automoto.ee foorumid
Daihatsu Charade Turbo-86 - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Klassika (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Foorum: Projektipäevikud (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=31)
+--- Teema: Daihatsu Charade Turbo-86 (/showthread.php?tid=45959)

Lehed: 1 2 3


Daihatsu Charade Turbo-86 - 90Deville - 02-10-2013

Nii
Väikesi värdautosid pole kunagi liiga palju, seepärast sai üks juurde ostetud.
Nagu pealkiri ütleb siis tegu toreda turbokolliga, peaks omama vöimsust 50kw ja 1.0l mootorit.
Siuke asi elab seal kapotiall:
[Pilt: 1]
Leitud sai ta ühest teisest foorumist, eelmine omanik teda öieti tööle ei saanudki, seevastu üle-eelmine oli teostanud mootoriremondi.
Mootorisse on saanud sisse 050 ülemööduga kolvid ja ka vänta on lihvitud.
Esimese asjana sai proovitud häält sisse puhuda poisile ja see ka önnestus, küll aga töötas asi vaid kahe pütiga kohustusliku kolme asemel, summutist lehvis eeskujulik sinine kalmaar
Seejärel köiki asjaolusid arvestades otsustasin et tuleb vaadata mis karul köhus on ning eemaldasin plokikaane
Nähes jälgi ühe silindri seinal möistsin, et vöin kohe ka ploki samahästi maha tösta sest nii see asi tööle ei hakka korralikult
Kokku vöttis see köik aega vist 40minti kaan ja seejärel samakaua ülejäänud mootor, k.kast jäi kerekülge edasi vedelema.
Mootor pudenes siis kohe ka algosakesteks, kolmanda püti seintel oli veerandi ulatuses huvitavad peaaegu-kinnijooksmisjäljed, ülejäänud kaks purki olid suht ok
Vötsin siis kolvirönga ja passisin seda silindrisse, ena, vahet ei jäänud rönga otste vahele
Esimeses-teises pütis jäiWink
Pilt kah kolmandast:
[Pilt: 1]

Noh, missealikka
Eks tuleb uued röngad osta ja vähe hoonimisega tegeleda, selgesti on plokipuurijal tööpäev enne löppenud kui silinder möötu sai, ikka juhtub.
Suurem probleem on, et vajaka veel paljusid jubinaid mootori sisse, mida keegi enam ei toota ega müüa taha, alustadest juba nendestsamadest kolviröngastest.
Veel oleks vaja balanssvöllile hammasratast, mis on tekstoliidist ja mille südamik sees loksub, ölipumba ajamile ka ketti ja hammasrattaid.
Leidub camskill inglismaal kust kuldrublade eest möned asjad saaks, ja austraaliast saaks ka möned asjad.
Kui keegi teab kedagi kes teab kedagi kellel sellele CB mootorile juppe vedeleb siis antagu lahkesti teadaWink

Niikaua ostsin uue esistange ja tellisin ka uue kapoti, vanal esiäär roostes.

Plaanid-mootor korda saada ja siis vaatab edasi.

Möned slaidi kah äratoomisest ja uue stange vanale peale toppimisestSmile
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - supp - 03-10-2013

õnne ja edu
eila vaatasin tööjuures aknast välja ning silmasin, et maja ette veeres coure aastas 2008-up -loll oli minu lootus, kui eeldasin, et masina omanik läheb kõrval asuvasse santehnika poodi, sammus hoopis minu juurde ja küsis häbelikult,et kas on võimalik hrihma vahetus ja jupid meie firmast. Muidugi keksisin, et tunnen inimesi kel koguni mitu daihatsut ja võtan töö rõõmuga järjekorda kuna tegemist on suht mainstream masinaga, vanal (ca 70a venekeelt kõnelev härra) ikka vajus lõug väga madalale selle peale


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - 90Deville - 03-10-2013

Siis pole sul ilmselt probleemi mulle 050 remondiga kolviröngad välja kaevata?Smile

Edit: täna vötsin väga välja veninud ölipumba keti ja hüppasin motopoest läbi, karate-turbo pumpa hakkab nüüdsest vedama pocketibike kett. See väike samm säästis ilmselt 8-90euri....


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - iceman - 03-10-2013

(03-10-2013, 08:22 AM)90Deville Kirjutas:  Siis pole sul ilmselt probleemi mulle 050 remondiga kolviröngad välja kaevata?Smile

Edit: täna vötsin väga välja veninud ölipumba keti ja hüppasin motopoest läbi, karate-turbo pumpa hakkab nüüdsest vedama pocketibike kett. See väike samm säästis ilmselt 8-90euri....

loodan ,et ikka tead , kett poketpike juures nõrgim lüli , kui just mingi speisal aftermarket tjuuning osa pole.


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - 90Deville - 03-10-2013

Ma tean et see pole mingi maailma parim osa, aga ainult ölipumpa ringi ajama ma usun et see kölbab küll. Seal pole mingit erilist koormust ja asi ujub öli sees koguaeg.


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - rnx69 - 04-10-2013

Vaatan siin nende väikeste värdide teemasid ja üsna kirkalt kujutan ette, kuidas härrased istuvad kusagil tagakambris ja piitsutavad ennast: "Sa oled paha olnud ja pattu teinud... Sa oled paha olnud ja pattu teinud... Sa pead endale nüüd soetama tõusva päikese poegade toodetud masohhismi kõrgklassi väljendava riisipaberist kerega auto..."

Ei tegelikult see, kui soetatakse selliseid riistu ning neid ka veel elule äratatakse - see sümboliseerib kõrgeimat autogurmaanluse taset. Jõudu ja jaksu värdjate elustamisel Smile


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - 90Deville - 04-10-2013

Jah, ajuoperatsioon oleks olnud tunduvalt möistlikum, tänaseks kindlasti ka soodsamSmile
Ei tea mis värk sellega on, noorest peast on usa autod koguaeg meeltmööda olnud, nüüd ei huvita need enam üldse-eks suht paljud neist on ka ära proovitud, üldine pilt on suht selge mida neist oodata vöi arvata, midagi eriti halba öelda pole
Cadillac konutab hoovinurgas ja pole see aasta pmtselt üldse söitnud.

Ei tea millega see köik löpeb, praegu on igatahes köva vaimustus sellest naljaraketist, tahaks juba mootori hüüdma saada ja möned kiiremad tehaWink


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - rnx69 - 04-10-2013

BMW Isetta äkki järgmiseks Big Grin?


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - 90Deville - 04-10-2013

Liiga mainstreamSmile
Ehkki sobiva hinna puhul vötaks muidugi
Üldse on kääbikuid uskumatu armee olemas, ei oskagi miskit otseselt ihaleda kohe, tuleb mis tulebWink(lambretta williams ehk)
Ja mis seal salata, on ju neid nii mönigi olemas juba mis korrastamist ootavad, niiet reaalsemalt vöttes peaks hoolega pidurdama juurdeostlemist, a vahel ikka libastun.....samas on asi veidi parem kui möni aasta tagasi kus vast iga kuu midagi sai juurde kaabitud.


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - v6sa - 04-10-2013

(04-10-2013, 18:21 PM)90Deville Kirjutas:  Liiga mainstreamSmile
Ehkki sobiva hinna puhul vötaks muidugi
Üldse on kääbikuid uskumatu armee olemas, ei oskagi miskit otseselt ihaleda kohe, tuleb mis tulebWink(lambretta william ehk)
Ja mis seal salata, on ju neid nii mönigi olemas mis korrastamist ootavad, niiet reaalsemalt vöttes peak hoolega pidurdama juurdeostlemist, a vahel ikka libastun.....samas on asi veidi parem kui möni aasta tagasi kus vast iga kuu midagi sai juurde kaabitud.

Kas inglise värdlord RR on ka olemas?

RR - Reliant Robin


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - 90Deville - 04-10-2013

Engelmannide valikust on hetkel olemas 2 mini ja Riley Elf.
Robinit ausaltöeldes pole ihalenud, ehkki kunagi ei tea, äkki kui söitnud oleks hakkaks meeldimagi....
Rootsiski neid aegajalt pakutakse


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - Aspelund - 04-10-2013

Tuleb ikka BB ligi võtta. Mitte see Big Block vaid Bond Bug.

[Pilt: Bond-Bug-431x300.jpg]

A.


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - MZMA 400 - 04-10-2013

Kõige pealt õnnitlused uue sõiduriista puhul Big Grin

Kui nüüd päris aus olla olen isegi suud vesistanud sellise
isendi suhtes(+4x4).
Parasjagu palju lustlike kilomeetreid tulevikuks.

Gert.


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - 90Deville - 04-10-2013

4x4 oleks tore küll
Aga teema peategelane on juba üsna vana ja kaduviku poole liikuv mudel, niiet seda oleks mul peale kordategemist väga kahju kuhugi lume-jäävalli rammida(sest, olgem ausad, selleks seda 4wd ju vaja on-jäärada)
Liiatigi on kere olukord üldse mitte nutune, ehkki neist praegustest näkastest piltidest seda palju vöimalik tuvastada pole. Kui tehnika korda saab siis peale seda saab ka värvkatte uuendamise peale möelda, seda loomulikult nii alt kui pealt.

Odavamat 4x4 olen ise vaadanud saksast subaru justy nimelisi asju, s.o. siis suzuki swift 4x4 subaru märgiga, 90date löpust.
Pakutakse neid alates paarisajast eurost ja nalja peaks piisavalt saama, eriti kui jätkuks veel tahet suzuki 50kw mootor kas Gti 74kw vöi ka baleno 1.6se vastu välja vahetada, vöi siis seda originaali turbotada.
Sellist poleks kahju ka jäärajal peedistada, kerejupid swifti omad ja kilohinnaga.


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - kris282 - 08-10-2013

Pean ütlema et sa pole ainukene inimene kes sellist autot ehitab. endal ka selline isend olemas, üks auto on 4 ukseline 87.a oma, teine aga 90.a kaheukseline värdkerega punn, millel lõua vahel turbomootor. See turbokas mis mul on uuem, intercooler suht suur jne. Endal veel kõik ripakil, otsin hetkel uut kere et 3 asjast idagi kokku saada. Kui sul mingeid küsimusi on, võid pöörduda privaatsõnumite poole, aitan alati.


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - 90Deville - 08-10-2013

See uuem sul Gtti? 74kw? Üks selline Lätis Valkas müüa 1.5k euriga, mobile.de'st kogemata leidsin.
Ega mul erilisi küsimusi veel pole, eks need tulevad siis kui söitma peaksin saama selle.
Hetkel on puudu mootori tihendite täiskomplekt ja kui eestist saa(tellimisaeg pea paar kuud) siis vötan saksa ebayst.


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - Tom - 08-10-2013

Teie kahe koha päält ei jää muud üle, kui nõustuda, et Issanda loomaaed on kirju.




Ja Jumal tänatud, et on!


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - 13piisab - 08-10-2013

õnnitlused või kaastunne. Pealiskirjas on peibutav T-tähega algav sõna, aga pildid subjektist panevad siiski kukalt kratsima. Suurevõitu, uuevõitu ja kuidagi kole tuttav umbes eilsest päevast. Isegi summutiotsa suurus ja konksu olemasolu ei anna piisavat efekti. Tuleb vist arenemine päevakorda võtta Smile

aga millega ta sugulane on - nii ninas kui päras olevad tuled ja äkki lausa muud tükid kipuks me pikkuskraadil rohkemlevinud liigile omistama, aga ei "plahvata", millele.
ma saan aru, et grupina on tänasel päeval Toyota sugulane - aga kas juba toona? http://en.wikipedia.org/wiki/Daihatsu

ma arvan, et kui värviks läheb, tuleks ilmtingimata ära tuunida Smile
kui sündsuse piiresse jääda, siis mustaks ja "ägedaks". Kui julgeda vindile peale keerata, siis punamust on sünge.
no ja 20a tagasi (aga see vist uuem mudel) ei oleks ilmselt ka parema huumorisoonega inimesed aru saanud, et nii tõsiselt võib nalja teha.


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - 90Deville - 08-10-2013

Esituled meenutavad veidi mazda 323'e
Tagatuled midagi muudWink
A ei minust selle tuunijat saa
Punamust oli tehase kombo kah sellele mudelile
Natuke tehti omalajal ka öigemat tuunigut, selle nimi oli Charade De Tomaso, samale autole siis keskmootor jne
Kes tahab vöib siit edasi lugeda
http://www.7tune.com/1985-daihatsu-charade-de-tomaso-926r/


RE: Daihatsu Charade Turbo-86 - 90Deville - 15-10-2013

Vaatamata vaikusele karateeturbo teemas, siis asjad ikkagi liiguvad
Eile saabus tihendikomplekt, sedakorda vennasvabariigist Austriast
Vahepeal on natuke sobitatud kolviröngaid, need ka nimekirjast maas, ketist oli juba juttu
On tehtud uus völl ölipumbale
Saaled on köik uued
Tellitud/ostetud ölifilter, hammasrihm ja pingutusrull
Plokikaan on hetkel seiklemas tallinna poole, loodetavasti saab Devil selle toimetatud Hr.Teearu värkstuppa et klapid ja nende pesad üle löigata, haapsalus selline teenus puudub
Niiet pärast kaane kättesaamist vöiks juba pauku teha, minu poolt on veel tegemata ploki värvimine jms pisemad asjad ning saan alumise otsa kokku laduda.
Taustana toimub kerge saaga kapotiga, tellisin, sain kätte-vale(g100, ehk järgmise mudeli oma)
Telliti uuesti, eks homme saab näha kas seekord önnestub paremini.
Veel olen taastanud stangekinnitused, saab uue ette varsti