automoto.ee foorumid
Tuvastada autodetaile. - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Identifitseerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Teema: Tuvastada autodetaile. (/showthread.php?tid=46409)



Tuvastada autodetaile. - muusik - 13-11-2013

Oleks vaja abi järgnevate detailide tuvatamisel. Said siis leitud garaazi sügavustest, kõik detailid tunduvad olevat kasutamata ja heas korras.

1. Osa väljalaske torustikust
http://postimg.org/image/ut5q9xmij/

http://postimg.org/image/hhvekkf2p/

2. Klapikambrikaan, justkui oleks näinud kunagi mõne gaz5?-ne peal
http://postimg.org/image/wwz11fhw1/
http://postimg.org/image/t0ydxsv7b/

3. Radiaator
http://postimg.org/image/dq8iilxxv/
http://postimg.org/image/twp2ne60z/

4. Esivõre
http://postimg.org/image/ifvqm4ppp/

Ise pakuks et tegu on Nivaga.

Kui kellegile mõni neist juppidest huvi peaks pakkuma siis PM, vanarauda ei vii.

Lähiajal juppe lisandub, usun et tuvastamine ei tohiks liiga keeruline olla.


RE: Tuvastada autodetaile. - Wiki432 - 13-11-2013

1) Väljalase - Tagaveolise Vaz-i püksid
2) Plokikaan- Gaz 51, sama ka Gaz52
3) Radiaator - Vaz. Ei oska öelda, mille oma, kuid ilma elektrilise tiivikuta. Kas tagaveoline või Niva.
4) Esivõre - tõepoolest Niva


RE: Tuvastada autodetaile. - saarrand - 13-11-2013

Radikas peaks kindlasti Niva oma olema.


RE: Tuvastada autodetaile. - muusik - 13-11-2013

Suured tänud vastuste eest. Järgmiseks on ma arvan, et natuke raskem ülesanne( esiteks juba tänu suurepärasele pildikvaliteedile).

Tegu siis mingit sorti diiselmootoriga, loetavaid kirju peal ei ole. Ilmselt tegu idanaabrite toodanguga. Kasutusel olnud generaatorina,st ühendatud rihmaga generaatori külge.

http://postimg.org/image/hct61ln7p/
http://postimg.org/image/591f5ipkn/
http://postimg.org/image/8j34th6vj/

Äkki keegi oskab lähemalt rääkida millena algselt kasutatud ning kuidas näiteks käivitamine käib. Ringi käib ning ka kompressioon olemas.

Veelkord vabandan piltide äärmisel halva kvaliteedi pärast.


RE: Tuvastada autodetaile. - Wiki432 - 13-11-2013

See küll mootori moodi välja ei näe, pigem assotseerub neljasilindrilise diisli kõrgsurvepumbaga.


RE: Tuvastada autodetaile. - muusik - 13-11-2013

Pumbakohta tundub pisut suur, pikkust on tal oma 60cm, kõrgus u 25cm. Vanadest aegadest on veel samas keldris kütusepaak millest voolik sinna sisse jookseb. Üritan ta hiljem valguse kätte saada ning peale puhastust mõned paremad pildid teha.


RE: Tuvastada autodetaile. - Bennet - 13-11-2013

Tunduda võib palju, kuid kõrgsurvepump see on olnud, mida seal veel ratsitud on - iseasi. Suuri mootoreid on ka - silt vist ka pealt paistmas? Tähised aitaks tuvastada. Smile


RE: Tuvastada autodetaile. - muusik - 13-11-2013

See mis pildi peal paistab silt olevat on lihtsalt sile metall. Otsa peal mingid tähised on, kuid neid vaja vaadata paremas valgus. Kui nüüd mõtlema hakata siis tõesti tegu pole mootoriga, väljalaset ka kuskil pole. Kunagine majaomanik oli rääkinud ,et veneajal olla keldris ise elektrit tehtud (diislit olevat saadud raadi sõjaväebaasist) seega arvasin paugust, et tegu mootoriga mis generaatorit ringi ajas. Generaator on otse ühendatud maja elektrivõrku. Ainult jääb mõistatuseks mis selle agregaadiga tehtud on( kinnitatud keldripõrandale tugeva alusega)

Varsti tulevad paremad pildid


RE: Tuvastada autodetaile. - motamees - 13-11-2013

Maja elektrivõrku ühendatud "generaator" võib olla hoopis mootor. Pimedas ruumis võis olla vanasti keskkütte katel. Vabalt saadud diiselküttega võidi kütta katelt. Kõrgsurvepumbaga pihustati kütet katlasse - Neli plunserit ja üks pihusti.
Pilte eriti ei uurinud, kuna need polegi pildid. Oletused jutu järgi...