Tahax ehitada midagi - Oliwer - 03-04-2002
Plaan ehitada autot...... Golfi mootor, sillad, kardaan ja mõned muud vajalikud osad, teex ise raami, ja kere.... Kõik läbi mõeldud, aga raami peale pea ei hakka.Kuidas teha? Soovitusi? Linke? jne? Auto mootor on tuunitud nii, et iga suvaline raam ei kõlba. Kere tulex klaasplastist, aga raam?? kuidas teha? :???
-
Jansa - 03-04-2002
no tee Estfield nendest juppidest!
Uhti teeb omale parasjagu.
- Oliwer - 03-04-2002
kere...pohh...teen yxkõik millise, aga raam!?!?
ma ei taha seda ju osta vaid teha... Kui tahaxi osta siis polex raha.....see ju 45000 või midagi seesugust. Mnjah ise ikka
- Oliwer - 03-04-2002
uhti on kõva mees! Tal juba kõva auto, aga esfield ka! Olex teisigi temasuguseid!
-
wax - 04-04-2002
Tsitaat:Plaan ehitada autot...... Golfi mootor, sillad, kardaan ja mõned muud vajalikud osad, teex ise raami, ja kere.... Kõik läbi mõeldud, aga raami peale pea ei hakka.Kuidas teha? Soovitusi? Linke? jne? Auto mootor on tuunitud nii, et iga suvaline raam ei kõlba. Kere tulex klaasplastist, aga raam?? kuidas teha?
Ot ma ei saa nüüd aru mida täpselt sa tahad. Ringrajaautot? Toruraamil ja plastikust kerepaneelidega? Või mis?
Re: Tahax ehitada midagi -
nasa13 - 04-04-2002
Minupoolne sõbralik soovitus - uuri seadusandlus ennem läbi ja otsusta, kas Sa tahad tänavaautot teha või midagi muud!
Aga loomulikult on hea meel selle üle, et on Eestis ettevõtlikke entusiaste. Moraalne toetus minu poolt
- Oliwer - 05-04-2002
Tahan tänavasõiduautot........põhimõtteliselt nagu estfieldi. Streeraãer....selline teema on. Estfieldi ärge hakake soovitama!
Normid tänavaautole -
nasa13 - 05-04-2002
Tsitaat:Originally posted by Oliwer
Tahan tänavasõiduautot........põhimõtteliselt nagu estfieldi. Streeraãer....selline teema on. Estfieldi ärge hakake soovitama!
Sellisel juhul nr. 1 tegu on uurida järele EV-s kehtivad normid iseehitatud autole. Varemalt olid sellised täitsa olemas, aga praegu hetkel tõtt-õelda ei tea ma ka ise iseehitatud autodega seonduvad normistikku (kas on üldse nüüdse eurostamisega lubatud ise autosid algusest lõpuni ehitada - kui, siis milliseid jne)
Kui tead juba tehnilisi piire - nagu kasvõi lubatud max. kaalu ja hj suhe, saad hakata planeerima, et millise mootoriga, kui suur üldmass võib olla sellise soovitud mootori võimsuse puhul jne.
Püüa normistik järgi uurida, kui aega leian, püüan ka sama teha, kuna teema on aktuaalne ja huvitav :rull
EDIT: Kavatsed ikka kindlalt nn. iseehitatud auto kokku sättida? Vahel on lihtsam mõnda saritoodanguprodukti ülesse utsitada:eureka ?
- Oliwer - 06-04-2002
kui tahax yles putitada, ostaks kallima (50000->) auto, aga kui jääb pooleli, siis suur jama. Ma kõigepealt mootori, siis sillad, siis teen kere ja muu teema.
-
Uhti - 07-04-2002
Aga ise ehitades sa ei pruugi ju üldse seda arvele saada. Kõik raamid läbivad kõva kontrolli enne, kui regatakse. Sel juhul pead ikkagi teadma, mis mõõdud täpselt on ja mis torud. Isearetamine läheb lõppkokkuvõttes kallimaks ja tulemus võib ikka olla see, et sa ei saa luba. (kui muidugi pole tuttavaid ees - aga seegi ei pruugi lugeda, sest kui miskit juhtub, siis ju süü nende kraes)
Kui tahad odavat, siis võta ikka miskit saritoodangust. Odav ja lihtne on võtta mingi ziguli.
-
nasa13 - 07-04-2002
Tsitaat:Originally posted by Uhti
Aga ise ehitades sa ei pruugi ju üldse seda arvele saada. Kõik raamid läbivad kõva kontrolli enne, kui regatakse. Sel juhul pead ikkagi teadma, mis mõõdud täpselt on ja mis torud. Isearetamine läheb lõppkokkuvõttes kallimaks ja tulemus võib ikka olla see, et sa ei saa luba. (kui muidugi pole tuttavaid ees - aga seegi ei pruugi lugeda, sest kui miskit juhtub, siis ju süü nende kraes)
Kui tahad odavat, siis võta ikka miskit saritoodangust. Odav ja lihtne on võtta mingi ziguli.
Pointil iva sees. Loomulikult võib ka ise ehitada, aga ihunuhtluseks võib küll asi kujuneda. Milline auto aluseks võtta - Lada või MB (whatever), see on juba rahakotist kinni.
Loomulikult võib iseehitamise asja edasi uurida.
-
nasa13 - 08-04-2002
Tsitaat:Originally posted by Oliwer
kui tahax yles putitada, ostaks kallima (50000->) auto, aga kui jääb pooleli, siis suur jama. Ma kõigepealt mootori, siis sillad, siis teen kere ja muu teema.
Miks peaks auto ehitamine pooleli jääma, kui entusiasmi kõvasti?
- Oliwer - 08-04-2002
Raha saab oca, või aega pole....
-
Uhti - 08-04-2002
Siis pead ostma võimalikult valmis asja. Või kui oled hea sebija, saad kõik tehtud nii hea hinnaga, et ise ka pärast vaatad ja imestad:o
-
nasa13 - 09-04-2002
Tsitaat:Originally posted by Uhti
Siis pead ostma võimalikult valmis asja. Või kui oled hea sebija, saad kõik tehtud nii hea hinnaga, et ise ka pärast vaatad ja imestad:o
Võibolla oleks tõesti alternatiiviks ka mõne sleeperi ehitamine, nii saaks mitu head omadust kokku viia -
1) odav projekti alustada
2) tulemuseks hea kiirendusvõime
3) avarii korral talutavad taastamiskulud
4) viitsimise korral saab ka \"odava\" auto välimuse üsnagi kenaks viimistleda
5) ohtralt võimalusi ülbitsejaid \"ära nullida\" :duh
mega lõppkiirusega pole ka väga palju ette võtta, see - eest hea kiirendusega küll
EDIT:
Lühidalt:
1) kõik, mis Sa teed - ehitad, peab Sulle endale meeldima: lihtsalt võõrastele meeldimiseks poleks vaja vaeva näha.
2) on suht palju autosid, mida saab päris vihaseks ehitada nn. tehasemodifikatsioonide arvel - pea enne ARK-iga aru, kui hakkad konkreetseks minema (ja endamisi hinda tegelikke antud mootori ressursse)
3) kui Sa põed natuke sellepärast, et põhimikuks võetud \"odavam\" auto ei avalda muljet - vaata netist autonäituseid - ka vana Golf (mis iganes)võib olla tõeline kompu.
EDIT:
Nende nn. ümberehituste sätetes on üks hästi inimlik punkt: .....iga konkreetset juhust arutatakse eraldi...
Seega kui miski plaan Sul on, püüa kõik läbi mõelda ning arutada ARK spetsialistiga - aidatakse mõistliku lahenduse leidmisel, et legaliseerida. Illegaalsed ehitused on vahel toredad, aga kui juhtub raskem avarii, siis maksab kallilt kätte. Eks ARK kontrollib ka, et täitsa arulagedust ei tehta ning see \"pidurdamine\" on tingitud sellest, et kui raske avarii - siis teatavat ümberehitust lubanud ametnik võib saada mööda kukalt.
VAATA:
1)
http://www.ark.ee/atp/
2)
http://www.mmi.ee/~svenson/tuning/forum/viewthread.php?tid=414
Kokkuvõttes, kui soovid \"teema streetracer\" - ehk siis nobe ristleja, siis soovitaks lihtsalt bürokraatia ja ihunuhtluse vältimiseks ehitada sleeper. Kui on raha rohkem, siis muidugi on võimalik kohe osta valmis võimekas (legaalne) auto (aga ikka kallid on sellised).
See on lihtsalt minu soovitus, püüa siis ise otsustada, mis Sulle sobib ja mis mitte
- Oliwer - 10-04-2002
Selline teema, et raami ehitamiseks on hullult teadmisi vaja, mida mul pole... ja see võtax sitax aega... Uus ja odavam mõte.... :eureka CRX II või III generatsioon. Lahe kere ja DOHC. Saab tuunida igalt poolt... Mõned lisapaneelid ja kere täica ilus

Rääkige crx-idest
CRX -
nasa13 - 10-04-2002
See teema läheb siis juba \"Autod\" rubriiki.
http://www.mmi.ee/~svenson/tuning/forum/forumdisplay.php?fid=22
Isiklikult eriti ei ole otseselt CRX - ga kursis, vaid rohkem siit - sealt lugenud. Samas oskab ehk keegi, kellel antud mudeliga rohkem kogemusi (omanud jne.), Sulle rääkida + ja - pooltest. Abiks on ka netis otsimine/lugemine.
EDIT:
Ise oskan õelda käibefraasid: positiivne on küllaltki tige stock tehnika ja negatiivne osade ja aftermarket-juppide suht kõrged hinnad, seepärast mõned inimesed võtavad ehitamise põhimikuks mõne euroka.
-
svenson - 10-04-2002
mina aretan siin ka midagi aegamööda!
nimelt seat ibiza (krt kyll jõuan ikka igalpool seda autot promoda) lugeda võib midagi ka liikmete projektide teemas. aga eks nende ehitamistega ole yks ajakulu //seisab praegu...
kuna teema on tahax ehitada midagi siis võib siin kõik vajalik inf koos olla. arvan, et sa pole ainus...
välja võiks tuua plusse ja miinuseid nt. autost mida võtta doonoriks või projektiks.
toon siis oma masina enda arvatavad plussid:
*suht haruldane eestis
*jube odav!
*kuri välimus
*1.5 porsche plokkiga stock mootor on piisav ahvatlus

*1.8 mootor on ka olemas aga nt. 1,8 audi/VW ??? :wow (my big plan

)
miinus:
*raske kere! (vahemalt stockina)
*heas korras masinat on suht fekaal eestist leida! nii et tööd tuleb sitaks, krt millega siis ei tuleks:lol
//
http://www.mmi.ee/~svenson/tuning/forum/viewthread.php?tid=132 +
see link //vaata pilti //EDIT:ei ole minu oma!
http://www.mmi.ee/~svenson/tuning/forum/viewthread.php?tid=155
- Oliwer - 11-04-2002
Svensson, mis see sininie ibiza on sinu tehtud wä?...Peris kõva werk...
Aa raffaz, kas kuskilt on võimalik leida 2 gen. crx dohc, (v-tec) ja mis hinnaga.....võib olla vigadega
CRX -
nasa13 - 12-04-2002
Tsitaat:Originally posted by Oliwer
kas kuskilt on võimalik leida 2 gen. crx dohc, (v-tec) ja mis hinnaga.....võib olla vigadega
Kuldne Börs
Soov
Foorumite kuulutused
Internetis tuhlata
Ostmine pole keeruline (kui raha ikka on). Müümine on keeruline
EDIT: kui raha on, võid ka Saksast tuua - hinnas ei võida, aga võid sattuda mõistliku hinnaga auto peale, mis ON juba püssiks tehtud. Autode valik suurem ka ja laevapeal on hea õlut juua - väike reis ei tee paha.
NB sinine Ibiza ei ole Svensoni oma, loe eelnevaid postitusi :rull
Siin on üks IBIZA müüa
LINK