automoto.ee foorumid
Võrri kolb - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Võrri kolb (/showthread.php?tid=28222)



Võrri kolb - noottaur - 23-05-2009

Tere, mure selline, et võrr ei lähe edasi ning kahtlustan kolbi. Sai pandud d8 mootorile 1he rõngaga kolb peale kuid sellel algselt rõngast polnud peal. Võtsin siis ühelt 2he rõngaga kolvilt rõnga ning viilisin piluvahe suuremaks, et see korralikult peale mahuks ( ennem ei mahtunud silinder peale sest rõngas oli tuugalt "piiraja" vastus )
Vahe rõnga ja kolvi ülemise-alumise osa vahel jäi kole väike. Üles-alla lõtku pole peaaegu üldse.
Mootor läheb jube soojaks peale 1km sõitu. Kas sai liiga suur rõngas peale või milles viga?


RE: Võrri kolb - Kevin68 - 23-05-2009

Arvatavasti tekib silindris liiga suur hõõrdumine ning sellepärast läheb ka mootor kiiresti kuumaks. Selleks võib olla ka tingitud, et sääreväristaja ei liigu korralikult. Samas võib olla ka milleski muus viga.

Kevin.


RE: Võrri kolb - noottaur - 23-05-2009

Jaksan näppudega ketirattast mootorit ringi keerata niiet hõõrdumist seal väga suurt olla ei saa.
http://album.ee/node/19877531/50174817

Viilisin vist rõnga pilu "PIIRAJA" külgedelt liiga väikseks


RE: Võrri kolb - noottaur - 23-05-2009

Ma just ise mõtlesin sama jh, kuid mis tehtud see tehtud. Võtsin selle kolvi maha ja panin 2he rõngaga kolvi peale. Sättisin süüte täpselt paika, reguleerisin sooja mootoriga ka segu ära kuid sama jama.. üle 20km/h ei lähe. Kuid jõudu on nüüd selle kolviga vähe rohkem, jaksab koha pealt ise ära sõita.
Silinder seest täiesti sile, kolb pole ka rohkem kulunud kui see 1he rõngaga, mis enne peal oli.
Milles võib viga olla? Miks see edasi ei taha ikka liikuda? Big Grin


RE: Võrri kolb - noottaur - 23-05-2009

Sa oleks võinud enne postitamist minu posti läbi lugeda Big Grin
Panin peale 2he rõngaga kolvi, kontaktivahe paninka paika ( -1mm ) ning nüüd läheb käima poolest lükkest.
Uued rõngad ostab kohe peale, kui leiab sellised, mis pole "uued" ( vanad läikima löödud Big Grin, on selliseid HULGI siin ).
Silinder nagu piltidelt näha, on suhteliselt uus. Lõppu see kohe kindlalt kulunud pole.
See õhufilter on puuritud läbi seepärast, et plaanis väike projekt sellest mootorist teha ( orig. sisu kõik veel alles )