jumzaku hülsid - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanem Rasketehnika (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=47)
+--- Teema: jumzaku hülsid (
/showthread.php?tid=33879)
jumzaku hülsid -
aiakas - 04-07-2010
Nii!!! üle pika aja asusin oma jumpstüki kallale et ehitada tamm vee jõudmise vastu karterisse
õli välja lastes tuli kõigepealt 10l. vett (nii puhas, et võib juua) ja seejärel 4 pangi vee- õlisegu. Võtsin alt ära karteripõhja ja vee jätsin sisse, et aimu saada mis toimub ja oh ülla ülla teisest silindrist muudkui tilkus. Seejärel võtsin nuia ja hülsi välja, hülss mõraga ei paista, aga nüüd tarkus-!!! hülsil olid peal 4-sed tihendid aga keegi väitis, et peavad olema 6-sed (ma mõtlen diameetrit). Kas selline väide peab paika? ja edasi, et mingeid häid nõkse kuidas hülsid kindlasti pidama jäävad, kas on mõni abimöks millega neid kokku panna või kuidas???
RE: jumzaku hülsid -
aavu - 04-07-2010
Nõuannet ei tule aga meenus, et DT-54 on pakasega käivitatud ilma veeta ja alles mõni minut käinult panime vee sisse. Alates ZIL-130-st pole see enam uuematel vene mootoritel soovitav, just hülsitihendite tõttu. Kuuma ei kannata.
RE: jumzaku hülsid -
pen.skar - 04-07-2010
Ei ole mõtet mingite naela otsas rippunud võrude hulgast millimeetri järgi sinna tihendit otsida. Osta tehnikapoest värske, elastne Mtz hülsitihend ja puhasta plokis ringsoont viiliotsa, liivapaberi nurgaga. Hülsi alumine äär tee enne sissesurumist kuni veepiirini litoolitaolise määrdega libedaks.