K: IZ-350 ja IZ-49 vooluring - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: K: IZ-350 ja IZ-49 vooluring (
/showthread.php?tid=36554)
K: IZ-350 ja IZ-49 vooluring -
Stream - 06-04-2011
Kas oskab keegi lahti seletada,miks on IZ-350 veetud "miinus" massi ja
IZ-49 "pluss" massi .
Minu andmetel kasutati IZ-350 ja
varajasel IZ-49 samu tooteid,nii must karp P-35 ja ka genekas G-36 on ju samad!
Millest siis erinevus?
Hilisematel IZ-49 juba must karp P-37 ja genekas G-36M.
Tänud ette.
RE: K: IZ-350 ja IZ-49 vooluring -
2715 - 06-04-2011
Täpset põhjust ei tea, kuid mingi loogika oli voolu liikumissuunaga.
Hiljem pandi - massi korrosiooni vähendamiseks kui õieti mäletan.
Igatages pole sel erilist tähtsust alalisvoolugeneraatori puhul.
Ühendada võib mõlemat pidi.
Aga et akut õige polaarsusega laadida tuleb seisva mootoriga korraks näpuga
tagasivoolu relee kontaktid kokku lükata, et magneetida generaator õieti.
Originaalis pole seal süsteemis ühtegi dioodi ja kumb klemm massi ühendada on maitse asi