K-750 külgkorv-paat -
Kroomtiib - 29-05-2011
Kui tsiklimees on kalamees reeglina jändab ta rohkem kaladega ja tsikliteema
jääb tahaplaanile.
Äkki nii saaks neid kahte hobi ühendada.
Kiievi mootorratta tehase konstruktorid ja insenerid 1961 aastal katsetasid
külgkorv-paati.Mõõtudega pikkus 2050mm,laius 560mm ja kõrgus 425mm.Ilma
istmeta paadi kaal on 26 kg.See klaasplastist valmistatud küna pidi kannatama kuni 120kg koormat.Samaaegselt töötati välja ka 2350mm pikkune
kahe inimese variant.Seeria tootmiseks pidi olema liiga kulukas kuigi mitte
võimatu.Tundub aga,et oli siiski võimatu.
Nii,et kalamehed ja muidu huvilised peate ise tegema.
RE: K-750 külgkorv-paat -
TeeTL - 29-05-2011
esimeselt pildilt ei paista, kas mootor kruviti kah tsiklilt küna külge ?

vanamees teisel pildil küna sees on küll täpselt sihukese hoiakuga nagu hüüaks: Jaak, kurask, jalad põhjas!
RE: K-750 külgkorv-paat -
isandpauk - 30-05-2011
Lihtsam on järelkäruga mingi tilluke paat sleppi panna. Piltidel olevat vaadates, tekib küsimus, et kas varuratast kasutati ankruna? Kas niivõrd multifunktsionaalset korvi sai kasutada veel millekski, näiteks talvel kelguks, ämma kirstuks vms?
RE: K-750 külgkorv-paat -
gruppen - 30-05-2011
Hakkajamad inimesed on sama katsetanud ka Velorex tüüpi külgvankri künaga. Kuna pinnaldumisseadmed (suruõhutankid, kompressorid, sügavustüürid jms) puudusid, siis pinnaldumine enam ei õnnestunud. Värske allveelaevnik pidi välja aerutama ilma oma verivärske allveepaadita

Ankrut sellisel juhul ka vaja ei läinud.
Vinge oleks küll, teed vaikselt sõidu peal klambrid lahti, järvekaldal pidurdad madalas vees ja voila! ämm libiseb mööda siledat vett vastu tulevikule ilma aerude ja maismaata

(käesolev postitus ei ole ämmaviha propageeriv! lihtsalt kassistun vaikselt vist

)
RE: K-750 külgkorv-paat -
tõnn - 10-05-2012
http://www.britishpathe.com/video/sidecar-boat