Asjalik Ford Sierra: XR ja Cosworth/RS200 / V8 Omega ka/ - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Noorklassikute Aruteluala (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Teema: Asjalik Ford Sierra: XR ja Cosworth/RS200 / V8 Omega ka/ (
/showthread.php?tid=25)
Asjalik Ford Sierra: XR ja Cosworth/RS200 / V8 Omega ka/ -
nasa13 - 14-09-2001
Asjalik modifikatsioon Sierrast
http://personal.inet.fi/surf/cosworth/xr.htm
Asi tehase poolt Mustangi 5,0 mootori ja käigukastiga. Toodeti LAVis 250 tükki ja võistlusteks. Huvitav, kui läheks ARKi ja sooviks ümberehitusluba teiseks tehase modifikatsiooniks ehitada?
OFFTOPIC: Omega V8 -
nasa13 - 14-09-2001
Üks võimekas Opel Omega V8 otse tehasest: soomekeelne link
http://connet.fi/su/uutiset/0003/0327omega.html
Mainekal Corvettel ja Opel Omegal ilmselt sama mootor (põhimikus). Selline Omega oleks samuti effektiivne \"tüngategija\".
Veel mõni link V8 Omega kohta
http://www.auto-news.de/auto2/op00omv8.htm
-
nasa13 - 14-09-2001
Paistab, et V8 on aegumatu alternatiiv väiksematele, suht.kõrge forsseeringuga mootoritele. Kindlat piiri on muidugi raske tõmmata mingil teemal, aga näiteks ka Lotus Esprit ja BMW M5 on juba mõnda aega tagasi läinud V8 peale üle. Opel Omega pakub oma V8 versiooni. Väiksemate autode kategoorias ei pruugi tarbeautodel V8 õigustada, kui peetakse silmas kasvõi tootmiskulusid.
- JB - 06-02-2002
Olen sõitnud ühe sedaan cosworth Sierraga. Minekut oli si..ks. 160 pealt võttis 4nda käiguga veel istmesse küll. Mootor in kõva aint, et kere kukub ümbert ära.
Tehnilisi andmeid saab:
http://www.rallycars.com/Cars/Cosworth/Sierra.html
Ford Sierra Cosworth -
nasa13 - 06-02-2002
Ford Sierra RS 500 Cosworth - Legenda!
Tämä malli pelästytti tulollaan monet auto ihmiset. Tielle tehty laillinen versio oli \"kuristettu\" tuottamaan \"vain\" 224 hevosvoimaa. Fordin suunnittelijat huomasivat moottorin saavuttavan maksimissaan 480 hevosvoiman tehon,joka oli sopiva kilpakoneisiin. Suosituimmat moottorin rakentajat,kuten Andy Rouse, Rudi Eggenberger ja Dick Johnson kokeilivat virittää konetta lisää,mutta löysivät liikaa heikkoutta moottorista kun se viritettiin 540-575 hevosvoimaan vuonna 1988. Täytyy muistaa,että tämä moottori oli vain 2,0 litrainen eli ainoastaan 1998 kuutioinen ja silti siitä saatiin uskomaton 575 hevosvoiman teho. Tänä päivänä kiihdytyskilpailuja ajavat \"ottavat\" Cosworth:tin RS 500:sesta moottorista,jopa 2000 hevosvoiman lukemia,mutta tämä ei ole enää mahdollista meidän tuntemilla polttoaineilla. Tämä todistaa sen,että Cosworth:tin valmistama moottori on yksi maailman parhaista 2,0 litran moottoreista! Tuskin mistään 2 litran moottorista saa viritettynä tehoa niin paljon kuin RS 500:sen moottorista,joka on ainoastaan nelisylinterinen! RS 500 moottori rikkoi ennätyksiä lähes jokaisessa autourheilu lajissa johon se osallistui.
http://cosworthrs.cjb.net/
Aga race konditsioonis on Sierra Cosworthid üldse krõbedad
http://www.turbonutters.co.uk/cossie.htm
V8 Opel Omega 310 hp -
nasa13 - 12-05-2002
PILT
PILT
Sic! -
nasa13 - 17-06-2002
Ford RS200 Evolution/1986 Ford RS200 Evolution street car
Sry, osad lingid on sisuliselt samad!
http://www.carsonline.net/86rs-evo503.html
http://www.motorcities.com/contents/01JAB225837095.html
http://www.banmoco.ndirect.co.uk/escort.htm
http://leaguegm.scorpions.net/pls/carexp/car_exp.car_page?p_car_id=987
http://www.preromanbritain.com/gwem/martbean/rs200/
http://www.staufferclassics.com/rs200.html
http://www.a-car.com/forums/Fastest/messages/10264.html
http://www.a-car.com/forums/Fastest/messages/10264.html