automoto.ee foorumid
K: Auto värv - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Vaba teema (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Teema: K: Auto värv (/showthread.php?tid=26609)



K: Auto värv - unicman - 04-02-2009

Küsimus eriala spetsialistidele: Kas autol võib olla kapott ja katus teist värvi, kui ülejäänud masin? Passis on kirjas üks kindel värv (oranþ). Küsimus on ajendatud talveralli masina värvimisest ja ülevaatusel käimisest. Uurisin kõiksugu seadusi ja määrusi ning ei leidnud konkreetset juttu selle kohta. Kui keegi teist teab konkreetset seadust, palun viidata siin sellele!


RE: K: Auto värv - jurkman - 04-02-2009

Võib küll. Pass tuleb ära muuta, lisamärkus - mitmevärviline. Seaduses vist kirjas pole.


RE: K: Auto värv - unicman - 04-02-2009

Kui seaduses kirjas pole, et ei tohi, siis ei peaks ka passis olema kirjas mitmevärviline. Aga kas tehasest tuli originaalis värvitud musta katusega moskvitse? Rõhuks sel juhul seadusele, mis kehtib üle 25a. vanustele autodele...


RE: K: Auto värv - autorestauraator - 04-02-2009

Sellisel smardil
PILT
on passis kirjutatud: Värvus-sinine ja Märkuste lahtris-mitmevärviline.


RE: K: Auto värv - Sm. Volgahuviline - 04-02-2009

Kui auto pindalast moodustab 80% üks värvitoon, pannakse tehnilise passi see kirja. Selle kohta ei tohiks kellegi ÜV punktis või ARK-is suurt midagi öelda olla, kui auto on näiteks oranþi või punast värvi, kapoti ja katuse pealmine pind aga mustaks värvitud.


RE: K: Auto värv - matocup - 04-02-2009

ligi nelisada krooni ja saab passi mitmevärviline, siis pole kellelgi midagi kobiseda


RE: K: Auto värv - unicman - 04-02-2009

Sm. Volgahuviline Kirjutas:Kui auto pindalast moodustab 80% üks värvitoon, pannakse tehnilise passi see kirja. Selle kohta ei tohiks kellegi ÜV punktis või ARK-is suurt midagi öelda olla, kui auto on näiteks oranþi või punast värvi, kapoti ja katuse pealmine pind aga mustaks värvitud.

Aga mind huvitab, kus seaduses on kirjas, et 80% peab olema üks värvitoon?


RE: K: Auto värv - taruvaras - 05-02-2009

unicman Kirjutas:Kui seaduses kirjas pole, et ei tohi, siis ei peaks ka passis olema kirjas mitmevärviline. Aga kas tehasest tuli originaalis värvitud musta katusega moskvitse? Rõhuks sel juhul seadusele, mis kehtib üle 25a. vanustele autodele...
Tehasest vast ei tulnud. Küll aga olid meeldis nahastada mosse katuseid rootslastel, inglastel ja belglastel. Oli selline mood umbes 1967-1973 ja sattus ka vahel siia sealtmailt tagasitooduid mustade katustega tolle aja mossesid.


RE: K: Auto värv - valdo - 05-02-2009

taruvaras Kirjutas:Tehasest vast ei tulnud. Küll aga olid meeldis nahastada mosse katuseid rootslastel, inglastel ja belglastel. Oli selline mood umbes 1967-1973 ja sattus ka vahel siia sealtmailt tagasitooduid mustade katustega tolle aja mossesid.

Hiljem nahastasid nad ka Þigulisid. Mul oli 1990ndate alguspoolel üks Belgias, Scaldia Volgas "tuunitud" 1978. aasta 06 - nahkkatus, Boschi relee-regulaator, vahetatud "kõrged" esiistmed jm nipet-näpet pudinaid nõuka-asjade asemel küljes. "Pirka" ka muidugi teine, Scaldia Volga oma.

Kuulu järgi läks peale mahamüümist (üsna rondina) 1996. aastal Piiteri meremeestele, kes siinset venetehnikat kokku ostsid.


RE: K: Auto värv - arvi100 - 07-02-2009

valdo Kirjutas:Mul oli 1990ndate alguspoolel üks Belgias, Scaldia Volgas "tuunitud" 1978. aasta 06 - nahkkatus, Boschi relee-regulaator...

Muidugi kus see aja ots,aga ma siiski küsiks ega äkki ei mäleta kuidas
see Boschi pingeregulaator välja nägi ?Võibolla nii nagu fotol kolmas
variant(kõige alumine) ?Ülemised kaks on Bulgaaria päritolu PP 380`ed,
must vane ja hall uuem väljalase.
http://img155.imageshack.us/my.php?image=pingeregulaatoridkoosdq6.jpg