mõnedtundmatud masinad... - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanatehnika Aruteluala (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=55)
+--- Teema: mõnedtundmatud masinad... (
/showthread.php?tid=4167)
mõnedtundmatud masinad... -
unicman - 02-01-2004
tuvastabkeegi äkki mõne masina neist?
... -
unicman - 02-01-2004
...
... -
unicman - 02-01-2004
...
... -
unicman - 02-01-2004
...
-
unicman - 02-01-2004
siin on üks arvatavastimingi ida saksa kaubik... tallinnas oli kunagi edasist saatust ei tea...
... -
unicman - 02-01-2004
...
... -
unicman - 02-01-2004
...
... -
unicman - 02-01-2004
...
-
mrali - 02-01-2004
Ida-Saksa masin peaks olema Framo V 901. Toodeti neid viiekümnendatel aastatel,põhikonstruktsioon oli aga ennesõjaaegne.Selle järglaseks oli Barkas.Andmeid saab ka :
http://www.f-r-a-m-o.de
- Tegija - 02-01-2004
See ida-Saksa veokas meenutab Gaz-51 natuke.Need esimesed pildid on koos Fordidega minuarust.
Vanadel fotodel on Citroen B12. -
vana - 02-01-2004
Üks selline olla peale sõja vedelenud Viru-Jaagupi koolimaja taga. Külamehed lammutasid ning tassisis selle vähehaaval laiali, enda õuele ei juletud sell ajal midagi tuua, kardeti sorvot. Hiljem lükati vrakk buldooreriga kivihunnikusse ning oli seal 70-ndateni, kuni lätlased selle ära viisid. Aga see mäda kerekosu toodi 90-ndete alguses siiski Eestisse tagasi.
2001 a. suvel leidsin ühe talu kuurialt selle Citroen B12 esivedrud, osa aknaraamist ning signaalnupu. Nii et, V-Jaagupist võib selle Cirtoeni tükke välja veel tulla.
-
smolin - 02-01-2004
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mrali
Ida-Saksa masin peaks olema Framo V 901. Toodeti neid viiekümnendatel aastatel,põhikonstruktsioon oli aga ennesõjaaegne.Selle järglaseks oli Barkas.Andmeid saab ka : http://www.f-r-a-m-o.de
Autol on juba Barkase firmamärk, s.t. on tehtud pärast 1957.
-
mrali - 03-01-2004
Jah,tõesti.Siis peaks mudel olema Barkas V 901/2(Z).Kandejõud 800 kg,28-hobujõuline kolmesilindrine kahetaktiline bensiinimootor,maks.kiirus 72 km/h.Toodeti 1957-1960.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: smolin
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mrali
Ida-Saksa masin peaks olema Framo V 901. Toodeti neid viiekümnendatel aastatel,põhikonstruktsioon oli aga ennesõjaaegne.Selle järglaseks oli Barkas.Andmeid saab ka : http://www.f-r-a-m-o.de
Autol on juba Barkase firmamärk, s.t. on tehtud pärast 1957.