automoto.ee foorumid
Probleem Jupiteri suundadega - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: Probleem Jupiteri suundadega (/showthread.php?tid=2474)



Probleem Jupiteri suundadega - IZJU2 - 03-07-2003

Suht proosaline värk, et ei julge enne ylevaatusele minna, kuna suunad jubivad. Probleem seisneb selles, et töötava mootoriga ja erinevate teiste vooluallikate(lähi-ja kaugtuled) seesolekul ei taha suunarelee korralikult töödata, 6igemini ei tööta üldse. Samas aga alles muude tarbijate väljalylimisel hakkab relee oma sihipärast eesmärki täitma ja siis töötab ta kah ainult mootori tyhikäigul. Milles kamm? Targad mehed pakkusid, et äkki genekas ei suuda sellist koormust taluda, Jup1 pole ka algselt suundadega tehaseväravast välja paarutanud. Uuematel juppidel sama genekatyyp, neil aga suunad küljes, nii, et see ei tohix ju takistada? PS suunad sai t6epoolest ise yhelt Jupiter3-lt ymber vehitud.



- Tim Thomson - 05-07-2003

Nojah, mul Jawa 634-l sama viga, kui tuled sees, siis tühikäigupööretel suund ei tööta; annan gaasi, siis hakkab tööle. Jama tundub olevat selles jah, et genekas ei suuda madalamatel pööretel nii palju voolu toota, et kõiki tulesid korraga toita. Ainus loogiline lahendus tundub olevat aretada peale võimsam genekas, aga seda on lihtsam öelda kui teha. Kui kellelgi on praktilisemaid soovitusi, siis mina olen ka vaid suur kõrv.


- Raitz - 05-07-2003

Minul lahendas kunagi 634 -l selle probleemi korralik uus aku Smile
Samuti oled ikka kontrollinud geneka tehnilist seisukorda ja laadimis releed?
testriga ikka kah kõik ilusti üle mõõtnud?


- IZJU2 - 07-07-2003

Pole proovinud, kuna pole multimeetrit kodus. Samas ju k6ik teised valgusallikad töötavad laitmatult nii k6rgeil kui ka madalail pööretel. Ja Jupiteride(1,2,3...) genekad on minu teada kõik 45W, nii et uuema vastu vahetamisel ei tundu olevat m6tet.


- klaabu - 07-07-2003

siin aitab see, et vii suuna otsad otse akule. siis ei sõltu pööretest midagi. kuna suunad töötavad harva, ei tee see suurt pahandust ka. samal põhjusel sai vist venelastel stopptuli otse akult toodud, muidu vabakäiguga veeredes (tühikäigul) pole stopptuld ollagi. ega suundades liiga võimsad pirnid pole?


- IZJU2 - 08-07-2003

tead tuligi välja, et pirnid pole sobivad, mis sest et võtsin need mingi Minski suundadest välja. Vaatasin A.Palu raamatust, et erinevatele 6-voldistele suunareleedele lähevad ka erinevad pirnid, seal aga oli toodud sobiva pirni valgustugevus kandelates(cd). Oskab keegi öelda, mis v6imsusega(watt) pirnid siis sinna sisse lähevad?


- klaabu - 08-07-2003

hõõglambi võimsused saan sulle homseks leida. aga nt halogeenidel piisab ka väiksemast võimsusest, et vajalik valgusvoog välja anda. seda teavad aga täpselt need vennad, kes seda ise katsetanud on.


- IZJU2 - 09-07-2003

Aight...me waitingSmile


- Qubik - 14-07-2003

mul 638-a suundadega sama kamm.. niikui pöörded tõusevad hakkavad õite hoogsalt plinkima.. ja yx nõx .... krt niikui pidurituli taga põlema hakkab nii kustub park ära:???


- klaabu - 17-07-2003

miljooon vabandust, aga arvuti taha sain alles nüüd üle pika aja jälle...
6-voldistel izh-idel on suundade võimsus 6W. loodan, et on abi.