automoto.ee foorumid
Silla ehitus - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Silla ehitus (/showthread.php?tid=23877)



Silla ehitus - Silvo465 - 29-04-2008

Küsimus selline, kas Gaz 51 või 53 sillale saab miskit pidi diffrisse lukustit sisse pookida? Lülitatav või mitte, vahet pole.
Teemal osta sild ei viitsi rääkida... ToungueCool


RE: Silla ehitus - Aspelund - 29-04-2008

Pookida võid puudele oksi.
A.


RE: Silla ehitus - autorestauraator - 29-04-2008

Keevita differentsiaal kinni.


RE: Silla ehitus - Silvo465 - 29-04-2008

Aspelund Kirjutas:Pookida võid puudele oksi.
A.
Tehtud, aga sellest differ lukku ei jää
Aitäh!


RE: Silla ehitus - Tegelane5 - 30-04-2008

66 e silda või selle sisu ei anna kasutada?


RE: Silla ehitus - v126 - 30-04-2008

Gaz 66 reduktor istub täpselt 53 silda.


RE: Silla ehitus - Silvo465 - 30-04-2008

Kuna tegu käruga, siis mõtlen seda keevitamis varjanti...
Lülitatav versioon oleks muidugi parem...
66-l on suurendatud hõõrdumisega differ, mitte diffri lukk... Minu arust, võin mööda panna???


RE: Silla ehitus - 41Degree - 30-04-2008

Ma arvan, et ma pole ainuke, kel tekkis huvi, et milleks on kärul vaja lukus silda... Kas soovid saladuskatet kergitada? Või ootad kuniks projekt valmib?


RE: Silla ehitus - hulgus - 30-04-2008

Silvo465 Kirjutas:66-l on suurendatud hõõrdumisega differ, mitte diffri lukk... Minu arust, võin mööda panna???

Tegu nukkdiffriga, a´la Lock-Right jms. LS differ natuke teine.
täielikult lukku muidugi ei lähe, aga väga suurt pöörlemiskiiruste erinevust ei luba. kui korralik ja kulumata, siis väga hea.


RE: Silla ehitus - Killer666 - 30-04-2008

aga miks mitte keevitada kokku see differ ja lisada yhele rattale rummulukk?, siis saaks selle nagu ma saan aru , et tee peal olles tagant ära v6tta?


RE: Silla ehitus - Silvo465 - 01-05-2008

metsaveo käru, hea kui mõlemad rattad upitavad...
Kaalun veel, vedav sild oleks parem, aga kiiremas korras vaja, ehitamine võtab aega...


RE: Silla ehitus - Silvo465 - 01-05-2008

Killer666 Kirjutas:aga miks mitte keevitada kokku see differ ja lisada yhele rattale rummulukk?, siis saaks selle nagu ma saan aru , et tee peal olles tagant ära v6tta?

Kumma silla puhul 53, 51?
Idee endal oli, panna pooltelje otstele diffrisse nn sistemSmile aga poolteljel jäävad need nuudid liiga lühikeseks, ei saa panna sinna, nuute ise ka pole mõtet teha, need keerab kohe katki...


RE: Silla ehitus - Killer666 - 02-05-2008

Silvo465 Kirjutas:
Killer666 Kirjutas:aga miks mitte keevitada kokku see differ ja lisada yhele rattale rummulukk?, siis saaks selle nagu ma saan aru , et tee peal olles tagant ära v6tta?

Kumma silla puhul 53, 51?
Idee endal oli, panna pooltelje otstele diffrisse nn sistemSmile aga poolteljel jäävad need nuudid liiga lühikeseks, ei saa panna sinna, nuute ise ka pole mõtet teha, need keerab kohe katki...

ei teaSad see lihtsalt m6te) et kui vaja , et asfaldil rattad jäigalt kinni poleks , siis saaks sellise systeemi teha.
et offroad on siis pidevalt m6lemad rattad veos(differ kinni keevit.) ja kui tuled asfaldile , siis saad yhe (v6i m6lema , kui 2 rummulukku panna) tagant ära v6tta ja siis pole lukus enam(ega ei vea ka enam)

aga see on minu teooria ja v6ib täielik idiootsus ka olla , et las keegi targem kommenteerib. Ilmselt saaks need rummulukud ise ka meisterdada.


RE: Silla ehitus - Silvo465 - 06-05-2008

Zil 130 diffris on rohkem ruumi kui gaz 53/51 diffris!? On kellegil nõu anda, kogemusi? Keevitada ei tahaks ikka.
Võtan seda mida tasuta saada on, oleks 66 sild saada paneks kohe alla.


RE: Silla ehitus - Silvo465 - 02-06-2008

Kysiks siis uuesti, ehk keegi märkab mu kysimust...
Zil 130 differ, ise pole uurida saanud. Kas oskab keegi Zil 130 diffrist rääkida, kas on voimalik diffri lukku sisse ehitada!?
Ilma keevitamata...