automoto.ee foorumid
Pannonia sidur - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: Pannonia sidur (/showthread.php?tid=33875)



Pannonia sidur - joest - 03-07-2010

Tere!
Oskab keegi tark mees öelda Pannonia siduriketta paksust?
Tekkis selline mõte, et paneks uued katted aga ei tea kui paks peaks ketas olema. Ja veel selline mure, et esimene käik ei taha ültse sees seista: Ülevalt luugist sisse piiludes paistavad kõik hammakad ja kahvlid ok olema.


RE: Pannonia sidur - roosakummik - 04-07-2010

No kui käik ikka sees ei püsi, siis on kusik ikkagi see viga- kahvel kulunud- hammasratasta nuudid maas. Lahtivõtmisest sa ei pääse.
Miks sa tahad teada siduriketastaste paksust, pane uued sisse ja kõik.[/align]


RE: Pannonia sidur - joest - 04-07-2010

Paneks küll uued kettad aga pole leidnud kuskilt, sellepärast tahangi uue ketta paksust teada.


RE: Pannonia sidur - siimlane - 04-07-2010

Tere

Uusi kettaid saab Ungarist tellida. On võimalik saada nii kork kui ka sünteetilise kattematerjaliga.


RE: Pannonia sidur - 2715 - 04-07-2010

Paksuse teada saamiseks tuleb kõigepealt mõõta vaba ruum.
Nüüd lahutada sealt vaheketaste paksus ja järgi jääv jagada ketaste arvuga.
Kunagi tehti neid pätsikesi ekskavaatori sidurikattest treimise teel.
Käigukasti sisu saab ka mootorit pooleks võtmata kätte.
Tavaliselt on viga käigulülituse plaadi ebatäpsus ja neid küllalt parandatud.
Käigu kohast ümarviiliga soont laiemaks ja vastasküljele keevitusega peale.
Kui käik on sees, siis peab hammasratas olema vastu teist ja kruvikeerajaga katsudes ei tohiks lülitusplaat lasta hammasratast üle 0,3 mm välja tulla.
Kui see saavutatud, siis parandada käiaga hambad ja enam sul sinna sisse asja pole.


RE: Pannonia sidur - joest - 06-07-2010

[/align]Vot see on juba mõistlik jutt!