Jalgratas -
kass69 - 30-09-2009
Mis ratta jäänustega tegemist ja mis selle väärtus võiks olla?
RE: Jalgratas -
kass - 30-09-2009
jalgratta jäänus!
väike raaminumber ja mõned detailid annavad alust kahtlustada, et tegu võib ola eesti toodanguga, näiteks tehase ETK mingi mudeliga, vahest levinuimaga neist - Originaliga. Kui sildiaukude vahe on 63 mm, siis võib olla Original.
Võib ka olla mõni muu eesti tootja toodang ja ka välismaine segase päritoluga asi.
Jällegi Valdo võib täpsustada, on ju tea erakogus mitmeid Originali jalgrattaid ja ka palju muud huvitavat!
Hinda aitaks upitada, kui õnnestuks asi ära identifitseerida, aga ikkagi on ratast kahjuks vähe olemas, seega pakun, et mitte üle 500.- , pigem alla. Samas kui kellelgi on sealt vaja mingeid osi, siis on vast teine asi. Selles komplektsuses asjast mingit originaalilähedast jalgratast tasub punnitama hakata vaid siis, kui on ikka suur huvi ja paremat algmaterjali pole käepärast. mingi vanamoodi retroratast küll....
RE: Jalgratas -
valdo - 30-09-2009
Tõenäoliselt 1938.a. lõpu või 1939.a. alguse ETK.
Täpset marki ei tea, kuna märk on eest läinud
RE: Jalgratas -
Kevin68 - 30-09-2009
ETK orginalil oli minuarust pisut teistsuguse profiiliga ketiratas, kujundus oli midagi sarnast. Samuti oli orginali leistang minumäletamist järgi pisut suurema "jõnksuga". Aga ega orginal ainuke ETK polnud!
RE: Jalgratas -
kass - 30-09-2009
(30-09-2009, 15:55 PM)Kevin68 Kirjutas: ETK orginalil oli minuarust pisut teistsuguse profiiliga ketiratas, kujundus oli midagi sarnast. Samuti oli orginali leistang minumäletamist järgi pisut suurema "jõnksuga". Aga ega orginal ainuke ETK polnud! 
Noriks siin natuke jälle. Mida tähendab "pisut teistsuguse profiiliga ketiratas, kujundus oli midagi sarnast" ? Aga olgu...
Ja peab ikka hea mälu ja silm olema "lekksujõnksude" määramiseks!

Tegelikult võisid detailid erineda isegi ühe mudeli tootmise vältel, samas ETK eri mudelite detailid (nagu lenksud, ketirattad jms) ei pruukinud üldse erineda.