vaz 2103 -
lauren - 28-12-2008
sooviks teada mis tähendavad tulukesed tahomeetri. Ette tänades Lauren.
RE: vaz 2103 -
-AsjaPulk- - 28-12-2008
Tooreklapp, käsipidur ja laadimine.
RE: vaz 2103 -
lauren - 28-12-2008
äitäh nüüd tean et generaator ei lae suvel on plaanis ette võtta taastamine auto väga räbalas seisus
RE: vaz 2103 -
lauren - 29-12-2008
oskab keegi öelda miks on õlisurve madal sest punane õlisurve tuli näidikus kustub alles 1500 pöörde pealt
RE: vaz 2103 -
nustu826 - 29-12-2008
äkki on mootor hõre? Selles mõttes et saalede vahetus ja vända lihv peaks asja parandama.
tegelikult mõõda ära õlirõhk, sest vabalt võib olla ka anduri viga.
RE: vaz 2103 -
lauren - 29-12-2008
mootor hõre ei ole kuna autol olnud 1 omanik ja sõit 75 101 km (pole ringi teinud) ja kompressijon on hea aga ise arvan ka et anduri viga sest kui esimest korda 3 aasta joolsul käima panin siis oli kõik korras aga nüüd paari nädalaga on hakanud streikima
RE: vaz 2103 -
kapa - 29-12-2008
Vaata bensupumba membraan üle, äkki jookseb bensiin õlisse ja ajab viimase vedelaks. Väga vedel õli ei taha madalatel pööretel pumbast piisavat survet saada

ja tuli lähebki põlema.
Tegelikult piisab sellest kah, et tuluke põleks, kui sul seal sees on mingi igivana solk..
RE: vaz 2103 -
lauren - 29-12-2008
äitäh abi eest homme vaatan bensubumba üle ja kui saan vahetan õli kes seda teab kui vana jama seal sees on auto seisunud kõvasti ja aeg teinud oma tööd aga mootor veel hea
RE: vaz 2103 -
lauren - 25-01-2009
http://fotoalbum.ee/photos/lauren123/sets/668071 küll teemast mööda aga tegin lada-st ja oma tehnikast pilte (sõnad on täpselt nii nagu lada on)
http://www.youtube.com/watch?v=WxWONzeeMXk
RE: vaz 2103 -
lauren - 27-09-2009
VAZ enne ja pärast
http://fotoalbum.ee/photos/lauren123/59266861
RE: vaz 2103 -
Ziguli - 28-09-2009
Aga mis siin siis juhtus:
![[Pilt: 0592669558f6d3.jpg]](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/237/33/0592669558f6d3.jpg)
Sattusin juhuslikult selle pildi peale fotoalbum.ee´s ja mõtlesin, et kas see on ikka parem variant kui originaal mootor või mida sa selle aretamisel mõtlesid?
RE: vaz 2103 -
lauren - 28-09-2009
Mõte oli selles et hakkan autot vaikselt lammutama,osadena müüma ja ülejäänud viin kuusakoski esimesena võtsin mootori maha.Ja siis lõi üks mõte pähe et proovida druðbat peale.ühe päevaga tegin võllid asjad valmis panin mootori peale,käima ja proovisin sõita ning suureks imeks auto liikus.Kui sumbuti korralikult valmis saan siis teen ka mõne video.Sugulasel tuli seda nähes kohe meelde anekdoot (täpselt ei tea)aga kui venelane Druðba käima tõmbab siis küsiti temalt et kas see saag veab puud ka metsast välja
RE: vaz 2103 -
lauren - 29-09-2009
väike video
http://www.youtube.com/watch?v=YZMBmJmC0uo
RE: vaz 2103 -
lauren - 22-10-2009
veel videoid
http://www.youtube.com/user/miliz22#p/a/u/1/LS5U8On63IM
http://www.youtube.com/user/miliz22#p/a/u/0/hG5sJNkTT4Y
RE: vaz 2103 -
wolfestein - 22-10-2009
päris palju jõudu sellel drusbal, arvan et võib ratta valmis ehitada.
RE: vaz 2103 -
deeremees - 30-01-2014
On küll unustuse jäänud teema, aga sattusin juhuslikult ksf laureni videosi youtubes vaatama, ja jäi just see samune Vaz 2103 druzba mootoriga silma. Olen küll imelike asju näinud, aga see pani mind küll imestama.

Vaatan, et sul ikka nupp nokib.

Aga kui kasutada druzba mootori asemel mõne vene mootoratta mootorit, või Muravei oma. Aga väga viis.

RE: vaz 2103 -
viplala - 30-01-2014
Auto on sõitjate või veose veoks või sõidukite haakes vedamiseks või eritööde tegemiseks ettenähtud vähemalt neljarattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ületab 25 kilomeetrit tunnis.
Vaz 2103 druzba mootoriga ei kvalifitseeru sellisel juhul auto nimetuse alla kui ta 25km/h ei ületa, ning sellega võib vabalt liigelda ka ilma kindlustuse, üv ja lubadeta.
RE: vaz 2103 -
vant - 31-01-2014
(30-01-2014, 20:25 PM)viplala Kirjutas: Auto on sõitjate või veose veoks või sõidukite haakes vedamiseks või eritööde tegemiseks ettenähtud vähemalt neljarattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ületab 25 kilomeetrit tunnis.
Vaz 2103 druzba mootoriga ei kvalifitseeru sellisel juhul auto nimetuse alla kui ta 25km/h ei ületa, ning sellega võib vabalt liigelda ka ilma kindlustuse, üv ja lubadeta.
Et siis družba mootor peale ja liiklusesse? Maanteele? Ilma lubadeta ja ülevaatuse ja kindlustuseta vene saemootoriga naljanumbril? Kindel?
RE: vaz 2103 -
vant - 31-01-2014
Demokraatia on vist ikka nii suureks läinud, et iga poolearuline arvab endal ei tea mis õigusi olevat...
Väike kopipeist:
Alates 1. juulist 2012 peab mopeed olema kehtestatud korras registreeritud ning sellel peavad olema riiklikud registreerimismärgid. Kuna uue liiklusseaduse kohaselt on mopeed mootorsõiduk, siis peavad mopeedid vastama kehtestatud tehnonõuetele. Ühtlasi laieneb mopeedidele ka kohustuslik liikluskindlustus.
Mopeed on kahe- või kolmerattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus on üle 25, kuid mitte üle 45 kilomeetri tunnis ja mille töömaht sädesüütega sisepõlemismootori korral ei ületa 50 kuupsentimeetrit või muu sisepõlemismootori korral suurim kasulik võimsus ei ületa nelja kilovatti või mille suurim püsi-nimivõimsus elektrimootori korral on üle 0,25 kilovatti, kuid ei ületa nelja kilovatti.
Mopeediks loetakse ka eelnimetatud tingimustele vastavat kerget neljarattalist mootorsõidukit, mille tühimass ei ületa 350 kilogrammi. Neljarattalise kerge elektrisõiduki korral ei arvestata akude massi tühimassi hulka.
RE: vaz 2103 -
zazik - 31-01-2014
(31-01-2014, 11:37 AM)umm Kirjutas: Demokraatiast: Mopeed viidi kategooria alla ikka maksude saamise eesmärgil mitte millegist muust.
Vot ei nõustu. Ammu oleks aeg olnud see anarhia teedel lõpetada, kui tattnokad oma "rollerilaadsete" tuvastamatute objektidega linnavahel süüdimatult 80-ga paugutasid. M.h ka ühesuunalise vastassuunas ja kõnniteedel.
Registreerimiskohustus aitab seda natukenegi kontrollida.