automoto.ee foorumid
Tundmatu ajam. - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Identifitseerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Teema: Tundmatu ajam. (/showthread.php?tid=40150)



Tundmatu ajam. - onumeelis - 20-03-2012

Mis ajamiga võiks tegu olla?

[Pilt: DSC04661.JPG]

[Pilt: DSC04662.JPG]

[Pilt: DSC04664.JPG]

[Pilt: DSC04665.JPG]

[Pilt: DSC04666.JPG]


RE: Tundmatu ajam. - Wiki432 - 20-03-2012

Ei klapi, 400-ja süsteem näeb välja nii


RE: Tundmatu ajam. - heiki - 20-03-2012

Tegemist on 1920.aastate mootorratastel universaalse lisavarustusena kasutatud spidomeetri reduktoriga. Suure koonuse ja mutri abil kinnitub ajam kronsteini külge, millega omakorda kinnitub ajam esihargi külge. Selle võlliotsa külge mis on mutri ja vedruseibiga, kinnitub kahest plekktaldrikust moodustuv väike rihmaratas. Rihmaratta mõõt valitakse vastavalt esiratta mõõdule, näiteks minu DKW'l on rihmarattale pressitud kiri 26", mis on rantmantelrehvi välisläbimõõt. Teise võlliotsa külge käib spidomeetri tross. Täht R (Recht) tähendab parempoolset paigaldust. Komplekti kuulub veel ka suur rihmaratas, mis kinnitub esiratta kodarate külge. Rihmarattaid aetakse ringi nahast või kummist rihmaga.
Minu dekkari ajam on L ehk vasakpoolne. Taolisi reduktoreid olen kohanud kahe erineva kiirusega, kas 1:1 või 1:2 ülekandega. Saksast on võimalik saada ka replikaid.
Kui on üleliigne, olen huvitatud. Minu omal on hammasrattad kulunud ja viskab kohati üle.



RE: Tundmatu ajam. - onumeelis - 20-03-2012

Tänud asjaliku vastuse eest.Ajam on saadaval kuid ei kuulu mulle.Siin siis kauba sobitamiseks omaniku tel. 55663379, Toomas.