K-175A -
aSSer - 07-01-2011
Tere. Soetasin omale k-175A (aastaks 1962)ja tahan seda enda jaoks ära restaureerida,kuid ise algaja sellel alal.Loodan siit foorumist head nõu saada targematelt

.Masin ise komplektne paberitega,tööriistakomplekt,pump,numbrimärk ja õhukummi paikamis komplekt.Ja selle masina koju lükkamine oli kõige ulmelisem asi ,vähemalt 4km sai lükatud
![[Pilt: IMGP0473.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e365/_Asser_/IMGP0473.jpg)
Ühesõnaga osandan täielikult laiali, liivapritsiga kere puhtaks,kruntida üle ja passi järgi sinise värviga üle?
RE: K-175A -
zazik - 08-01-2011
Huvitavalt komplektne, kuid koduste vahenditega "üle käidud" masin. Paistab nagu oleks sõidust seisma jäänud ja rohkem mitte torgitud.
Tööd saab omajagu olema igal juhul. Kui plaan on tõesti Restaureerida, siis ikka päris palju.
Tahad lihtsalt omale käe harjutamiseks pilli teha, on eesmärgiks tänavale pilgupüüdja teha või lausa musta numbri vääriliseks pürgida?
RE: K-175A -
Necro - 08-01-2011
Oh sa vana... Jõudu selle masinaga - endal käib ka täpselt sama masina tegemine

. Sul isegi komplektsem ratas kui mul - kuradi kadedaks ajab

. Ega sa juhuslikult tööriistakomplektist ja pumbast pilti raatsi teha? Tahaks enda omale ka võtmed kokku korjata. Ahjaa - kuidas sul võtmega lood on? - Süütelukk ikka terve? PS - sul paistab karburaatori kate puudu olevat. Kui mingeid küsimusi peaks tekkima, siis aitan hea meelega.
RE: K-175A -
kass - 08-01-2011
Jah, komplektne varajane Kovrovets. Nagu ühes teises foorumis kirjutasid, on plaan teha "sõidumasin", aga kuna asi on heas komplektsuses, siis võiks püüda jätta asi võimalikult originaaliks. Oli Sul ka küsimus, mida teha värvkattega, tegelikult võiks säilitada siiski originaalse värvitooni või kui sinine ei meelsi, siis mõne teise värvuse mis neil mudelitel oli. Peab arvestama ka sellega, et värvuse muutmine tehnilises passis eeldab teatud riigilõivu tasumist. (Kuigi vist on tegu nõukogudeaegse passiga, mis nagunii tuleb ümberregistreerida).
Mis ja kuidas seda vana värvkatet töödelda, sellest on siin foorumis "oksendamiseni" kirjutatud, et liivaprits, happekrunt jne jne, aga said juba viite Tsiklitalli foorumi vastavale värvimise teemale ja kui viitsid veidi seda foorumit siin teatud alafoorumite jaotuses sirvida, siis üldpõhimõtetest kirjutatud on piisavalt. Kalleim ja raskeim lõik on kroomosad - esihargi torud, tuletorud jms, kui esialgu ressurssi pole, siis võiks mõelda roostetamise peatamisele või viisakamate originaalosade soetamisele.
Kui näitad, et sul on jätkuvat huvi, küll siis ka vastava teema ja mudeli huvilised ka omapoolset tuge pakuvad.
RE: K-175A -
aSSer - 08-01-2011
alati saab pilte kui vaja

.Selle masina ostis sõber ühe vanainimese käest aastaid tagasi ja see olevad kokku kukkunud majas vedelenud ja kile peale tõmmatud,mootor olevad täielikult kinni kiilunud ,kuid tema osav tehnik võttis laiali ja pani masina tööle ,kuidas ta ise sellega ei liigelnud seisis see tema kuuri all paar aastad kuni tahtis garaazi ruumi saada ja mulle müüs.
RE: K-175A -
Necro - 08-01-2011
Tänud piltide eest!
Veelkord - edu taastamisega!
RE: K-175A -
aSSer - 08-01-2011
Süütelukk terve, kuid karburaatori kaitse/kate on tõesti puudu veel .
RE: K-175A -
kopraonu - 08-01-2011
Päris heas komplektsuses masin tuleb tunnistada. Mind huvitaks foto tagumise kettiratta korpusest,paremast küljest tervenisti, paagi korgist,spidomeetrist.
Kettirattaga on see teema,et mind huvitab kas sellel aastakäigul ka ikka on
veel määrdenippel seal tehasest olemas või ei? Sama küsimus ka esiratta pidurikilbi kohta.
Teine asi ,mis huvi pakub on raami number ,kas sellest annab foto organiseerida.
Seda vaja teada,seoses väiks uurimus tööga mida üritan teha
Teisalt minu meelest peaks ta olema K-175B mitte A. K-175A peaks olema kõrge porilauaga, kuigi 1961.a lõppus võis neid ka teistsuguse porilauaga(nagu teema algataja masinal) tulla. Muidugi,kindluse mõttes tasuks vaadata nii passi kui birkale(tehasesildile),et mis sinna on kirjutatud.
Üks huvitav iseärasus on pumba paiknemine paagi all,mitte aga raami esiosas, nagu see on K-58,K-175 ja K-175Al.
Aga edu taastamisel ja ära siis lugejaid teadmatuses hoia
RE: K-175A -
IIIFFFAR - 08-01-2011
Vaata seda teemat ka:
http://forum.automoto.ee:8080/showthread.php?tid=14681
Ja ole pai, uuri näit paagi alt süütepooli otsast numbrid, et mis aastaajast too massa pärit on. 1962 kindlasti ja miski osa esimesest poolaastast. ehk on veel õige süütekas ja sääl on ka kuu kirjas. Minu rattal selline kui pildil.
Sinu rattal juba uuemat sorti esiporikas aga veel vana karbuss ja õhupuhasti(seen) ja küljeplekid. Saaks lähemalt paika tollegi muudatuse.
RE: K-175A -
aSSer - 08-01-2011
Passi järgi ta ongi K-175A.Ega midagi suundun pildistama

,ja üritan tõesti originaalset välimust saada.Spidomeeter on kahjuks mingilt muult masinalt võetud sest originaal olevad "surnud"
RE: K-175A -
Necro - 08-01-2011
Peak ikka 175A olema - A-l just madal porilaud.
Karburaatori kate -
![[Pilt: 0764961533cbf2.jpg]](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/305/492/0764961533cbf2.jpg)
Kusjuures neid 175-seid tehti ka igasuguseid. Kui nüüd targutama hakata, siis K175CM-il oli kõrve porilaud ja samamoodi K175CK-l Viimased nimetatud peaksid olema krossiratad. Paak on sama, aga tagaosa juures on muudatusi tehtud. K175B peaks olema kroomitud summutite, tagaamortide ja paagikorgiga.
RE: K-175A -
IIIFFFAR - 08-01-2011
K 175B peaks olema ÜHE summutiga.
ja seesinane karpakate ka ei kõlba, sellele rattale käib veel vanem tükk külge
Edit: Vabandan, selge pilguga uuesti pilti vaadates too karbussikate õige jah.
RE: K-175A -
aSSer - 08-01-2011
Sorry IIIFFFAR kui ka teised ,sellisel kella ajal mul kuuris halb pilti teha, sest seal nii pime ,homme ka päev siis saate selged pildid

.Kuid andsin vänta ja pill läks käima ilusti pot-pot-pot
http://s43.photobucket.com/albums/e365/_Asser_/ siin on mõni pilt veel paari nurga alt
RE: K-175A -
kopraonu - 08-01-2011
Oi oi olen kogemata vale asja kirjutanud mõtlen mudelit K175V ,kuid kuna mul siin venekeelset tähestikku pole võtta siis tuli automaatselt vanast harjumusest B.Väga vabandan.
ksf Necro, jutt krossirattast on õige aga mine loe ksf Iffari postitatud linki, minu enda kogemused ja senine uurimustöö ütleb,et K-175A on kõrgeporilauaga ja ainult ülemineku perioodi rattad võisid olla nii ühe kui teise porilauaga olenevalt varudest tehases komplekteerimise hetkel. Pole välistatud,et tegu on raami nr ja mudeli poolest K-175A siin aga siis tahaks juba teemaalgataja poolt rohkem fotosid saada. Igal juhul see ratta väärtust ei langeta,pigem lihtsalt asjahuviliste targutamine

siin.
See karburaatori katte(lumekatte) ma usun,on täitsa õige,mille foto ksf
Necro postitas. 1962.a mudel peaks veel K-55 karburaatoriga olema.
K-36 karburaator ilmus märksa hiljem, arvan,et 1963.a? peale(vahemärkusena ,1964.a K-175V on küll juba K-36 karburaatorid peal olnud).
Spidomeeter peaks tehase juhendi järgi olema SP-19V. Kuna need kippusid kokkujooksma või oma töö lõpetama siis asendati need käepäraste spidomeetritega.
Tänud ka teema algatajale rohke fotomaterjali eest
RE: K-175A -
Necro - 08-01-2011
Karburaator peaks k55b olema. Tavaline K55 on teistsuguse õhufiltriga. Karburaatori kate on minuarust ka õige - vähemalt minu rattal oli/on selline ilusti küljes. Leidsin netis ühe 1960-nendate 175A ja sellel on porilaua kinnitus teistmoodi ja sellel on porilaud kõrgemal ning Kinnitub esiamordi torude ümber. Teemaalgataja rattal on amorditoru otstesse ja porilaud tsipa madalamal. Ja Ilma A tähiseta 175 oli akusüüde ning 3 käiku - ja eelnimetatud kõrgem porilaud teistsuguste kinnitustega. Ja ega see targutamine rattale muidugi paha tee - vähemalt viime mingil mole teemaalgatjaa ratta ajalooga kurssi

. Ma praegu rohkem ei targuta, lähen loen ksf IIIFFFAR teemat ja saan natuke targemaks

.
RE: K-175A -
kopraonu - 08-01-2011
Targutada võib,kuni on materjali mida võrrelda ja uurida. Siiani parimat Degtjarjevi tehase mootorrataste kollektsiooni(sinna kuuluvad K-125 kuni voshod 3M) omab kasutaja ARMEX

seal on uurimis materjali palju.
RE: K-175A -
Assere - 19-03-2011
Vabandust ,olen hilinenud uuendustega
http://s43.photobucket.com/albums/e365/_Asser_/
RE: K-175A -
Assere - 24-03-2011
Kas värvida summutajad ja veljed ka siniseks ?? Ja hirmsasti oleks vaja kolvi rõngaid
RE: K-175A -
IIIFFFAR - 24-03-2011
(24-03-2011, 13:26 PM)Assere Kirjutas: Kas värvida summutajad ja veljed ka siniseks ?? Ja hirmsasti oleks vaja kolvi rõngaid 
Värvi aga summid ja veljed ka sama värvi kui ülejäänd ratas.
RE: K-175A -
Assere - 27-03-2011
Kroomitud osadest nii palju hetkel ,et traat kettaga rooste kätte saada sa sellise "sprey" värviga üle lasta mis jätab kroomitut mulje, või on isegi parem moodus olemas ? Ja parematel aegadel ikka kroomitud osad osta.
Miski pärast ei saa uurida seda antud linki kus samast masinast juttu.
Ja kas valged triibud on ainult poriplekkidel ja paagil ?