Supercharged 125cm3 ? -
nasa13 - 24-09-2003
http://www.peugeotmoto.co.uk/jet.htm
125 cc Compressor - fuel injected, supercharged engine with displacement compressor: a world first!
-
korgits - 06-12-2003
kompressori variandiga isegi sõidaks
- nottt - 07-12-2003
Ma mõtlesin isegi kunagi vossule siukest turbo moodi asja aretada
Täispööretel peaks ta tarbima idee järgi mingi 1,1 kuupmeetrit õhku tarbima. Oleks vaja vaid ventikat mis 6000 rpm juures 2 kanti ühkut minutis toodaks, ja väljalaske gaasidega ei hakkaks üldse jantima, paneks selle kohe väntvõlli otsast. See ventikas annaks siis kukil 1 At ülerõhku mis peaks täiesti piisav olema, aga kaua ta nii kestab. Siklil tekkis ka ruumipuudus aga praegu ehitan karti korralikusks ja siis vist proovin ikka ära
-
motamees - 07-12-2003
See oleks küll huvitav näha. 2-takti ja karbaga ja siis kuidagi veel 1 att ülelaadimist.
Võin kihla vedada et see töötav versioon jääb küll nägemata.
- nottt - 07-12-2003
Ja kui saangi sellise asjaga hakkama viin kõigile Jõgeva treffile vaadata, las siis irnuvad et noorus hulluks läinud. Kõik se aretamine on ju puhtalt vahendite nappus.
Endal tekkis ka millegi pärast siuke arvamine et ege ta tööle hakka, sest ennem ta ju imeb õhku, aga pärast pressitakse sisse, kõigest idee oli see, aga samas mõnel karburaator autol pidavat siuke turbo moodi asi ikka olema
-
korgits - 07-12-2003
ma arvan et hakkab pidevalt detonatsioon tekkima
-
klaabu - 08-12-2003
minu arust polegi alati kõige tähtsam see, et midagi kindlalt välja tuleks. ka negatiivne järeldus on edasiminek. isegi olen mõned asjad ette võtnud, mis juba aegade hämarusest teada, et ei toimi, aga uudishimu vajab käegakatsutavaid tõestusi. seega jõudu tööle, ainult ära ohutusnõudeid unusta (plahvatust nt).
-
oldmoped - 08-12-2003
Kahetaktilisel karburaatormootril ei ole ühtegi takistust ülelaadimiseks... ainult et tuleks järgi aidata ka ülevoolukanaleid, et see suurem segukogus, mis tänu ülelaadimisele karterisse jõuab, sealt edasi ka silindrisse saaks...
Aga mis sa ikka hakkad nii keerulise tehnilise lahendusega jändama ... sellise 120-140 kmh liikuva voshodi puhul saab ka juba ram-airi kasutada...
- nottt - 08-12-2003
Jah , vaata mu Voshodil oligi eest tule sisu välja võetud ja siis sealt tule tagant voolikuga karbussi võetud, see andis ikka 4 käiguga kõvasti tunda.
Kõvemad mehed on sinna ette lausa pasuna õhku koguma pannud :lol
-
oldmoped - 08-12-2003
... ja mis Sul selle vooliku läbimõõt oli?
- nottt - 08-12-2003
Voolik oli jämedam kui karbussi ava välimine ümbermõõt, mingi 2 tolli kindlasti , või isegi rohkem vist, sest enne karbusssi oli vahetükk ka
-
motamees - 08-12-2003
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: nottt
Jah , vaata mu Voshodil oligi eest tule sisu välja võetud ja siis sealt tule tagant voolikuga karbussi võetud, see andis ikka 4 käiguga kõvasti tunda.
Kõvemad mehed on sinna ette lausa pasuna õhku koguma pannud :lol
:haige No on ikka jutt sellel NOTTT-il. Mismoodi sa nii jämeda toruga sarvi keerata said ja karba auk tagurpidi ja. Ahh ma ei tahagi neid vastuseid kuulata.:haige
-
marti184 - 08-12-2003
2 sõna: \"expansion chamber\"
Ühesõnaga spets sumps töötab kahetaktilistel ülelaadurina.
-
klaabu - 09-12-2003
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: marti184
2 sõna: \"expansion chamber\"
Ühesõnaga spets sumps töötab kahetaktilistel ülelaadurina.
priima jutt. õige hõrendus sumpsis (ja õigel hetkel + õige kestvusega) tekitab jah silindri täite paranemise. lihtsalt raske on seda parimat saavutada, sest tihtipeale on põlveotsas tehtud summid sellised, et tõmbavad ka värske segu endaga summi kaasa. või tuleb tagasilaine valel hetkel ja osa sellest jälle silindris. mina olen ka selle poolt, et korraliku summutiga saab ikka väga palju ära teha. ja mitte ainult ühega, vaid neid tuleb ikka mitu teha, väikeste erinevustega. ega enne ei saa teada, milline parim on, kui pole proovinud.
mul on meeles , kuidas kunagised 125 cc ringraja mehed kirjeldasid, kuidas seinaäärne oli summuteid täis. sai siis proovitud. selle peale kulus terve talv (ja pool eelarvest) ja iga silindri/kolvi jaoks oli OMA summuti.
-
klaabu - 09-12-2003
ja veel selline asi tuli meelde:
ehk teab keegi sellist meest nagu Juhan Sein. peale selle, et ta rallit sõitis, on ta ka (praeguseni - TTK dekaan) kõva teadusemees. TARK-i juures oli ja kavoris ja ... ühesõnaga rääkis mulle sellise loo, et kord oli 2-T mootoril katsestendilt summuti maha kukkunud ja piraka mõlgi sisse löönud. ja nii mõnigi hj oli juurde tulnud. samas täpselt sama moodi forsseeritud teisel mootoril oli see summ võimsust hoopis maha võtnud. nii et tihtipeale on see asi üpriski keemia...