automoto.ee foorumid
Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... (/showthread.php?tid=41135)

Lehed: 1 2


Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - JaakH - 13-06-2012

aga paar asja küsida vaja. Siis oleks selgus majas. Autoks VW Golf 3 1,8l 66kW 1995a. Kütust läheb ca 10l 100km kohta. Vigadest välistan kohe lambdaanduri, see töötab. Edasi on tume maa, ise kahtlustan kahte asja, kas katalüsaator on saasta täis (lühikesed sõidud on mul) või hammasrihma vahetusega läks miskit valesti.


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - Maamees - 13-06-2012

Kui kat on umbes, siis peaks see kiirendusele ka mõjuma tuntavalt, kuniks enam üldse käia ei taha või käivituda.


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - JaakH - 13-06-2012

Kiirendust pole ollagi ja üv onud leidisid et co olla nagu veduril. Pika piinamise järel said ikka mõistliku co kätte.



RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - Maamees - 13-06-2012

Suure tõenäosusega siis oleme tõe välja selgitanud Smile


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - JaakH - 13-06-2012

Tekkis ka veel üks küsimus kui suur peab olema küünla elektroodide vahe 3 elektroodiga küünlal. Mu omal oli mingi 2,5mm laias laastus


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - dad - 13-06-2012

Minul andsid kunagi mersul need imeküünlad sama nukra tulemuse, peale mingite arhailiste küünalde paigaldamist unustasin küünlamure üldse ära, ilmselt pärandasin selle järgmisele omanikule.

Dad.


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - JaakH - 13-06-2012

eks rändavad ikka tavalised peale, need on rahulikult mingi 3 a peal olnud juba



RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - Maamees - 13-06-2012

Pane ikka jah need mis tehas ette näinud, siis üks kripeldamine vähem.


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - JaakH - 13-06-2012

Eks peab sammud siis poe poole sättima mis siin ikka. Üle üldse on see Golf kuidagi imelikult bensiini tarbinud mõni kord vähe, siis jälle palju. Eks nahktihend rooli ja pedaalide vahel ka eriti ökult ei sõida aga niipalju ta ikka ei tohiks võtta



RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - agaa - 14-06-2012

(13-06-2012, 22:53 PM)JaakH Kirjutas:  eks rändavad ikka tavalised peale, need on rahulikult mingi 3 a peal olnud juba
*********************************************
Golfil (2) tavaliselt vahetatakse küünlaid 20000 km läbimisel ja süütejuhtmeid 40000 km läbimisel. Tehase manuaali järgi. Toyotatele pandav iriidium küünlad kestsid 80000 km aga need maksid krooniajal ka 280 eek tk .




RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - Wiki432 - 14-06-2012

(13-06-2012, 20:25 PM)JaakH Kirjutas:  Vigadest välistan kohe lambdaanduri, see töötab.
Kuidas see kindlaks tehtud on?
Golf 3-le läheb kindlasti arvuti taha, mis see ütleb?



RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - JaakH - 14-06-2012

Eks pean vaatama kus stendi saab minna. Wiki'le ma ei tea aga mõõdeti miskit seal ja öeldi et andur töötab.


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - pppp - 14-06-2012

(13-06-2012, 22:51 PM)dad Kirjutas:  Minul andsid kunagi mersul need imeküünlad sama nukra tulemuse

Golfil on need "imeküünlad" originaalid. Kui keskelektrood ikka kolmnurkseks juba kulunud on, siis vahetusse ja kogu lugu.
Üks tüüpiline asi, mis siin teemas veel mainimata, on temp. andur (antud isendil 4 klemmiga, asub jahutusvedeliku flantsi sees plokikaane küljes; see hakkab ajapikku veid valetama, aga mitte nii palju, et ECU sellest aru saaks ja veakoodi genereeriks).


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - Tegelane5 - 14-06-2012

Autodata järgi, võib suurenenud küttekulu monopritsel, põhjustada ka mitte töötav kollektori soojendus. Vähemalt lühikeste otstega võiks see loogiline olla, kuigi vist mitte niipalju.


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - Wiki432 - 14-06-2012

Golf 3 on õnneliku põlvkonna auto, st. tema veakoode saab lugeda ka ilma arvuti või stendita. Kui vene keelt valdad, on õpetus manuses.


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - Raudpats - 14-06-2012

Tagantjärgi tarkusena võin öelda, et oli ka minu Seatil analoogne jama ja viga ei leitud pikka aega. Ja lõpuks siis keegi tark avastas ,et seal on veel kusagil välisõhu temperatuuriandur ja see oli juhtme otsast lahti tulnud. Arvuti ei osanud küttesegu arvestada ja panigi segast. Pärast uue juhtme paigaldamist oli kõik korras. Armatuuris küll on ka välisõhu temperatuur, aga see ei ole selle anduri kaudu.


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - Martti - 14-06-2012

(13-06-2012, 23:18 PM)JaakH Kirjutas:  Eks nahktihend rooli ja pedaalide vahel ka eriti ökult ei sõida aga niipalju ta ikka ei tohiks võtta
Miks ei tohiks? Väike mootor peabki raskemal vajutamisel jõhkramalt rüüpama kui suur. Või üritad tuua paralleeli: väike mootor =väike kulu?




RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - JaakH - 14-06-2012

Ohhh!!!! Pea on paks juba, igal juhul käin stendis ära eks näis siis mis jupstükid saba on andnud.



RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - Janka - 14-06-2012

Tohohh, Martti!? 1,8 liitrit on väike?
Kui väike on siis 1,3 või 1,1?
Joovad kõik valusalt, kui miskit seadetes nihu on, eksole. Tegelikult.

Kahtlustati siin algul ka oletatavast rihmavahetusel tehtud veast. Mis sellest hüpoteesist sai?


RE: Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga... - JaakH - 15-06-2012

Midagi pole saanud kahjuks selgust.