Emmile siis 1 karpaga hingamine -
Tsärrjov - 29-03-2011
Hakkasin monteerima emmile escordi või oli ta nüüd fiesta karburaatorit, täpselt ei mäleta.
RE: Emmile siis 1 karpaga hingamine -
kass69 - 30-03-2011
fiesta
saab näha/kuulda varsti loodetavasti. asja üle-eelmine omanik kiitis küll, maru hästi pidi töötama, eks näis. kuidas sa need lõdviku-silindri vahelised tükid kavatsed teha?
RE: Emmile siis 1 karpaga hingamine -
Tsärrjov - 30-03-2011
tükid on valmis, nüüd vaja lõdvikuid või miskit muud

...kui funktsioneerima hakkab, siis käin korralikult käimakasti ja mootori üle. et noh suveks tipp topp oleks...
RE: Emmile siis 1 karpaga hingamine -
Tsärrjov - 05-04-2011
katsetamiseks valmis
RE: Emmile siis 1 karpaga hingamine -
ahtos - 06-04-2011
Sellised kummilõdvikud ei sobi,kui gaasi maha lased tõmbuvad nad vaakumi mõjul kokku.Sinna oleks vaja armeeritud voolikuid,või vooliku sisse vastva läbimõõduga vedru.Mina panin tolmuimejalt pärit voolikud ja karpa on Fiat 127 oma.Töötab korralikult ja tühikäik on parem kui kahe karpaga.
RE: Emmile siis 1 karpaga hingamine -
Aspelund - 06-04-2011
Tühikäik M-lisel on kinni eelkõige karburaatorite seisus ja nende sünkroonsuses. Näiteks, Ural M-61, originaalkarburaatorid, tühikäik:
http://www.youtube.com/watch?v=HbHw5fhKhqo
A.
RE: Emmile siis 1 karpaga hingamine -
Tsärrjov - 06-04-2011
lõdvikute suhtes tuleb midagi ette võtta küll, nimelt gaasi lisades tõmbusid kokku

... aga muidu toimis suurepäraselt...
RE: Emmile siis 1 karpaga hingamine -
2715 - 06-04-2011
Milleks neid lõdvikuid sinna üldse vaja on?
Ka ühest tükist on selline pikk toru piisavalt elastne, et silindreid vahetades läheks poldiaugud ikka lihtsalt paika.
Vähemalt võiks toruotsad panna alla 10mm vahega, et ei oleks ruumi kokku imeda.
Voolikute ja torude ühenduskohtades tekkivast võimsuse kaost pole vist mõtet rääkida...
RE: Emmile siis 1 karpaga hingamine -
kalle211 - 21-08-2011
need voolikud on paras porr tegelt.Pane sinna ühes tükis valmistatud kollektor.Ma endal tegin sedasi ja karpa on sapika oma.Pill käib väga hästi ja kiirendab paremini kui originaalidega.Kollektori ehitamisel pead jälgima et mõlema poole torud saaks ikka ühe pikkused.Sellel süsteemil on väike kõrvalnähe ka nimelt kipub pikemal sõidul suuremate pööretega kolektor jäässe minema
RE: Emmile siis 1 karpaga hingamine -
Wiki432 - 23-08-2011
Aastaid tagasi oli mingis vene ajakirjas keegi kodanik sama asja arendanud. Temal oli härmaminemise vältimiseks ülemine karbussitoru look keevitatud piki ühenduspinda kokku teise toruloogaga, mis viis ühest leegitorust teiseni.
RE: Emmile siis 1 karpaga hingamine -
kalle211 - 23-08-2011
seda heitgaasidega soendamist kasutati osadel automootoritelgi. Näiteks mul üks selline garages vedelemas. Tegu 4 silindrilise õhkjahutusega boksermootoriga ja pärit citroen GS ilt. Töömaht 1015cm3
RE: Emmile siis 1 karpaga hingamine -
manergo - 21-12-2011
Ma tahaks näha seda lõpp varjanti. Ise olen kaa midagi mõelnud aga pole vahendeid olnud ja olen näinud sellist aretist:
http://motorem.blogspot.com/