automoto.ee foorumid
Generaator ja signaal tuvastada - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Identifitseerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Teema: Generaator ja signaal tuvastada (/showthread.php?tid=43009)



Generaator ja signaal tuvastada - Kadari - 07-12-2012

Töötu, ahverist ja prükkar nagu ma olen(korjan tühja taaratBig Grin), tekib viimasel ajal kuuri alla igasugu huvitavaid vidinaid. Ka tänane päev ei möödunud kasutult. Siinkohal palun julgesti infot lisada, kui keegi midagi piltidelolevast ära peaks tundma!!!
[Pilt: 21758207a9cf95_m.jpg]
[Pilt: 1]
[Pilt: 21758211b29a48_m.jpg]
[Pilt: 217582135efb89_m.jpg]


RE: Generaator ja signaal tuvastada - kopraonu - 07-12-2012

Signaal võiks kuuluda Moskvale M1A aga generaator tundub välimuse alusel otsustades,midagi 1920date lõpust 1930date algusest? Peal on ka silt? Kas seal pole enam midagi loetavat peal? Praegu kahtlustan,et tegu ameerika auto generaatoriga,eelpool mainitud perioodist. Aga samamoodi panid ka teised automargi tootjad oma silte/dekaale elektriseadmetele.
Võta liivapaber ja traathari ja nühi silt puhtaks.Wink Hetkel täpsemalt pole võimalik öelda,millele see kuuluda võiks.


RE: Generaator ja signaal tuvastada - Aspelund - 07-12-2012

Liivapaber ja traathari on viimased asjad, mida sildile kallale lasta.... See hävitab veel viimasegi loetava info...


RE: Generaator ja signaal tuvastada - Kadari - 07-12-2012

Ovaalne silt pääl neh. Kahjuks sealt midagi välja lugeda suht võimatu. Nagu piltidelt näha, oli liivapaber kohe võtta. Kuna aga sildil mingit stantsi ei tundunud olema, tundus liivakaga lähenemine esialgu mittekuhugi viiva lahendusena.


RE: Generaator ja signaal tuvastada - kopraonu - 07-12-2012

(07-12-2012, 20:00 PM)Aspelund Kirjutas:  Liivapaber ja traathari on viimased asjad, mida sildile kallale lasta.... See hävitab veel viimasegi loetava info...

Minu arust see silt on pildilt vaadates niigi ära ussitanud. Seal pole mõtet enam rääkida millegi säilitamisest, heal juhul on sealt number loetav kui see sinna löödud on.


RE: Generaator ja signaal tuvastada - Kadari - 07-12-2012

Niipalju on infot lisandunud, et geneka näol võib vabalt tegu olla mõne jänkide pealt maha kopitud sovjeediga. Eks pikad ja pimedad talveõhtud toovad selgust asjasse.


RE: Generaator ja signaal tuvastada - Sidorov - 10-12-2012

Generaator tundub olevat "ülimasslevinud" Gaz AA/MM oma. Ainult keegi on mingisuguse hammasratta sinna otsa pookinud rihmaseibi asemele.


RE: Generaator ja signaal tuvastada - Kadari - 10-12-2012

(10-12-2012, 11:17 AM)Sidorov Kirjutas:  Generaator tundub olevat "ülimasslevinud" Gaz AA/MM oma. Ainult keegi on mingisuguse hammasratta sinna otsa pookinud rihmaseibi asemele.
Ilmselt see nii on. Jooksin genekast eile traatharjaga kergelt üle, mitte üht tähte ega markeeringut. Lääne toodangult ma seda ei usuks. Tänan vastajaid!!!


RE: Generaator ja signaal tuvastada - Armex - 10-12-2012

(07-12-2012, 19:52 PM)MAZ Kirjutas:  Signaal võiks kuuluda Moskvale M1A aga generaator tundub välimuse alusel otsustades,midagi 1920date lõpust 1930date algusest? Peal on ka silt? Kas seal pole enam midagi loetavat peal? Praegu kahtlustan,et tegu ameerika auto generaatoriga,eelpool mainitud perioodist. Aga samamoodi panid ka teised automargi tootjad oma silte/dekaale elektriseadmetele.
Võta liivapaber ja traathari ja nühi silt puhtaks.Wink Hetkel täpsemalt pole võimalik öelda,millele see kuuluda võiks.
M 1A õige sgnaal see ei ole,on uuem Minski tehase masinatel ja IZ 49-sal, võis olla ka esimestel miskis valmistatud M1A-del milledel juba ees teleskoophark aga tagant köva.


RE: Generaator ja signaal tuvastada - kopraonu - 10-12-2012

(10-12-2012, 13:55 PM)Armex Kirjutas:  M 1A õige sgnaal see ei ole,on uuem Minski tehase masinatel ja IZ 49-sal, võis olla ka esimestel miskis valmistatud M1A-del milledel juba ees teleskoophark aga tagant köva.
Vaidleks natuke vastu, on ette juhtunud paar Moskvat(1952.a),mis on samasuguse signaaliga olnud. Küsimus on selles,et mingi aeg oli ka ülemineku periood. Mis, võis olla vabalt 1952.a lõpp -1953. Kuna 1954.a mudelid kasutasid juba kindlasti seda eelpool fotol nähtavat signaali.
M1M signaali osas on mulje jäänud,et kasutati täielikult plekkpõhjaga signaale 1957-1960. Bakeliit põhjaga olid ilmselt veel kasutuses kuni 1956.a
Aga nagu vene asjadega ikka, midagi täpselt määratleda on alati paras peavalu. Mingile absoluutsele tõele ei pretendeeri, lisan siia vaid oma nägemuse asjast.Rolleyes


RE: Generaator ja signaal tuvastada - tartz1 - 10-12-2012

Ühinen arvamusega, et generaator on Gaz-MM. Maanteemuuseumis oleval
eksemplaril on starter analoogse sildiga.


RE: Generaator ja signaal tuvastada - Armex - 10-12-2012

(10-12-2012, 14:35 PM)MAZ Kirjutas:  
(10-12-2012, 13:55 PM)Armex Kirjutas:  M 1A õige sgnaal see ei ole,on uuem Minski tehase masinatel ja IZ 49-sal, võis olla ka esimestel miskis valmistatud M1A-del milledel juba ees teleskoophark aga tagant köva.
Vaidleks natuke vastu, on ette juhtunud paar Moskvat(1952.a),mis on samasuguse signaaliga olnud. Küsimus on selles,et mingi aeg oli ka ülemineku periood. Mis, võis olla vabalt 1952.a lõpp -1953. Kuna 1954.a mudelid kasutasid juba kindlasti seda eelpool fotol nähtavat signaali.
M1M signaali osas on mulje jäänud,et kasutati täielikult plekkpõhjaga signaale 1957-1960. Bakeliit põhjaga olid ilmselt veel kasutuses kuni 1956.a
Aga nagu vene asjadega ikka, midagi täpselt määratleda on alati paras peavalu. Mingile absoluutsele tõele ei pretendeeri, lisan siia vaid oma nägemuse asjast.Rolleyes
Vabandust,ma ei väljendanud ennest õigesti,mõtlesin ikka Moskva tehse M1A-d,omal 54a n.n Moskva sellel on ja selline nagu pildil.


RE: Generaator ja signaal tuvastada - kopraonu - 10-12-2012

Vabandused vastu võetud ksf ArmexWink Eksimine on inimlik nähtus.