automoto.ee foorumid
Probleem Hyundaiga - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Probleem Hyundaiga (/showthread.php?tid=32602)



Probleem Hyundaiga - USSR V4 - 02-04-2010

Autoks Hyundai accent 1,3 2001a, mure siis selline,et kui õhulugeja
( MAF ) juhe on küljes,siis mootor ei tööta (tühikäigul jookseb täis pööretel ei saa kätte), ja mootori tuli põleb. Kui juhe ära võtta,siis töötab mootor normaalselt ja mootori tuli kustub ära auto sõidab ka normaalselt,aga see ei ole ju normaalne olukord. Äkki oskab keegi midagi soovitada,õhulugejat lihtsalt proovimiseks osta ei tahaks.


RE: Probleem Hyundaiga - MartinL - 02-04-2010

Kas summuti sukk on terve? Sukk asub sellel autol tõenäoliselt enne lambdat ja juhul kui sukk lekib , hakkab mootori tuli põlema.


RE: Probleem Hyundaiga - USSR V4 - 02-04-2010

Summuti ei leki mitte kuskilt ja lambda on kollektori küljes kohe enne katalüsaatorit,kat ise on mootori ees kollektori otsas.


RE: Probleem Hyundaiga - riga5 - 03-04-2010

Endal oli lantraga sama jama müüsin auto koos selle katkise lamda anduriga ,kuna selle eest küsiti pool auto hinda poes .
Pöörded ka kõikusid tühikäigul .


RE: Probleem Hyundaiga - USSR V4 - 03-04-2010

Probleem ei ole lambdas,vaid õhulugejas (MAF ,mass air flow sensor),mis asub õhufiltri küljes.


RE: Probleem Hyundaiga - 41Degree - 03-04-2010

Üks variant on, et probleemne on õhulugeja, teine variant ka see, et vaakum lekib kuskilt: alates õhufiltri ja sisselaskekollektori vahelisest suurest voolikust kuni väikeste vaakumi väljavõttudeni välja. Vaata üle kõik sisselaskekollektori küljes olevad voolikud selle pilguga, et kas kuskil on pragusid, millest võiks õhk lekkida. Kui ei aita, siis võid kuskilt otsida teist õhulugejat enda liikurile peale proovimiseks...