Laagri vahetusest? - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Laagri vahetusest? (
/showthread.php?tid=25121)
Laagri vahetusest? -
Peter - 14-09-2008
Lugu selline,et motika k-kastis varem avatud laager.Uus suletud.Nüüd küsiks,et kas väib panna suletud laagri või peaks katted ära kitkuma.
Tänan.
Peter.
RE: Laagri vahetusest? -
CORRADOg60 - 14-09-2008
Isiklik seisukoht on, et kui tehas on pannud laagri, mida määrib käigukastiõli (mida omakorda aegajalt vahetatakse), siis sinna piiratud määrdekogusega kinnist laagrit panna küll ei tahaks. Olen pannud ka sellistesse kohtadesse algselt kinniseid laagreid, kuna pole saanud poest näiteks sobivat lahtist, kuid viimasel ajal olen alati tihendi osad eemaldanud. Kinnise laagri määrde määrimisomadused kaovad tihti enne kui laager ise otsa saab. Või lahkub määre kulunud tihendite kaudu... Ja kui laager nagunii on juba õlises(käigukast) keskkonnas, siis miks jätta laager suletuks? Korralik käigukastiõli hoiab minu arust küll laagri kauem elus, kui seda teeb piiratud määrdetagavara... Seda muidugi eeldusel, et käigukast ise korras on(kui kastiõlis ringlemas abrassiivosakesed või lihtsalt rauapuru, siis võib tõesti lahtise laagri eluiga lühemaks jääda kui suletul).
RE: Laagri vahetusest? -
TOP Secret - 14-09-2008
Kindlasti võta lahti, kes ikka soovib sama tööd mitu korda teha...