automoto.ee foorumid
GAZ 21, 23 ja \"Vana Volga\" modifikatsioonid - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Nõukogude Liidu autotööstuse pärand (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Teema: GAZ 21, 23 ja \"Vana Volga\" modifikatsioonid (/showthread.php?tid=421)



GAZ 21, 23 ja \"Vana Volga\" modifikatsioonid - nasa13 - 28-03-2002

Ehk rahvakeeles \"vanavolga\". Klassikaline auto, mis üsna levinud ja viimasel ajal hakanud ka hobiautona tunnustust koguma.

Siin ühe tsehhilase Volga link, millel taastatud ja modifitseeritud Volga 21, millel muuhulgas ka võimsam GAZ mootor

http://www.gaz.cz/hlavni.php

http://www.gaz.cz/clanek.php?id=upravena21

EDIT:

Ühe soomlase Volga M 21

http://www.eastpop.com/volga/gallery.htm

GAZ 21 üks eksemplar

http://www.russiancars.com/


- Olaf - 28-03-2002

Masin päris äge aga endale meeldib rohkem näha suuremaid rattaid autol all.
Alla orig.ratta suuruse tundub auto nagu niidi rullidel sõitvat. Näha jah et 21 hakkavad välja ilmuma mul siin linnas päris mitmel salil kõvasti üles lõõdud 21 perse all.


- Jansa - 28-03-2002

ma kah ühte silmand- kuldne selline, kenade pruunikate toonitud akendega.
Talvel olid ropu rallimustriga kummid all.


Mootor GAZ 327 - nasa13 - 29-03-2002

http://www.gaz.cz/historicky_vyrobek.php?path=hist_osobni&vyrobek=vstrik

http://www.technovolga.com/gaz327.htm




see also - ice - 29-03-2002

http://volha21.gaz.cz/

http://www.wolga.hg.pl/gallery/stage_a/stage_a.html

http://www.fi.muni.cz/~xkment/veteran.htm

http://www.gaz21.net/

http://go.to/volga.nl

http://mvlab.penza.net/gaz21/index.htm

http://www.geocities.com/medvezhonoks/indexvolga.html

http://www.gaz.cz/foto.php?path=foto&galerie=coupe

http://www.gaz.cz/foto.php?path=foto&galerie=rcm

http://www.gaz.cz/foto.php?path=foto&galerie=exotica3

http://www.gaz.cz/foto.php?path=foto&galerie=zimmerhakl

http://www.gaz.cz/historie.php?path=hist_osobni


- nasa13 - 14-04-2002

Olgu siis Smile

http://www.geocities.com/gaz_21us/

http://www.geocities.com/gaz_21us/gallery.htm

OFFTOPIC kui need lingid kuhjuvad lõpuks, siis koondan ja panen linkide threadi alla. Siis võite sealt lugeda. Tegelikult on foorum rohkem suunitletud arutlemiseks :rull


My new pages... - ice - 24-04-2002

http://m21d.gaz.cz/

this is pages of my Volga GAZ M-21D 1958


modifikatsioonid - nasa13 - 17-05-2002

21,22,23 modifikatsioonide nimistu

http://www.gaz.cz/historicky_vyrobek.php?path=hist_osobni&vyrobek=21spec


- Jansa - 07-06-2002

selline kuulutus:
GAZ 21
automaatkäigukast
Tel: 051-89330, Põlva, Hind: 0, 05.06.2002

et võib-olla kedagi huvitab.


- nasa13 - 07-06-2002

Tsitaat:Originally posted by Jansa
selline kuulutus:
GAZ 21
automaatkäigukast
Tel: 051-89330, Põlva, Hind: 0, 05.06.2002

et võib-olla kedagi huvitab.

Kuradi ahvatlev variant, aga minust pole praegu kahjuks ostjat. Kui kellelgi võimalus, siis küüned taha kohe (kui hind ulmekas pole)!

Just thinking: huvitav, kas 21 aut.kast läheb ka uuematele (24, 3102 jm) külge 1:1 variandiga :duh


23 - nasa13 - 01-07-2002

Ja siin ta on Cool

http://www.gaz.cz/historicky_vyrobek.php?path=hist_osobni&vyrobek=23

Ja sellelt lingilt vihjeid M 23 kohta

NB! M 23 tehti vaid 603 tk.

http://members.tripod.lycos.nl/volgahome/M21typenE.htm


From: Olaf - nasa13 - 01-07-2002

Sellist volga pilti olen ma ühest teises kohas ka näinud-see oli roheline, aga kus ei mäleta(netis). Kiirus 130km/h see on küll hea nali see masin läks tehase andmeil 160km/h välja vähemalt nii on raamatus. Ekspordi versioonidest on neid vist tehtud ainult.


- nasa13 - 01-07-2002

Tsitaat:Originally posted by Olaf
Sellist volga pilti olen ma ühest teises kohas ka näinud-see oli roheline, aga kus ei mäleta(netis). Kiirus 130km/h see on küll hea nali see masin läks tehase andmeil 160km/h välja vähemalt nii on raamatus. Ekspordi versioonidest on neid vist tehtud ainult.

Jah, kuskil oli ka viide, et osa 23-sid läks nõ. siseriilkikeks vajadusteks ja osa eksporti. Võimalik, et läände erakätessegi mõni läks.

KGB andmevigurdus on jah ammu teada, paljud maakaardidki on moonutatud vahemaadega. Naiivne oleks aga arvata, et sisuliselt 2 korda võimsama mootori puhul ei sobitata kiiremat ülekannet, seega 130 ja ka 160 km/h on minuarvates odav trikk. Orig korralik GAZ 53 (veomasin) läheb 120 (ametlikult 80km/h) ilusti, olen kuulnud, et Zil 130 kallur on läinud 130km/h ja Kraz - \"93\" plokikaantega läks tuttaval 140 km/h Cool

Seega Tðaika mootoriga Volga puhul rääkida 130 või ka ainult kuni 160 km/h lõppkiirusest on jama.


- pppp - 01-07-2002

Tsitaat:Originally posted by nasa13
Kraz - \"93\" plokikaantega läks tuttaval 140 km/h

Kraz?!? :??? Kas need mitte dislaga polnud kõik? Või sain ma millestiki valesti aru? :???

PS Lahe emotikon Smile


MegaOfftopic - nasa13 - 01-07-2002

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: pppp
Tsitaat:Originally posted by nasa13
Kraz - \"93\" plokikaantega läks tuttaval 140 km/h

Kraz?!? :??? Kas need mitte dislaga polnud kõik? Või sain ma millestiki valesti aru? :???

PS Lahe emotikon Smile

Sul on täiesti õigus. Tegemist oli ühe URAL - tüüpi veokiga . Tegemist oli 7,0 liitrisebensukaga, millel nii \"76\" kui \"93\" kaanteversioon. Ilmselt mootor -> ZIL 131. Ülekandearvud on teadmata.

Üks moment veomasinate juures on ka see, et eksisteerisid \"vene\" ajal imelikud combod, nagu traktor Belaruz diiselmootoriga GAZ-id jne. Seega tegemist võis olla mingi ristsugutisega.

Bluff asi pole, kuna tegemist endise minu isa töökaaslase autoga. Korra olen ise olnud 53 kabiinis 120kmh, kui samune monstrum lihtsalt mööda sõitis Cool

Mis puutub antud cooli emoticonisse, siis antud foorumi poliitika on tegelikult hoida võimalikult \"mittekirjuna\" , et jutt oleks primaarne ja emoticon lihtsalt täiendav element. Internetis võib vahel märgata, et emoticonide kasutamine on primaarne ja jutt sekundaarne Sad

Püüan ka ise antud norme mitte eirata, kuigi harva olen mõne \"vööra\" emoticoni ikkagi postitusse lisanud sõnumi vürtsitamiseks :rull

EDIT: selle postituse tõstan ilmselt kuskile sobivamasse kohta, veomasinate alla \"Autod\" foorumi alla
:eureka


\"hea hind\" - auto-fänn - 13-06-2003

Model GAZ - 21 \"Volga\" / Number of Seats 5/ Weight full (kg) 1460 / Length (mm) 4770 / Width (mm) 1800 / Height (mm) 1620 / Maximal Speed - 130 km/h / Fuel Consumption - 9,0 L/100 km (at 40-50 km / h) / Gear Box - 3-in steps, operating lever on steering tube / The Engine - 75,0 hp at 4000 rev/min / Year of Manufacture 1958 / Body Thickness - 1,2 mm / Body Coloring Factory Technology: The \"black\" body after washing and etchings has been processing by salts of phosphorus, then completely immersed in a bath with a ground. After drying the \"bathing\" repeated. Before painting anti-noise mastic applied on both sides of the bottom/ Color - Sky Blue/ Run - 4300 km/ Condition - 100% Original garage concervated.
The link will bring you to photos of the same type and modification of vehicle: http://www.autoretro.com.ua/english/pa_volga_1.shtml
Price: $ 12 000
Both trucking and over seas transportation are available.
Thanks
Murad Abbasov, sunchin@rambler.ru, Baku, Azerbaijan


- valdo - 07-01-2004

http://photofile.ru/default/do?sp=&sn=&id=631405

Väidetavalt algse (st mitte-peredelkin)
GAZ 23 kapotialune algse mootoriga, 3 fotot.
Isend on väidetavalt Vinnitsas.

Mäletan, et keegi siit ehitas sarnast?

Parimat,

Valdo


Mootor GAZ 327 - pvr - 07-01-2004

vaatasin neid linke selle moto kohta ma ei saanud aru mis seal toimus kas see oli gaasireduktoriga moto lihtsalt või oli seal midagi muud olulist see võõrama keel on ikke väga kahtlane

EDIT: rumal loom olen pritse on sellel ju:???:??? või mis:???