldasest (sõjaväe) bussist, millel kere nagu GZA-651-l aga neljarattavedu.


RE: TA 66 - mrali - 11-01-2008

zazik Kirjutas:
mrali Kirjutas:GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpages/modelpages/app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.
Natuke offtopic.
Kas 4x4 PAZ-id ei olnud GAZ-66 alusel? Samuti on siit läbi käinud pildid mingist haruldasest (sõjaväe) bussist, millel kere nagu GZA-651-l aga neljarattavedu.

Nelikveoga PAZ-id põhinesid tavalise PAZ-i raamil, millele olid sobitatud GAZ-66 esisild ja vahekast.
GAZ-63 põhised masinad (nagu 4x4 651) ei puutu GAZ-66 teemasse.


RE: TA 66 - zazik - 11-01-2008

mrali Kirjutas:
zazik Kirjutas:
mrali Kirjutas:GAZ-66 peal tehti bussidest vaid armeele mõeldud mudeleid 38AS (maailmas teada kolm säilinut, neist üks JJVV-s) ning selle järglast APP-66 (vt http://denisovets.narod.ru/remz/remzpages/modelpages/app66.html ).
Selline mudel kui APP-66 oleks küll pärl JJVV kogusse, eriti veel kui selle eelkäija olemas.
Tsiviilkasutusse sattusid sellised bussid igal juhul vaid väga suurte eranditena.
Natuke offtopic.
Kas 4x4 PAZ-id ei olnud GAZ-66 alusel? Samuti on siit läbi käinud pildid mingist haruldasest (sõjaväe) bussist, millel kere nagu GZA-651-l aga neljarattavedu.

Nelikveoga PAZ-id põhinesid tavalise PAZ-i raamil, millele olid sobitatud GAZ-66 esisild ja vahekast.
GAZ-63 põhised masinad (nagu 4x4 651) ei puutu GAZ-66 teemasse.

Selge, tänud!


RE: TA 66 - andres22 - 11-01-2008

Kas buss asub Saaremaal?


RE: buss APP-66 - unu - 12-01-2008

Mäletan, et Saaremaal kasutas sõjavägi neid busse laste kooli veoks.
Pikal tänaval oli siis vene õppekeelega V. Gumanenko nim. Kingissepa 3. Keskkool. Piltmälus on üks seik kus Kõigustest 3-4km linna poole olid mingid sõjaväelaste elamud ja sealt linna transpordiks kasutati näiteks üht sellist bussi.


RE: buss APP-66 - raix - 12-01-2008

sain APP-66 pildid tehtud aga ma ei ole arvutikasutamises eriti kodus .kuidas pildid üles panna


RE: buss APP-66 - raix - 13-01-2008

Aega vöttis aga vist said pildid ülesse. Vaadake kas õnnestub midagi näha.

http://www.foto24.ee/link/535389890270001200171531


RE: buss APP-66 - 41Degree - 13-01-2008

Assa mait! On näha küll, nii et on nähtud kohe! Vot see on küll minu isiklikku arvamist mööda see koht, kus lausa kooris tuleks hõisata: "See kuulub säilitamisele ning see tuleb kindlasse kohta talletada!"


RE: buss APP-66 - Wäintz - 13-01-2008

Tean kus see asub, et kui keegi tahab pildi lisa või misiganes siis võin seda ka teha, juhul kui ligi lastakse.


RE: buss APP-66 - mrali - 13-01-2008

No see masin on Varjupaiga kohta väärt rohkem kui küll.
Kui veel vaadata I.Denisovetsi lehte, siis tegu on hilisema seeria APP-66-ga (hõredam esivõre). Küll tundub aga tagasild olevat ümber tehtud topeltratastele (pandud 53 sild?) ning luugi taga, mis vasakul pool puudu, peitub tagavararatas (mis 38AS-il esininas eespool esisilda).


RE: buss APP-66 - rivo54 - 13-01-2008

Aga mis bussi eest ka küsitakse? Kui 38ASi on teadaolevalt 3tk järgi siis palju APP-66 on?


RE: buss APP-66 - mrali - 13-01-2008

APP-66-sid on kindlasti rohkem järgi kui 38AS-isid (jälgides Venemaa foorumeid).
Mõningate andmete kohaselt tehti neid 1970. aastate keskpaigast 1987-ni ca 800 tükki. Punaväest on need aga enamasti maha kantud.


RE: buss APP-66 - raix - 13-01-2008

silda vahetatud ei ole omanik vahetas ainult rattad ära. 53 ja 66 aukude vahe sama


RE: buss APP-66 - andres22 - 13-01-2008

Aga kas omanikul mingi ettekujtus hinnast on?