Esiharhi simmerite tööpinna taastamine. - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: Esiharhi simmerite tööpinna taastamine. (
/showthread.php?tid=38506)
Esiharhi simmerite tööpinna taastamine. -
roosakummik - 20-10-2011
Nimelt on iZ- i esihargi amorditorude simmerite tööpinnad roosteussi poolt ära näritud.
Küsimus: Kuidas neid taastada
1. Lihvida treipingis kuni kaovad ära rooste poolt tekitatud augud
2. Treida 0,5 mm väiksemaks (Kas siis simmerid suureks ei jää)
3. Täis keevitada ja üle treida.
Ette tänades.
RE: Esiharhi simmerite tööpinna taastamine. -
taavi - 20-10-2011
kas tasub mässamine ära? Ma enda iž-i omadele näitasin 30 minutit karukeelt per toru ja sai päris hea. Samas, mul polnud ka röögatult hullusti kahjustunud ja ma olen päris kindel, et leiad uued korralikud kahjustamata torud lihtsama vaevaga, kui uute keevitamine ja treimine.
RE: Esiharhi simmerite tööpinna taastamine. -
isandpauk - 21-10-2011
(20-10-2011, 12:55 PM)roosakummik Kirjutas: Nimelt on iZ- i esihargi amorditorude simmerite tööpinnad roosteussi poolt ära näritud.
Küsimus: Kuidas neid taastada
1. Lihvida treipingis kuni kaovad ära rooste poolt tekitatud augud
2. Treida 0,5 mm väiksemaks (Kas siis simmerid suureks ei jää)
3. Täis keevitada ja üle treida.
Ette tänades.
Ehk täpsustad, mis IZi torudega on tegemist? Kaldun siinkohal samuti arvama, et sedasorti torusi peaks siinmail tonnide viisi leiduma ja kui lihtsam töötlus a'la karukeel ei tööta, siis on mõistlikum torud vahetada.
RE: Esiharhi simmerite tööpinna taastamine. -
motamees - 21-10-2011
Roosteaugud tinutad täis ja pärast lükkad siledaks. Igatsorti lihvimised ja treimised teevad toru peenemaks ja simmer võib lekkima hakata.