K750M reduktor - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: K750M reduktor (
/showthread.php?tid=27515)
K750M reduktor -
iruat - 06-04-2009
Otsustasin reduktoris proovida kiiremat ülekannet kui originaalis. Tekkis küsimus et missugune peaks olema hammasrataste omavaheline lõtk ja kuidas seda õieti reguleerida?
Ette tänades!
RE: K750M reduktor -
2715 - 06-04-2009
Kui hambumine on õige,siis on ka lõtk hambumises õige.
Kontrollitakse värviga ja hambumisjälg peab olema hamba keskel nii teol kui taldrikul ja seda nii edasi kui tagasi keerates.
Aerosool värv teeb asja mugavamaks.