Moskvitsch V6 - hirm - 09-11-2003
http://www.hot.ee/warangel/mosk1.jpg
http://www.hot.ee/warangel/mosk2.jpg
http://www.hot.ee/warangel/mosk3.jpg
http://www.hot.ee/warangel/mosk4.jpg
:o :o :o :o :o
-
valts - 09-11-2003
WOW, kus see moskvits siin on. Kui teema pealkirja lugesin arvasin,et nagunii on mingi 412 millele V6vahele topitud ja muidu mädaneb igaltpoolt,aga....... Midagi sellist küll ei osanud oodata. Igatahes kõva tulemus.
Jõuallikas siis vist Audilt pärinb. Kas 128 kw??
-
ints - 09-11-2003
Kas ehitamisest ka stoory kuskil näha on:???
See Vectra armatuur sobib päris hästi sinna.
- ummi - 10-11-2003
Seeläbi käind ka Streetrace
AZLK mega tuning
aga üli tegija:o:o

:o

IMO valge velg
-
13piisab - 10-11-2003
mmmmm
pagana kena töö!!!
paistab, et ilma opelita ikka ei saa

. Aga jah, Vectra armatuur ON kena-viisakas.
pagan, kas 2141 mitte esiveoline polnud??? Sellisel juhul on ikka hullult vaeva nähtud - ning arvata on, et mossest on järel vaid kere... Maitsekas nii seest kui väljast.
- ummi - 11-11-2003
AUDI JU KA ESISILLA VEOGA
ja eks see opel ole lääne mosu (iidne rahvatarkus räägib nii)
ja neil ju ühised juurikad, mosse küll nagu võrse või nii
- zar - 23-12-2003
wow, eim tundnud esimesel pildil äragi
tõesti, väga ilus
-
I.A - 23-12-2003
Kõva riist on jah,Vectra armatuur pidi sinna hästa sobima.2141 pidi Audi pealt kopeeritud olema,NSR!

Seepärast istus Audi V6 sinna normaalselt vahele.
-
Alts - 25-12-2003
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
Kõva riist on jah,Vectra armatuur pidi sinna hästa sobima.2141 pidi Audi pealt kopeeritud olema,NSR!
Seepärast istus Audi V6 sinna normaalselt vahele.
Kui 2141-te vaadata, siis on see puhas Talbot. Otsisin netist selle Talboti nimetust, mille järgi ta tehti ja leidsin järgmise saidi
(siin) , kus mõlema pildid kenasti koos (Mosse ja Talbot) Kaheksakümmnendate lõpu mingis \"Tehnika ja Tootmine\" numbris kirjutati, et tehtigi Talboti pealt kere üks-ühele maha. Tehasesse või projekteerimisbüroosse osteti kaks Talbotit ja nõnda saadi 2141-e kere
-
mrali - 26-12-2003
Väga huvitavalt tehtud.Tegelikult,2141 oli põhimõttelt suhteliselt õnnestunud auto,kuid kehv (412) mootor ja sisustus olid sel tõsisteks kirstunaelteks.
-
zazik - 26-12-2003
Suur osa 2141´sid liigub ju 1600 siguli mootoritega. Mu meelest neid tehtigi nii mosse kui siksi mootoriga.
-
mõmmik - 02-01-2004
...ja palju tehti ka 1,8D(Ford) mootoriga.Need läksid enamuses saksa turule,peamiselt endisesse ida poolde.
-
IIIFFFAR - 15-01-2004
ahhoi!
1986/5 nr. \"Tehnika ja Tootmine\"
Nikolai Stserbakovi kirjutis \"Ka Moskvitsile esivedu.\"
\"1975. aastal evitati Prantsusmaal ja saavutas suurt edu viie uksega esiveoline \"Simca 1307/1308\" (muide aasta auto76´) Selle auto vötsid disainerid oma töös lähtealuseks.Osteti kymme \"Simcat\" ja töö varajases staadiumis kanti plastiliin otse Prantsuse auto kerele...\"
-
vootele - 22-02-2004
aga peab ütlema, et mosse näeb tunduvalt etem välja kui simca. Kuidagi ümaram.
-
tamar99 - 22-02-2004
ulus pill... kui tänaval vastu tuleks ega ikke kohe ei taipax et mosse on... inimesed ostke selline masin mingi 1000kr saad kätte :bounce
- Darkstalker - 23-02-2004
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: tamar99
ulus pill... kui tänaval vastu tuleks ega ikke kohe ei taipax et mosse on... inimesed ostke selline masin mingi 1000kr saad kätte :bounce
1000kr saad kätte, keevitad talle uue kere (kui ta 1K maksab pole sellest kerest suurt midagi järgi), viskad kõik ülejäänu minema ja hakkad leiutama...

See kere ostmine on sellise asja ehitamise juures kõige väiksem kulutus - isegi kui selle kohe korraliku ostaks. Kui sul mõlemaid doonormasinaid just hoovis ei seisa ja ise kuldsete kätega pole, tuleb kindlasti odavam osta korralik Audi, mitte proovida muuta Mosset Audiks...
Teine asi on on loomulikult loomulikult millegi unikaalse omamisest saadav rahulolu...