automoto.ee foorumid
Mis vahe on GAZ 69 sõjaväe tagasild ja tavaline tagasild - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Identifitseerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Teema: Mis vahe on GAZ 69 sõjaväe tagasild ja tavaline tagasild (/showthread.php?tid=32638)



Mis vahe on GAZ 69 sõjaväe tagasild ja tavaline tagasild - Marty - 04-04-2010

Mis vahe on GAZ 69 sõjaväe tagasild ja tavaline tagasild? Kas on erinev?


RE: Mis vahe on GAZ 69 sõjaväe tagasild ja tavaline tagasild - traps - 04-04-2010

Ilmselt mõtled ikkagi mudelit УАЗ-469 ja УАЗ-469 "Б". Sõjaväe maasturil on sildadel nukkdifferentsiaalid, s. t. kui üks ratas hakkab läbi libisema, hakkab teine pool automaatselt vedama. Süsteem täpselt sama, mis GAZ-66.


RE: Mis vahe on GAZ 69 sõjaväe tagasild ja tavaline tagasild - kapsauss - 04-04-2010

Kui ma ei eksi siis 469 sõjaväe versiooni tagasilla uus korpus on mul täitsa olemas Smile OT aga mainisin ära.


RE: Mis vahe on GAZ 69 sõjaväe tagasild ja tavaline tagasild - motamees - 04-04-2010

(04-04-2010, 20:18 PM)traps Kirjutas:  Ilmselt mõtled ikkagi mudelit УАЗ-469 ja УАЗ-469 "Б". Sõjaväe maasturil on sildadel nukkdifferentsiaalid, s. t. kui üks ratas hakkab läbi libisema, hakkab teine pool automaatselt vedama. Süsteem täpselt sama, mis GAZ-66.

UAZ "sõjaväe" tagasillal on külgülekanded, nukkdiferentsiaalist pole kuulnud. See vast ainult GAZ66el. Külgülekanded "tõstavad" sillatala tüki kõrgemale. Tavalist UAZ silda kutsuti "kolhoosnikuks".
Ilmselt on see jutt aga OT, kuna GAZ 69 tagasillad olid vist kõik ühtemoodi.


RE: Mis vahe on GAZ 69 sõjaväe tagasild ja tavaline tagasild - traps - 05-04-2010

Tõepoolest, rattareduktorid suurendavad auto kliirensit 80 mm võrra (300 mm), mis annab parema läbivuse maastikul.


RE: Mis vahe on GAZ 69 sõjaväe tagasild ja tavaline tagasild - samodelkin - 20-04-2010

Need sillad on ka välisel vaatlusel silmnähtavalt erineva kujuga. Kui "kolhozniku" difrikorpus on ümara kujuga, siis sõjaväe sillal on kandiline korpus.
Minu teada on ka ülekande suhe/taldriku hammaste arv neil erinev, siis ei saa panna ühe auto alla taha "kolhoznikut" ja ette "sõjaväelast" või vatupidi.
Tegelesin nende liikuritega sõjaväes, aga sellest on pea 30a möödas...


RE: Mis vahe on GAZ 69 sõjaväe tagasild ja tavaline tagasild - heiki - 20-04-2010

Ma olen vene kroonus enda "sõjaväeuazikul" korra kokkujooksnud difrireduktorit vahetanud ning rattareduktoreid korduvalt lapanud ja mulle meenub et kas mitte rattareduktorid ise ei olnud aeglustava ülekandega, st. hammasrattad erineva suurusega? Mäletan et rattareduktoritega igav ei hakanud, stupitsa poldid jooksid pidevalt lahti, ratas alatasa õline ja stupitsa poldiaugud ovaalseks kulunud.
http://denisovets.narod.ru/uaz/uazprototips/UAZ469arm.jpg