automoto.ee foorumid
............................... - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: ............................... (/showthread.php?tid=22695)



............................... - Rnz - 28-01-2008

.................................


RE: K: Plokikaane poltide pingutamine - xander4 - 28-01-2008

Täpsusta palun milline neist sinu oma :

NE 5 / 77 kW / Weber / 1987 ...
NRA/N4 / 85 kW / LE-JETRONIC / 1987 ...
NET/NES / 77 kW / Weber / 1982 ...
N4A / 85 kW / L-JETRONIC / 1987 ...

Need on Sierra 2.0 liitrised ühe nukkvõlliga mootorid ...

Näiteks esimesel sellised andmed ...

1 ... 40 Nm
2 ... 75 Nm
3 ... + 90`


RE: K: Plokikaane poltide pingutamine - xander4 - 29-01-2008

See siis nimekirjas teine ja kattub selle näitega mis eelmises postituses ...


RE: K: Plokikaane poltide pingutamine - Kribu - 30-01-2008

Lisan juurde, et need pingutusmomendid käivad uute õlitatud Torx tüüpi poltide kohta ja enne +90`peaks vähemalt 5 minutit vahet pidama.
Kaane tarvis on veel Star ja Hexagon tüüpi polte, siis käib asi veidi teisiti. Need arvud on kasutatud poltidele.
1. 40...45N
2. 50...70N
3. Ootad 20 minutit
4. 95...115N
5. Nüüd peaksid laskma mootoril 15 minutit töötada
6. 95...115N

Viiendat operatsiooni tavaliselt ei tehta, oodatakse selle asemel 30 minutit.


RE: K: Plokikaane poltide pingutamine - tarko - 31-01-2008

Mul oli selle sama EFI mootoriga kord selline juhus, et panin vanad poldid tagasi, need aga olid välja veninud ja poldi otsad läksid vastu keerme põhja. Panin käima, siis surve ikka veesärgis. Vahetasin poldid ära ja siis oli kõik korras.