automoto.ee foorumid
Sädelevad kontaktid, DGV Karburaator - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Sädelevad kontaktid, DGV Karburaator (/showthread.php?tid=30049)



Sädelevad kontaktid, DGV Karburaator - altraditional - 01-10-2009

Sellised küsimused siis, loodan vastuseid saada mõlemale:
Jagaja kontaktide sädelemine viitas vanasti läbi läinud kondensaatorile. Aga kas on veel potensiaalseid põhjuseid? Nimelt kondensaatori vahetus ei omanud soovitud efekti.

Kahelõõrisel Weber DGV karburaatoril, töötab mootor õige huvitaval rezhiimil. Pöörete langemisel kriitilise piirini purskub kiirenduspumba düüsidest väike kogus kütust peale. See tõstab pöördeid, mis varsti jälle langevad. Seejärel toimub uus pritsimine, ja sedasi lõputult, ilma gaasihoovastikku puutumata. Jääb mulje et segu on lahja, kuid ma ei taba mis ajendab kütust ise kiirenduspumbast väljuma?


RE: Sädelevad kontaktid, DGV Karburaator - mesamees - 01-10-2009

Kontaktide kohapealt oskan vaid seda öelda,et ladal on tulnud ette selliseid juhuseid,et sai pandud uued kontaktid ja need põlesid nädalaga ära,panin uued ja ka uue kondensaatori ja jälle sama teema,lõpuks soovitati panna 2 kondekat ja probleem kadus.Vot ei tea kas see nüüd lahendus on,aga mina sain sellest abi.


RE: Sädelevad kontaktid, DGV Karburaator - MägiAivar2 - 07-10-2009

Sul weberil 2 vaakumtoru või 1?Või polegi?