Kummilindid - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Kummilindid (
/showthread.php?tid=31472)
Kummilindid -
Prii - 17-01-2010
Tere,
Tahaks teha väiketraktorile rataste asemele lindiajamid ehitada. Selliseid, nagu kasutatakse ATV-del ja autodel.
Mõte oli kasutada näiteks mingi lastesaani linte, kuid nende vastu räägib hind. Odavam võimalus oleks kasutada näiteks mingi vene transportööri lintidest tehtud linte, kuid neid ei ole nagu viimasel ajal eriti silma hakanud.
Äkki oskab keegi juhtida mind tehnoloogiale, millega näiteks Burani linte lühemaks/kitsamaks teha, nii et asi kestma jäeks.
Muid ideid? Keegi on ise äkki midagi taolist teinud ise?
RE: Kummilindid -
2715 - 18-01-2010
Kummilindi lühendamine vaevalt õnnestub.Kui lint peab hakkama jooksma kummirattal on kindlasti vaja mingit tähikut sest märg või mudane rehv ei vea linti.Vaadata võiks miniekskavaatori linte.Transportööri lint pole sellises kohas eriti reaalne väikse tugevuse tõttu.
Mis selle lindi mõõdud peaks olema?
RE: Kummilindid -
Prii - 18-01-2010
Lindi vedamiseks on mul erinevaid ideid juba päris mitu välja otsitud ja arvan, et sellega probleeme ei tule.
Lindi kogupikkus peaks olema umbes umbes 2 meetrit, laius on on veel lahtine, kuid eeldatavasti mitte üle 0,3 meetri.
Kuna plaan on nende lintidega sõita ainult lumel, siis arvan, et väga suurt tugevust ei olegi sellele lindile vaja.
RE: Kummilindid -
agaa - 18-01-2010
Vaata kuskilt netiavarustest pilte sellisest metsaraktorist nagu Terri. Temal kärualuseid linte tegid mehed ise kättejuhtuvatest materjalidest nagu transportöörilint jms.
RE: Kummilindid -
Janka - 18-01-2010
Masinal ees tavalised nailonnööridest vahekiududega lindid.
Taga seevastu piki linti kummi sisse vulgitud u. ühe millimeetrise läbimõõduga terastrossid.
Träkkideks 30mm lai u-rauad, milledel kaheksa 8,5mm ava puuritud (neli ühel ja neli teiselpool ratast) ning vastusteks lattrauad, milledel juhtijateks kolmnurgad sellestsamast lattrauast. Kolmnurkvastuste (nii me neid nimetasime) alustesse (lattraud) omakorda avad puuritud ja mutrid punktitud.
Ehita kui pikad lindid tahad, jätkamiseks asetad otsad kahe või kolme träki jagu üksteise peale ja kasutad pikemaid polte.
http://www.youtube.com/watch?v=pQ-Os0KJvGI
Metsas kestsid masina lindid nats alla aasta, käru omad tänu teraskiududele kauem.
Võta või jäta....