automoto.ee foorumid
Huvitav neljarattaline vanarauaplatsil - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Identifitseerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Teema: Huvitav neljarattaline vanarauaplatsil (/showthread.php?tid=45649)



Huvitav neljarattaline vanarauaplatsil - Mato - 02-09-2013

Hei,

Jäi osta.ee-s silma üks vanaraua platsi oksjon ning sealt piltidelt "auto" või selle laadne toode. Millega täpsemalt tegu, kas kellegi omalooming või ikka mõne tehase toodang?
[Pilt: 1_1_16279033.jpg]
[Pilt: 1_1_17219452.jpg]


RE: Huvitav neljarattaline vanarauaplatsil - Ostap Bender - 02-09-2013

Raam tundub DKW olevat ? Muu oleks nagu kompott nõukogude autode osadest.


RE: Huvitav neljarattaline vanarauaplatsil - dad - 02-09-2013

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=22917&pid=319494#pid319494


RE: Huvitav neljarattaline vanarauaplatsil - pen.skar - 02-09-2013

Oi lapseke, see ikka pärisauto. Vedrustuse järgi 1920-30`st. Hüdraulilised pidurid- 30`te lõpp. Piduri peasilinder vene Gaz`moodi- seega võib ameeriklane olla, kust snitti usinalt võeti.


RE: Huvitav neljarattaline vanarauaplatsil - indreksirk - 03-09-2013

Raam ise on DKW F8, toodeti alates 1939 aastast. DKW F8 oli esiveoline. Esisilla alumised õõtsad tunduvad olevat omad, ka esimene ristvedru võib olla õige. Roolisüsteem ka DKW F8. Raamile on keevitatud lisatalasid ning tagumine ots ratsitud tagaveolise silla jaoks. Tagavedru kandur on ümber ehitatud, kuid näiteks tagasilla paralleelvardad koos silla kinnitustega on DKW-lt võetud. Tagasilla, mootori ja käigukasti kohta ei oska midagi arvata. Kui kellelgi õnnestub signaalinupp rooliratta seest kätte saada, siis mõistliku summa eest oleksin sellest huvitatud. Ülejäänu tundub vähemalt DKW seisukohalt küll juba mälestus olevat.

Indrek