600hj Mosse -
I.A - 19-12-2003
Jäle Mürsk!:o
-
I.A - 19-12-2003
Volvo kolvid,8-liitrise Reka 2 vahejahutitega Turbot..jne.Kütsekulu hädised 10 L maanteel....
-
mopeedur - 19-12-2003
ega see ju ometi street legal ei ole...
-
nasa13 - 20-12-2003
Tziklivend: pane kogu kupatus teinekord samasse postitusse!
Mis puutub turbomootoritesse, siis on olemas R4 dragster 2,0 mootoriga, 2000Hj
-
korgits - 20-12-2003
Tziklivend äkki räägid natuke täpsemalt sellest mootorist .....et kuidas see on ehitatud ja palju siuke mootor maksma läheks .........JNE
-
Seakoot - 20-12-2003
arvatavasti kohe väga väga palju läheb sellise mootori tegemine.
-
korgits - 20-12-2003
kuskilt kunagi kuulsin et kogu kupatus läks 60 k maksma
-
biggio - 21-12-2003
üldiselt on siis tegemist autoga, millest päris paljudes foorumites suht põhjalikult räägiti, sh selles foorumis. Kahjuks ei suutnud ühtegi põhjalikku teemat leida. Allolev tekst on pärit ühe SR foorumi teemast.
Tegemist on moskvitð 2140-ga aastast 1980.Omanik on soomlane Ville Oksanen.Kuus aastat tagasi ostis ta mosse täieliku romuna,kasutamiseks kõlbas sisuliselt ainult kere.Paar aastat kulus ehitamiseks ja nüüd on auto juba neli aastat täielikus võistluskorras püsinud.Autol istub kapoti all 1,5 liitrine mosse mootor.Masinale annavad minekut juurde kaks järjestikust vahejahutitega turbot ,mis pärinevad kaheksaliitriselt Volvo b18-lt,kolvid on sammuti sellelt Volvolt,klapivedrud on vahetatud tugevamate vastu,kuid enamik detaile on mosse algupära.Hobujõude arvab omanik leiduvat 550-600.Parim kiirendusrajal saavutatud aeg on 10,5 sekki.Tagasild on pärit Toyota Hiace´ilt,Katust on 9 sentimeetrit madaldatud ja kliirensit 11 sentimeetrit,kokku on mosse 20 senti madalam.Autole konstrueeriti uus esiots ja pandi alumiiniumist uksed.Kütusena kasutab auto bensiini oktaanarvuga 98.Raha kulus auto ehitamiseks 65 000 eeki,summa ei sisalda töörahasid
-
korgits - 21-12-2003
huvitav palju siuke mootor kestab ?
- Darkstalker - 01-01-2004
Tsitaat:...ja nüüd on auto juba neli aastat täielikus võistluskorras püsinud...
Viisakal kasutamisel ei näe põhjust, miks ta kestma ei peaks - mosse plokk on ju küllaltki tugev ning liikuvad osad suuremalt jaolt välja vahetatud vastupidavamate vastu.
Selle ehitamise hinna kohta niipalju, et kas see omanik mitte ei arvestanud sinna hinna sisse ka enda tööaega? 100% kindel ei ole aga kusagilt nagu oleks meelde jäänud selline asi (et siis kui enda aega ei arvestaks, tuleks vast odavam...)
Tegelikult - tal on ju ametlikud soome numbrid peal. Kas soomes on siis võimalik saada autole numbreid ka ilma, et ta \'\'street legal\'\' oleks? Natukene kahtlen...aga parandage mind. Ja eesti kiirendusvõistlustel oli ju ka vist nõue, et auto oleks arvele võetud?
-
valts - 01-01-2004
Mul siin praegu ees Autolehe(3. oktoober 2002)artikkel selle imelooma kohta. Mis siis veel lisaks \"biggio\" öeldule lisada: tippkiirus peaks omaniku arvates küündima üle 300 km/h ja veerandmiili lõpus pidavat olema kuskil 260.
Kasutatud paljude erinevate masinate juppe, turbolaadurite juures isegi caterpillari osasid. Tagasild Hiace (4,375), kardaan ümbertehtud mosse omast. Kast Fiat Mirafiorilt. Ülekandeid on muudetud, mistõttu saab kasutada vaid nelja käiku. Sidur Saab 9000 Turbolt.
Bensiini 98 kulub umbes liiter sõidu kohta, toitesüsteemiks elektrooniline sissepurse (pritse siis) Omanku teada on see põhjamaade ainuke järjestikturbodega varustatud mootor mis töötab.
Igati raju masin ju, loodan et saab seda ka sel aastal Eesti kiirendusradadel näha. Nagu TQHQ-st olen aru saanud, ei pea enam kiirendusmasin registreeritud olema, aga siis võistleb vabaklassis. (kus vastaseks kohe vist Lauri Kuriks)
Parandage kui eksin.
RE: 600hj Mosse -
riko12 - 19-03-2005
Minu mäletamist mööda pidi autol olema 400 hp-d ja mootor pidi ühe võistluse vastu pidama kunagi postimehest meelde jäänud
RE: 600hj Mosse -
Jesper - 19-03-2005
Mis tähendab \"vastu pidama\"? Loomulikult tehakse sellisel tasemel võisteldes pärast igat võistlust terve rida kontrolle, aga valdav osa mootorist peab kindlasti suurusjärgu võrra kauem vastu.