Algaja küsimused kereremondi kohta. - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Algaja küsimused kereremondi kohta. (
/showthread.php?tid=42079)
Algaja küsimused kereremondi kohta. -
denis23 - 15-09-2012
Terv.
Praegu tegelen oma Caddy pagasniku puhastamisega. Paljudes kohtades on rooste, mida puhastan.
Põranda peal on ohtralt kummilaadset materjali, mis ilmselt täidab ühtlasi nii keregermeetiku kui ka vibroisolatsiooni.
Mõnes kitsastes kohtades, kus seda on seda ohtralt, see on kivistunud ning kogub niiskust ja pori. Seda seal tuleb kätte saada ning kõik puhastada.
Aga paljudes kohtades põrandal seda on 2-2.5 mm,ning see on tugev ja elastne. Roostet sellistes kohtades pole.
Lihtne küsimus - kas seda peab kindlalt puhastada 100% metallini?
Või jätta, kuna see on elastne ning tugev materjal.
Teine küsimus - soovitage head roostemuundurit enne värvimist?
Ja siis kolmas loll küsimus
Mis käib ennem, kas roostemuunduriga töötlemine või nitrolahustiga puhastus?
Lugupidamisega,
Denis
RE: Algaja küsimused kereremondi kohta. -
Urmash - 16-09-2012
Dinitrol RC900 on hea toode aga hind üsna krõbe.