automoto.ee foorumid
T-25´'le laiemad rattad - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanem Rasketehnika (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=47)
+--- Teema: T-25´'le laiemad rattad (/showthread.php?tid=30834)

Lehed: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


T-25´'le laiemad rattad - hannest - 01-12-2009

Kas oleks võimalik panna t-25'le alla t-150k rattad? Pole endal võimalust isegi nende läbimõõte võrrelda, seega ei tea, kuidas suurus üldse jääb. Offset ei tule ilmselt probleemiks, sest niikuinii tuleb velje südamikku ümber teha. Või on kellegil pakkuda t-150k rattaid(koos rehvidega)?


RE: T-25´'le laiemad rattad - renee - 01-12-2009

Olen näinud T16 all T 150 rataid päris huvitav oli
Ilmselt saab neid siis ka põkale panna


RE: T-25´'le laiemad rattad - metsakohin - 01-12-2009

Olen näinud vene kombainide sk-3 ja sk-4 rattaid T-25-l all, on laiemad ja samas näevad välja suhteliselt normaalsed. T-150 ratastega võid sõita ju tühja rehviga, 0-survega.


RE: T-25´'le laiemad rattad - renee - 02-12-2009

T 150-ne omadega ikka tühja rehviga ei sõida, aga skp 5 omadega küll sest kombaini rehv tunduvalt tugevama servaga kui 150-nel.


RE: T-25´'le laiemad rattad - Armex - 02-12-2009

CK rehve on 2tk.


RE: T-25´'le laiemad rattad - auk_ - 03-12-2009

sk-4 ja omad sobivad täpselt, augud ka samad. 150 omad vist ikka tsipa suured, eelnevalt on juttu ka olnud nedest rehvidest.


RE: T-25´'le laiemad rattad - hannest - 04-12-2009

Siin üks foorumlane pannud ka alla sk4 rattad/kummid
http://album.ee/album/270174/50079416


RE: T-25´'le laiemad rattad - Kevin68 - 04-12-2009

Tollel masinal ka miskit suuremat taguratasteks. Smile

[Pilt: 047100455d90e3.jpg]


RE: T-25´'le laiemad rattad - renee - 04-12-2009

Pildil T25
Tagarattad T150


RE: T-25´'le laiemad rattad - unimüts - 05-12-2009

(04-12-2009, 22:54 PM)renee Kirjutas:  Pildil T25
Tagarattad T150


Kui nüüd tähti närida on pildil T25a ja t150K.
Kuid see rohkem tähenärimine.

Randmevääne2 albumis on alla pandud sk4 rattad. Millele velgedele on pandud sisse t25 kilp. Kõige parem meetod selle panekuks. Mingid omatehtud vaheplaadid on jurad - minu arvates.

Sk4 ratastega on samas üks ülisuur jura. Nimelt on tegu ikkagi keskeltläbi 40aastat vanade rehvidega. Mida veel kasutada oleks viimane rumaluse tipp.
Samas on teine asi, et uued maksavad ca 3500-4000eeki tk. Mis pole ka odav lõbu.
ISe soovitan seetõttu rohkem mõelda rehvidele 12,4x28. Mis on t25a uuematel all originaalis.

T150k ratastega on see jura, et nad raiped söövad külgülekannete laagreid plus veel kulutavad käiste mõlema otsa tikkpolte. Paariaastase vahega tuleb arvestada uute käiste soetamist.

t25a külge panna topeltrattad 9,5x32 on ka nutune. KUNA originaal velg on kilbiga. ja sinna teise ratta küljele panek MURRAB kõvasti velje "kõrvasid"
Plus veel see, et topeltrattaid kinnitatakse tavaliselt keskelt ja lisaks veel veljerõngas ülevalt fikseerimaks kahte velge üksteisest veidi kaugemale.
(sarnaselt t150k topeltrataste süsteemile)

Seetõttu isiklikult küll näen vaid kahte lahendit. Kui soovitatakse soetada t25ale laiad rattad.
a) originaal 12,4x28 rattad
b) sk4 rattad, millele soetatakse uued tänapäeva rehvid juuurde.

Kuna mõlemad laksud oleksid miinimum 5-8k eeki väljaminek - siis odav see pole, kuid oleks kindlasti minuarvates õigustatud.


RE: T-25´'le laiemad rattad - Armex - 05-12-2009

Kui 40 a.siis ehk mõtlesid ikka C-4 mitte CK-4 rehve.Muide C-4 rehve olen näinud veel paljudel DT-20-del siiamale all ja keegi ei kurda.Omal vedeleb üks ratas rehviga kui kellegil on paariline siis ostan või müün.


RE: T-25´'le laiemad rattad - unimüts - 05-12-2009

(05-12-2009, 00:27 AM)Armex Kirjutas:  Kui 40 a.siis ehk mõtlesid ikka C-4 mitte CK-4 rehve.Muide C-4 rehve olen näinud veel paljudel DT-20-del siiamale all ja keegi ei kurda.Omal vedeleb üks ratas rehviga kui kellegil on paariline siis ostan või müün.


http://kolhoos.pri.ee/?action=text&cat=3&ID=77

Vana naine ka ei hädalda kui noort pulli näeb.
Maitse asi. Isiklikult mina neid kivistunud rehve ei kasutaks, millel omakorda paar cm sammalt ka peal on.
Samas vene inimene ei huvitu mugavustest, turvalisusest. Peaasi, et odav.

Avaldasin enda arvamust, mis kahjuks jah tavaliselt ei kattu enamikuga.


RE: T-25´'le laiemad rattad - hannest - 24-01-2010

Aga SK-5 Niva rattad? Mis nende diameeter on? T-25 omadel 118..120cm.


RE: T-25´'le laiemad rattad - gruppen - 25-01-2010

Ck-5 Niva rehvimõõt sama mis T-150K. Ühel on lihtsalt õhemate külgseintega rehvid ja teisel paksudega. Nii ehk kõige lihtsam arusaada.
Unimütsi suhtumisest saan aru küll aga tihtipeale veel CK-3 ja 4 aegsed rehvid on paremad kui need uued, pragunemine väljas seistes, kulumine jmt. Jäigemad nad on küll aga samas pidid ka olema, kombain oli ju kukil kaalumas. Mitmeid aastaid juba T-16 all millele paigaldatud RS-09 tõstuk, vedanud kõik talu asjad isal ära ja pole veel need lõhkenud ega midagi. Ei kulu, ei idane ega mädane ka. Sõiduauto ega mootorrattaga muidugi ehk ei läheks samblakihi all olevate rehvidega "rajale" aga konkreetselt vana kombaini rehvidega pole siiani kuskil mingeid probleeme kohanud. Ja ei lõhu ega sikuta ka käiseid, laagreid ega pooltelgi nagu Unimüts juba välja tõi, mida suured (Niva või 150-ne rattad) kindlasti teevad!
Valikud siis minu arvamise järgi kas nn. vana kombaini rattad või nagu ksf! Unimüts soovitas neid uue põkatsi rattaid.


RE: T-25´'le laiemad rattad - I.A - 01-02-2010

pole probleemi ck 4 omadega- aastakümneid kasutuses olnud.
pildike kah
http://www.foto24.ee/album/21627/s1


RE: T-25´'le laiemad rattad - rallitaja - 02-02-2010

Kui vaadata seda, kuidas mu maakodus oleva T-25 rehvid 17 aasta jooksul pragunenud on, siis turvalisuse kohalt oleks ka vanad CK-4 rehvid ilmselt paremad.
Kusjuures vanema ja üleni roostes põka rehvid on veel täitsa viksid ja viisakad, kuigi traktor ise saab varsti ühe koha peal seismisega 10 aastat hakkama ja seda kõigi välisolude käes. Kuramuse kehvaks läks lõpuks see venelaste osade kvaliteet, nagu näha...


RE: T-25´'le laiemad rattad - hannest - 16-07-2011

Ei ole kellegil pakkuda normaalseid sk4 rattaid?


RE: T-25´'le laiemad rattad - hannest - 22-08-2011

Keegi sk4 omasid ei pakkunud ja seega pidin siiski t-150k omad alla panema. T-25'e originaal veljest kilp õige suurusega välja lõigata ja t-150k velje sisse õige koha peale kinni keevitada ja valmis ongi. Panen esilgu mõned pildid ka, äkki kellelgi huvitav vaadata.
http://fotoalbum.ee/photos/hannest/sets/1196279


RE: T-25´'le laiemad rattad - pen.skar - 22-08-2011

Käisin EMEWX`meestele seni peale, kuni sissetulnud CK 4 iidvanad rehvid mulle kõrvale panid. Teine veel sisselõikega küljel, õhukumm veidi paistab. Paar aastat T-16 all, pole veel metsaski ära torkinud, ptüi...Luban, et kui lohvi katki saan, vulgin korralikult ja panen ilusa lapi 6mm poltidega. T 150 k tüüpi rehv mõttetult lai, koormab kõike paagist külgülekanneteni, ujuvust nendega ka ei saavuta.


RE: T-25´'le laiemad rattad - meli666 - 03-01-2014

(03-12-2009, 23:33 PM)auk_ Kirjutas:  sk-4 ja omad sobivad täpselt, augud ka samad.

Kas siis T-25 on erineva poldivalemiga need tagaratta rummud liikvel? Mõtlesin ka CK-4 rataste paigaldamise peale, kuna need olemas.
Aga ei taha kuidagimoodi sobida. Minu 71 aasta T-25 kinnitub velg 6 poldiga. CK-4 veljel aga 8 auku. Lisaks ei sobi ka keskava poolest. CK-4 velje keskava ikka tunduvalt väiksem.
Oskab keegi miskit kosta? Ja kuidas saaks kõige valutumalt asja tehtud, eespool olevad pildid ka aegunud.