rooliv6imendi mittetöötamisest. - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: rooliv6imendi mittetöötamisest. (
/showthread.php?tid=28168)
rooliv6imendi mittetöötamisest. -
Killer666 - 19-05-2009
Millest alustada vea otsimisega , kui rooliv6imendi ei tööta?
&li on olemas , lekkeid ei ole , rihm on pumbal peal ja roolis loksu ka pole.
K6ik oleks tore aga kogu see roolilatt ja pump jne asub äärmiselt si*asti ligipääsetavas kohas

Autoks 1991 transporter. Teab keegi , kas sama ajastu muude vw/audide rooliv6imu pumbad on samad? st , et asendattavad.
RE: rooliv6imendi mittetöötamisest. -
pppp - 19-05-2009
Mul näiteks üks selline pump kätte sattunud, millel reduktsiooniklapp kinni jäi (ava oli ovaalseks kulunud). Varuosakataloogi järgi T4 pumpa teistel VAG sõidukitel ei kasutatud.
RE: rooliv6imendi mittetöötamisest. -
v6sa - 20-05-2009
Alustada tuleb õlirõhu olemasolus veendumisest.
Kui rõhk on olemas, siis on pump korras ja viga roolilatis. Kui rõhku pole, on süüdi pump.
RE: rooliv6imendi mittetöötamisest. -
2715 - 20-05-2009
Katsetada saab nii,et roolilatist tuleva tagasivoolu võtad paagi küljest lahti ja
paned korgiavast sisse.
Käivitad mootori ja veendud et õli voolab ühtlase joana ja ei sisalda õhku.
Nüüd lased abilisel rooli keerata ja kui õlivool lõpeb siis viga pumbas.
Kui voolab samamoodi edasi siis viga latis.