Inglise mootorratta mootor -
dad - 08-12-2010
Vahet pole...
Dad.
RE: Inglise mootorratta mootor -
kass - 09-12-2010
Olgu, solvaks siis Sind ka - tee ikka oma kodutöö ära, mõõda läbimõõt ja käik ära, siis usuvad teised ka, et ikka on huvi asi ära määrata, mitte lihtsalt turgu suunata ! ( ei ole piisavalt kollasei mulle, et oma emotsione väljendada!

)
RE: Inglise mootorratta mootor -
dad - 09-12-2010
(09-12-2010, 01:12 AM)kass Kirjutas: Olgu, solvaks siis Sind ka - tee ikka oma kodutöö ära, mõõda läbimõõt ja käik ära, siis usuvad teised ka, et ikka on huvi asi ära määrata, mitte lihtsalt turgu suunata ! ( ei ole piisavalt kollasei mulle, et oma emotsione väljendada!
)
Te Tüpi jopskid peate ikka harjutama oma sovamistehnikat ... see on natuke nõrga võitu ja ei oma erilist jõudu
Aa ... ma tegin seda kodutööd nagu Toots, kõike ei jõudnud vaid tegin poole. Sellest ka see, et ei võtnud pead maha ja ei mõõtnud silindrit üle. Kui jõuan, teen ka teise poole.
Mis aga turgu suunamist puudutab, siis sinna see ilmsel jõuab, kuivõrd mulle endale inglise tehnika pinget ei paku ja ma lubasin endale, et ma enam uusi projekte juurde ei võta ning olemas olevates teen ka karmi valiku.
Et siis lõppkokkuvõtteks ... sa kass arene natuke ja tule siis miskit ütlema ning kui sa asja nagunii ei jaga, siis ära plädise.
Dad.
RE: Inglise mootorratta mootor -
Aspelund - 09-12-2010
Teeme nüüd nii, et keegi ei solvu ega solva.
Kassi ettepanek silinder ära mõõta, on parim lahendus selle mootori identiteedi leidmiseks. Või algse kodu. Sest jõuallikas ei oska (vana)tehnikaajaloo tõmbetuultes viibimises ise rääkida.
A.
BSA Sloper SV500 on sarnane, aga mitte vist päris see.
A.
RE: Inglise mootorratta mootor -
kass - 09-12-2010
(09-12-2010, 13:00 PM)dad Kirjutas: Te Tüpi jopskid peate ikka harjutama oma sovamistehnikat ... see on natuke nõrga võitu ja ei oma erilist jõudu 
Aa ... ma tegin seda kodutööd nagu Toots, kõike ei jõudnud vaid tegin poole. Sellest ka see, et ei võtnud pead maha ja ei mõõtnud silindrit üle. Kui jõuan, teen ka teise poole.
Mis aga turgu suunamist puudutab, siis sinna see ilmsel jõuab, kuivõrd mulle endale inglise tehnika pinget ei paku ja ma lubasin endale, et ma enam uusi projekte juurde ei võta ning olemas olevates teen ka karmi valiku.
Et siis lõppkokkuvõtteks ... sa kass arene natuke ja tule siis miskit ütlema ning kui sa asja nagunii ei jaga, siis ära plädise.
Dad.
See oligi mõeldud sellise pisikese, tagasihoidliku torkena - osa mehi näiteks ei kannata kõva solvangut üldse välja, lähevad lõhkuma või lausa lõhki!
Aga näed, plädin andis teemale hoogu juurde ja tegi vürtsikamaks.
Kuna lgp. Aspelund arvas, et teeme nii, et ei solva ja ei solvu, siis ma ei solvu ka...
Aga "Tüpi jopskid" (Türi? jopskid) - see oli küll päris hea, jätan meelde ja katsun areneda, ruumi tõesti on!
RE: Inglise mootorratta mootor -
dad - 05-02-2011
Tõstan teema uuesti üles.
Täpsema infi ja pildid panin ostasse
http://www.osta.ee/16944944
Vanade uuniklaste poolt on pakutud prantslast ja sakslast aga keegi ei taha inglast pakkuda.
Dad.
RE: Inglise mootorratta mootor -
dad - 10-02-2011
Tõesti siis keegi ei tea?
Või siis on nii kadedad, et ei taha öelda
Dad.
RE: Inglise mootorratta mootor -
indrek - 10-02-2011
Nagu teema esimene postituski ütleb: vahet ju pole.
Kumba pidi uus omanik selle kaminasimsile paigutab, ei olene põrmugi sellest, kas on tegu Prantsuse või Inglise toodanguga.
RE: Inglise mootorratta mootor -
dad - 10-02-2011
(10-02-2011, 19:22 PM)indrek Kirjutas: Nagu teema esimene postituski ütleb: vahet ju pole.
Kumba pidi uus omanik selle kaminasimsile paigutab, ei olene põrmugi sellest, kas on tegu Prantsuse või Inglise toodanguga.
Tundub jah, et pärleid pole mõtet sigade ette loopida...
Tänu meie uuniklaste jms foorumlaste "spetsialistide" targutamistele (lase püksid maha - tõsta püksid üles - kummarda - hinga - ära hinga jne) võtsin ise teema ette ja poole kümnese seisuga on mul 99,5% selge, millega on tegu ja mul kuluks selleks 2 tundi 25 minutid ning pudeli järgi 3cm konjakit. Aastaarv ja täpne töömaht vajab veel kinnitust aga ...
põhimõtteliselt ei ole mina mingi "võrrimees" ja üritan ennast hoida igasugustest võrridest nii kaugele, kui vähegi saab ja minul kulus asja tuvastamiseks mõned tunnid, siis MA EI SAA TEIST MEESTEST ARU!!!
Sädet pole silmis, pilk on tuhm ja jutt möla ... anna mõni jalgratas ette küll siis on tegeijaid ... MASENDAV!
Ma ei tea tesitest aga mul läheb ilusate asjade ja huvitavate tehniliste lahenduste peale küll silm särama ja nii need "kaminasimsile paigutatavad" asjad kogunevad ... ning kui midagi juba on, siis ülejäänu tekib ise juurde ning sellist asja, et "seda ei oel võimaik kokku saada" EI OLE OLEMAS!
Mida on juba korra loodud saab alati uuesti luua, kui ei õnnestu just ehtsat detaili kohe kätte saada.
Dad.
P.S. Täpse tootja, mudeli ja aasta avaldan peale vastava mudeli eksperdilt kinnituse saamise, seniks pingutage ajusid.
RE: Inglise mootorratta mootor -
kass - 10-02-2011
Masendav tõesti!
Aga mehed on vait ja arenevad!
Üks soovitus aga on küll - Dad, lase püksid maha! Aga kummardada pole vaja! Ja käi mõni jalgratas ka vahelduseks välja!
Ja veel - oled kindel, et konjakit läks ainult 3 cm jagu, äkki jäi järgi 3 cm?
RE: Inglise mootorratta mootor -
zxr - 11-02-2011
Vägagi sarnane New Hudson-iga.
Piltidel model 32 1932 a.
Aastaarv ilmselt mootori numbritest tuletatav.
RE: Inglise mootorratta mootor -
dad - 11-02-2011
Jah, tegu on New-Hudsoniga! Mudeli number on küll 1 aga sama tegumoega isend. M32 on 350cc vahepeal on veel 498cc mudel ka olemas.
Ametlik kinnitus nüüd ka olemas:
The number and the bore confirm that your engine is a 1931 550cc side valve New Hudson.
New Hudson were a quite famous medium sized factory in Birmingham, England, who made about 2000 very good quality machines each year from 1910 to 1932.
Veeb ka olemas
www.new-hudson.co.uk
Dad.
RE: Inglise mootorratta mootor -
dad - 11-02-2011
(10-02-2011, 23:29 PM)kass Kirjutas: Masendav tõesti!
Aga mehed on vait ja arenevad!
Üks soovitus aga on küll - Dad, lase püksid maha! Aga kummardada pole vaja! Ja käi mõni jalgratas ka vahelduseks välja!
Ja veel - oled kindel, et konjakit läks ainult 3 cm jagu, äkki jäi järgi 3 cm?
Liputa ise oma saba, võid ka jalgratta keti vahele panna ja mõnuleda.
Ja konni kohapealt pole vahet palju läks ... tulemus on tähtis, nii et ise tehtud - hästi tehtud.
Dad.
RE: Inglise mootorratta mootor -
kass - 11-02-2011
(11-02-2011, 11:33 AM)dad Kirjutas: (10-02-2011, 23:29 PM)kass Kirjutas: Masendav tõesti!
Aga mehed on vait ja arenevad!
Üks soovitus aga on küll - Dad, lase püksid maha! Aga kummardada pole vaja! Ja käi mõni jalgratas ka vahelduseks välja!
Ja veel - oled kindel, et konjakit läks ainult 3 cm jagu, äkki jäi järgi 3 cm?
Liputa ise oma saba, võid ka jalgratta keti vahele panna ja mõnuleda.
Ja konni kohapealt pole vahet palju läks ... tulemus on tähtis, nii et ise tehtud - hästi tehtud.
Dad.
'
Ma lihtsalt postituse sisu järgi arvasin, et äkki sai konjakit liiga palju...
Aga lõpp hea - kõik hea!
Ja targem jätab järele, nii et Sinul, kui targemal pole vaja rohkem seda meie dialoogi arendada, aga muidu pärleid võid ju ikka loopida!
RE: Inglise mootorratta mootor -
Talupoeg taluja - 11-02-2011
Kas on teateid meie koduvabariigist,et selline isend meil kuskil olemas,kuhu selline mootor peale sobiks?