Paak tuvastada - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Identifitseerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Teema: Paak tuvastada (
/showthread.php?tid=26352)
Paak tuvastada -
kopraonu - 17-01-2009
Tegemist ühe minu tuttava valduses oleva detailiga,äkki oskab keegi öelda millisele masinale see kuuluda võiks.Ette tänades Maz500
RE: Paak tuvastada -
Kevin68 - 17-01-2009
No kui otsa peale Ford kirjutatud, ju siis miski vanemale Fordile kuulubki.
Kevin.
RE: Paak tuvastada -
dad - 17-01-2009
Fordson traktori paak, kas sellel on bensiini paak terve?
Dad.
RE: Paak tuvastada -
kopraonu - 17-01-2009
tänud dad ja ütlen,et ma ei tea seda sulle ausalt öelda kas on terve,sest
ma ise pole seda paaki oma silmaga näinud ja ei kuulu see paak ka mulle.
RE: Paak tuvastada -
Veteran - 17-01-2009
Uuema "Fordsoni" paak. Vanadel oli üks täiteava keskel petrooli jaoks ,bensiinipaak oli malmist valatud ja kinnitatud mootoriploki külge.
Veteran.
RE: Paak tuvastada -
vant - 18-01-2009
Põllumajandusmuuseumis peaks saama ühte sellist traktorit ka kenasti vaadata, millele taoline paak kuulub
RE: Paak tuvastada -
gruppen - 19-01-2009
Veteran Kirjutas:Uuema "Fordsoni" paak. Vanadel oli üks täiteava keskel petrooli jaoks ,bensiinipaak oli malmist valatud ja kinnitatud mootoriploki külge.
Veteran.
Täpsustan, et võis üks täiteava ka ainult bensiini jaoks olla. Traktoreid oli nii petrooli- kui ka bensiinimootoritega.
Mis paagi tervisesse puutub siis julgen arvata, et ega ilmselt ei pea küll. Enda traktori paak oli tervelt auke täis, sai siis alt lahti lõigatud (siiamaani lahti, kui kedagi huvitab paagi sise-elu siis võin
meeldetuletamise korral järgmisel nädalalõpul pildistada) ja kuna seejärel õnnestus detektiivitöö tulemusena leida ja osta 40ndatest kuni 2002. aastani kuivas seisnud ja seest õline paak siis ei süvenenud ka vana paagi keevitamisesse. Uuel paagil oli üks vahesein lahti ning seetõttu sai ka seda natukene keevitusega torkida. Ülimalt kehv materjal keevitamiseks peaks mainima! Gaasiga keevitada ei olnud võimalik, nagu maha jahtus tõmbas keevise ribadeks. CO-ga sai asja aetud. Sai siis paak peale pandud ja traktor peale 50 aastast seismist käima aetud... Üllatuseks hakkas kütust järjest rohkem ja rohkem kuluma. Viimasel töötamisel läks kuskil 5 liitrit viie minutiga. Avades petroolipaagi korgi selgus tõsiasi, et suures paagi lainetas ka juba kütus. See võrkpallisugune bensiinipaak on lihtsalt nii õhukesest materjalist, et kaldun arvama, et enamus Eestis leiduvatest paakidest on läbi ussitanud. Kahjuks
P.S. kui kellegil juhtub üleliigseid Fordsoni paagikorke olema siis võiks lahkelt teavitada. Oma omadele on aeg hammast andnud.