Vjatka 150 1968(vist) -
zajets - 18-07-2011
Tere,
alustame sellest, et aastal 2006 pakkus mulle äi mõnda venetehnikat.
Esimene mõte sellest oli, et ok lähme järgi. Aga miski pärast jäi see ära.
Nüüd siis 2011 aasta kevadel tuli jälle sellest juttu, nagu ikka võttis aega see paar kuud ennem kui ma jõutsin sinna maale minna.
Nüüd juuni kuus sai teoks et läksime ja sõitsime maale. Ta ütles mulle et seal kuuris asjade all peaks olema mingi roller. Võtsime kätte ja kaevasime selle sealt alt välja, asjade eest ära võtmine võttis aega u 2h, muidugi pärast pidime muud asjad tagasi panema.
Selle hunniku tagant tuli välja siis vjatka 150. Mis oli seal seisnud vähemalt 20a
Nüüd siis esimesed pildid:
siin juba siis käru peal:
Nüüd olen sellega mõnda aega tegelenud, sugulaste abiga saime selle mootori ka käima, viga oli siis süütepoolis(uue saime volgapoest)
ja siis üks kontakt.
Nüüd siis hetkel lammutamise protsess pooleli, kuna oleks vaja see ära värvida.
eilse seisuga näeb see roller välja selline:
Spidomeeter näitab 2751,8 km läbi sõitu:
Nüüd väike mure ka, mul on puudu süütevõti, äkki keegi teab kust ma seda leida võin.
RE: Vjatka 150 1968(vist) -
urmet48 - 18-07-2011
Palju õnne ilusa masina puhul! Endal samasugune V150M tegemises. Kas sul sundjahutuse kate ja silindrikatteplekk kah olemas on? Võimalusel ootaks rohket pildimaterjali masina tegemisest. Endal ajapuuduse tõttu masin seisab.
RE: Vjatka 150 1968(vist) -
h2rra - 18-07-2011
Süütevõtmeks peaks sobima mõni hiina tabaluku võti, millel sooned sama pidi...."Turist" rollerile leidsin küll tooriku lukumeistrilt.
RE: Vjatka 150 1968(vist) -
Armex - 18-07-2011
(18-07-2011, 21:05 PM)h2rra Kirjutas: Süütevõtmeks peaks sobima mõni hiina tabaluku võti, millel sooned sama pidi...."Turist" rollerile leidsin küll tooriku lukumeistrilt.
Turistile küll aga sellele läheb IZ-P,K-750,urali,esimesed Dneprite võtmed ja neid liigub.
RE: Vjatka 150 1968(vist) -
pen.skar - 18-07-2011
Kui sõiduks läheb, tehke summutile lisakinnitus( mu naisel kukkus tagaratta alla ja temaga kõik...). Samuti sidur kipub nii VP-150(Itaalia Vespa kloon) kui Elektronil(teie pildil ) võllilt lahti tulema. Olen paljudel ümber teinud lõhikuga koonuspuksile(morse 1) ja kestab! Süütevõti lahutab lühistuskontakti, pöörates tuled. Kavalam valgustusse juhe otse vedada, süüteks lüliti siis kusagile.
![[Pilt: Heli%252520rolla%25252025%252520aasta%25...A4rast.JPG]](https://lh6.googleusercontent.com/--AQd2qcx52A/TiXnC8P9bXI/AAAAAAAAA2o/TOqJjXTNMVU/s512/Heli%252520rolla%25252025%252520aasta%252520p%2525C3%2525A4rast.JPG)
Elektron 25 aastat ilma käes seisnud.
RE: Vjatka 150 1968(vist) -
väike-tom - 19-07-2011
(18-07-2011, 23:38 PM)pen.skar Kirjutas: Kui sõiduks läheb, tehke summutile lisakinnitus( mu naisel kukkus tagaratta alla ja temaga kõik...). Samuti sidur kipub nii VP-150(Itaalia Vespa kloon) kui Elektronil(teie pildil ) võllilt lahti tulema. Olen paljudel ümber teinud lõhikuga koonuspuksile(morse 1) ja kestab! Süütevõti lahutab lühistuskontakti, pöörates tuled. Kavalam valgustusse juhe otse vedada, süüteks lüliti siis kusagile.
Pildil olev isend on VP150M, tavalise kontaktsüütega. Elektron on vähe küll, aga ikkagi teisem ja elektronsüütega. Tõsi siduri mured neil ikkagi ühised. Võtme ostsin mina enda omale Kurtna laadalt, oli samuti puudu.
Tom.
RE: Vjatka 150 1968(vist) -
zajets - 19-07-2011
(18-07-2011, 19:08 PM)urmet48 Kirjutas: Palju õnne ilusa masina puhul! Endal samasugune V150M tegemises. Kas sul sundjahutuse kate ja silindrikatteplekk kah olemas on? Võimalusel ootaks rohket pildimaterjali masina tegemisest. Endal ajapuuduse tõttu masin seisab.
mul silindrikate on olemas, sundjahutuse katte kohta jään vastuse võlgu.
RE: Vjatka 150 1968(vist) -
zajets - 24-07-2011
nüüd siis tõsine mure et kuidas saada bensiinipaak puhtaks, see täis mingit lahtis roostet ja liiva jne,
peale umbes 10 korda loputamist tuleb ikka bensiin sellist pruuni värvi sealt paagist välja.
RE: Vjatka 150 1968(vist) -
Talupoeg taluja - 24-07-2011
Kasuta soolhappe ja vee lahust. Poes on müügil mingit soolhappe baasil kanalisatsiooni puhastamiseks mõeldud vedelikku... Pärast võib paaki tekkida mõni auk ka....
Hiljem võiks siis kõvasti loputada ja asi käiku lasta. Selline paak,mis seest roostes,on hirmus nuhtlus,kuna küünla lööb koguaeg mustaks ja peale seismajätmist enam ei käivitu. Kui tahad käima saada,peab terasharjaga uuesti küünla puhtaks nühkima. Võrride puhul on asi päris katastroof....vigade otsimine täiesti lootusetu,kui ei tea.