automoto.ee foorumid
MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. (/showthread.php?tid=24615)



MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - Dragon - 21-07-2008

Ostsime maakodusse nimet niitmistraktori millel MAG 1026 mootor. Probleem selles, et mootoril pole jõudu (2. käiguga tühja käru tõmbab hädavaevu kohalt, rootoriga sureb heina puutumata välja, lattniidukiga sureb paksu heina sees välja).
Kompressioon on hea, tundub, et viga karburaatoris ja segu lahja. Tagasi ei löö aga paugub ja koormuse all tekib nälg. (karburaator on puhastatud)
Kas keegi oskab ütelda, kuidas seda karburaatorit reeguleerida või muud hüva nõu anda.


RE: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - oldmoped - 21-07-2008

Kas pööreteregulaator, mis peaks koormuse suurenedes ise gaasi juurde lisama, on ikka korras? Tühikäik on ühtlane või "hingeldab" natuke?


RE: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - v6sa - 21-07-2008

Mis nägu on säde? Küünal? Küünlajuhe üle ei löö? Kontaktid on korras?

Regulaator on tõenäoline põhjustaja. Aga ottomootoril kuulub alati ka süüstesüsteem potentsiaalsete sabotööride nimekirja...


RE: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - Raudpats - 21-07-2008

Mul oli kunagi MF70, ühesilindriline. Ei tea , milline see MAG 1026 mootor välja näeb, kuid minu omal igatahes oli kolbsiibriga ülilihtne karburaator, ilma igasuguse pööreteregulaatorita.


RE: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - CORRADOg60 - 21-07-2008

sass Kirjutas:Mul oli kunagi MF70, ühesilindriline. Ei tea , milline see MAG 1026 mootor välja näeb, kuid minu omal igatahes oli kolbsiibriga ülilihtne karburaator, ilma igasuguse pööreteregulaatorita.

2-taktilisel pole tõesti mingit regulaatorit. Jutt käib 4-taktilise mootoriga masinast.
Ei ole isegi selle mootori ehitusega eriti kursis, aga kas pole võimalik regulaatori ja karbussi vahelist varrast vms lahti võtta ja proovida manuaalselt karbussi segusiibri avatust reguleerides mootorile koormust anda. Kui saab võtta ja sel moel mootoril jõudu on, siis ilmselgelt tegu regulaatori rikkega.
Või on hoopiski süüde hiline? Paukumine sumpsis ja jõupuudus võivad vabalt ka sellele viidata.


RE: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - indrek1000 - 22-07-2008

Traktori käivitusmootoril saab kyll varda lahti yhendada ja käsitsi pöördeid reguleerida.


RE: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - v6sa - 22-07-2008

Minu mäletamist mööda sai seda hooba ka ilma lahtivõtmata väänata. Tõsi, mina oma motot käima ei saanudki, mistõttu ma regulaatori tegelikku vastupanujõu suurust ei tea. Aga põhimõteliselt peaks regulaator teatavale jõuvõttele täitsa alluma ilma jäävate kahjustusteta.

Traktori kutsikas igatahes allub, proovitud, korduvalt...


RE: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - Dragon - 24-07-2008

Tänud nõuannete eest. Viga peitus süütes mis oli liiga hiline.


RE: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - taavikaba1 - 11-08-2008

Jutt käib motopkolikt jah? mul on ka selline mootor, mis samamoodi, ilma lisa agrekaatidega käib ilusti. Kuild kui hakan gaasi suruma, hakkab turtsuma, paukuma ( Lits tegi sellise paugu et naaber tuli küsima mis kuradi sõda sin käib) Big Grin MA kaldun arvama et mul on sama viga, süüde, kuigi ma ei jaga välja kuidas seal saab süüdet varasemaks ja hilisemask panna :S


RE: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - CORRADOg60 - 11-08-2008

taavikaba1 Kirjutas:Jutt käib motopkolikt jah? mul on ka selline mootor, mis samamoodi, ilma lisa agrekaatidega käib ilusti. Kuild kui hakan gaasi suruma, hakkab turtsuma, paukuma ( Lits tegi sellise paugu et naaber tuli küsima mis kuradi sõda sin käib) Big Grin MA kaldun arvama et mul on sama viga, süüde, kuigi ma ei jaga välja kuidas seal saab süüdet varasemaks ja hilisemask panna :S

Jutt käib nüüd millisest mootorist? Mis asi on motopkolikt? Motoplokk? MF,MB või mõni muu?


RE: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - Dragon - 11-08-2008

Süüte õigeks seadmiseks piisas katkesti kontaktivahe reguleerimisest (kulumise tõttu see väheneb). Õige kontaktivahe MAG 1026 SLR mootoril on 0,4 mm (täpsus on siin oluline). Sinna juurdepääsuks peab tõmmitsaga eemaldama hooratta (ventilaatori). Igaks juhuks kontrolli üle ka küünla sädevahe, mis peab olema 0,5 mm


RE: MF-70 MAG 1026 mootor jõuetu. - taavikaba1 - 11-08-2008

Vabandust, Tegemist ikka jah MF-70 mootoriga.
Tänan, sain aru kuidas asja toimima panna, kui seal on eriti tähtis täpsus siis sian aru mida ma valesti seal tegin. KUid siiski on mul üks probleem. Kogu se süüte süsteem mis nn. venilaaatori v hooratta peal on (0,4mm kõrgusel) on väga ära roostetanud ja tuleb leheti lahti (siiski tuleks armu anda , kuna ta on seisnud üle 10 aasta, 2-4 aastat väljas ja siis kuskil sees ülejäänd aja ja käima sain, mis näitab et tast saab hea alulooma veel. Siiski imekombel ta sädeme teeb ja käima läheb (aga siiki turtsub). Ma arvan et kui leian kuskilt sellise uuema mähisevärgi sinna, töötaks se mootor kordades paremini, kui ta seda praegu teeb.

Kui keegi teab kust saada v omab sellist mähist sinna peale, andke teada.