automoto.ee foorumid
MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Vaba teema (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Teema: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek (/showthread.php?tid=46995)



MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - jancs - 05-01-2014

Mure siis järgmine, sai 2002 aasta mtz 1025le pandud NS 32 A3 pumba asemele NS 50 A3. Armatuur sai ümber ehitatud nati torude peale (jämedamad), ainuke, mis jäi veel vana, on jagajast tagasivool. Seal on umbes 50cm pikkune jupp russi vene voolikut. Ülejäänud tagasivool on ikka väga jäme juba originaalis.
Süsteem sai siis selline, 50sest pumbast torudega kolmikkraani, sealt jagab siis kas traktori jagajasse või siis metsakäru jagajasse.
Kohe alguses lõi paar korda katki pumbast väljuva flantsi rõngastihendi. Et seda vältida, keerasin jagajast surve maha. Sellega jäi rõngastihend paika, aga tõstes pidevalt see klapp seal jagajas iniseb. Täna keerasin natuke survet juurde, et koguaeg klapp ei töötaks (ma millegipärast arvan, et see klapp on ülerõhuklapp). Tulemus siis katkine pumba korpus.
Kasutan Farma käru, jagaja marki ei oska peast öelda. Käru ise on umbes 7 tonnise kandejõuga.
Pumba korpuse lõi lõhki, kui kasutasin jagaja kangi ja silinder lõppu jõudis.
Kas siis rakendubki ülerõhuklapp või on seal sees veel mõni muu klapp?


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - MAKS 300 - 05-01-2014

pane vähemalt 3/4 voolikud, viska orig minema, kolmikkraan ka3/4, tõstuki jagajast tee tagasivool otse hüda paaki ilma mingi vahepealse jamata siis teed suvel ka tööd ja ei löö midagi minema


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - v6sa - 06-01-2014

(05-01-2014, 22:23 PM)jancs Kirjutas:  ...
Et seda vältida, keerasin jagajast surve maha. Sellega jäi rõngastihend paika, aga tõstes pidevalt see klapp seal jagajas iniseb. Täna keerasin natuke survet juurde, et koguaeg klapp ei töötaks (ma millegipärast arvan, et see klapp on ülerõhuklapp). mõni muu klapp?
...

Suured ja Karvased Munad peavad olema, et minna näppima hüdrosüsteemi klappe ilma rõhkusid kontrollimata.

Mis klappi ja millisel jaguril keerasid? Kui palju? Pumba kest võiks kesta sadakond ülebaari lubatule lisaks üsna valutult. Praegu kõlab, nagu oleksid ülerõhuklapi põhjani kinni keeranud. Loomulikult annab sellistes oludes targem järele.

Kas pumba flantsis tihendrõnga soon ikka on?


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - maisalup - 06-01-2014

Ma kardan asjaolu, et sul tõstukil miskine pisike jagaja, näiteks 30liitrit minutis. Näitlikult 50 liitrise pumba puhul ongi koguaeg ülerõhk kuna 30 liitrit pressib end läbi kanalite ja 20 liitrit läbi ülerõhu klapi, et ta pidevalt inises


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - v6sa - 06-01-2014

(06-01-2014, 11:45 AM)maisalup Kirjutas:  Ma kardan asjaolu, et sul tõstukil miskine pisike jagaja, näiteks 30liitrit minutis. Näitlikult 50 liitrise pumba puhul ongi koguaeg ülerõhk kuna 30 liitrit pressib end läbi kanalite ja 20 liitrit läbi ülerõhu klapi, et ta pidevalt inises

+1Cool

Kas õli kuumenes ka teemaalgatajal? Mõlema jaguriga (kolmikkraan lülib ju kogu tootlikkuse ümber...).


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - mlsluik - 06-01-2014

"Hilja peremees, hilja..."

pump lasti juba pilbasteks ära, mis siin enam... Big Grin


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - maisalup - 06-01-2014

kui viga välja selgitada ennem uue pumba pilbasteks minekut, siis on täitsa vara veel Big Grin


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - jancs - 06-01-2014

Pumbast tuleval flantsil tihendisoon kenasti olemas. Klappi ei keeranud kinni, vaid ikka vähehaaval. Endal on ka tunne, et jagaja ei suuda nii palju läbi lasta, kui pump toodab, sest maantesõidul läheb õli kuumaks (mootori pöörded üleval). Samas tõstmise ajal jahtub maha.
Eelmise pumbaga (NS 32) tõstsin nii, et mootori pöörded nii 2/3 maksimumist. Ehk siis tootlikkust nappis.
Ma pole kindlasti esimene, kes on 50se pumba peale pannud. Lihtsalt huvitab, kas pump-kolmikkraan-jagaja- paak süsteem tahaks veel mingit vahelüli, mis vajadusel järgi annaks? Lisaülerõhuklapp? Kui kange ei näpi töötab kõik kenasti läbi jagaja, probleem tekkis alati siis, kui silinder lõppu jõudis ja vastusurve tekkis, siis lõi tihendi katki ja nüüd siis lõpuks ka pumba.
Olengi kahevahel, et kas uus 32ne pump (töö on aeglasem, aga kõik jääb terveks) või siis ikkagi 50ne pump.


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - maisalup - 06-01-2014

Põhimõtteliselt 50se pumbaga saad poolte pööretega tõsta, kuid jah maantee sõidul tootlikkus tõuseb. Tühikäigul lööb 50 pump kuskil 17l/min täis pööretel sõites 50 sellest ka õli kuumenemine, arvan, et lisaks pumba vahetusele läheb sul tarvis ka võimsama läbilaskevõimega jagajat tõstukile või tuleb pump sõidu ajaks välja lülitada, et ilmaasjata õli ei keedaks.


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - v6sa - 06-01-2014

(06-01-2014, 14:17 PM)jancs Kirjutas:  ...
Kui kange ei näpi töötab kõik kenasti läbi jagaja, probleem tekkis alati siis, kui silinder lõppu jõudis ja vastusurve tekkis, siis lõi tihendi katki ja nüüd siis lõpuks ka pumba.
...

Kas tihend andis järele ka põhijaguri kasutamisel? P3-75 võiks siiski ära seedida kahekordse tootlikkuse...

Milline on kõige kitsam koht (väikseima läbimõõduga lüli) Su süsteemis?
Tõstuki jaguril ikka toimiv ülerõhuklapp on?


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - jancs - 06-01-2014

Põhijagajaga toimimist ei proovinud kahjuks. Aga millegipärast arvan, et toimis.
Sümptomid siiski viitavad, et tootlikkust on liiga palju. Et siis ilmselt lähen tagasi vana 32se pumba peale, siis vähemalt jäävad asjad terveks. Pumba vahetus ei ole russil just kõige lihtsam, eelkõige siis "väga hea" asukoha poolest.


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - I.A - 06-01-2014

ma kaaluks jagaja vahetust mõistliku vastu, et ka pumba moodi asja külge saaks panna. Õige kooslusega ei pea mootorit vägistama, tõstab hästi nii 1100 pöördega.


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - hellrix - 06-01-2014

(06-01-2014, 14:52 PM)maisalup Kirjutas:  Põhimõtteliselt 50se pumbaga saad poolte pööretega tõsta, kuid jah maantee sõidul tootlikkus tõuseb. Tühikäigul lööb 50 pump kuskil 17l/min täis pööretel sõites 50 sellest ka õli kuumenemine, arvan, et lisaks pumba vahetusele läheb sul tarvis ka võimsama läbilaskevõimega jagajat tõstukile või tuleb pump sõidu ajaks välja lülitada, et ilmaasjata õli ei keedaks.
Viiekümnene pump peaks lööma 107 liitrit minutis, kolmekümne kahene 68 liitrit minutis.


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - CORRADOg60 - 06-01-2014

(06-01-2014, 21:53 PM)hellrix Kirjutas:  
(06-01-2014, 14:52 PM)maisalup Kirjutas:  Põhimõtteliselt 50se pumbaga saad poolte pööretega tõsta, kuid jah maantee sõidul tootlikkus tõuseb. Tühikäigul lööb 50 pump kuskil 17l/min täis pööretel sõites 50 sellest ka õli kuumenemine, arvan, et lisaks pumba vahetusele läheb sul tarvis ka võimsama läbilaskevõimega jagajat tõstukile või tuleb pump sõidu ajaks välja lülitada, et ilmaasjata õli ei keedaks.
Viiekümnene pump peaks lööma 107 liitrit minutis, kolmekümne kahene 68 liitrit minutis.
Millise arvutuskäigu tulem see on? Kooliajast nagu meelde jäänud, et russil lööb 32-ne 45l/min nimipööretel?


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - hellrix - 07-01-2014

[/quote]
Millise arvutuskäigu tulem see on? Kooliajast nagu meelde jäänud, et russil lööb 32-ne 45l/min nimipööretel?
[/quote]

See lehekülg väidab nii. http://www.nppgid.ru/catalog/promgid/nsh.html


RE: MTZ 1025 võimsama hüdropumba pealepanek - CORRADOg60 - 07-01-2014

Millise arvutuskäigu tulem see on? Kooliajast nagu meelde jäänud, et russil lööb 32-ne 45l/min nimipööretel?
[/quote]

See lehekülg väidab nii. http://www.nppgid.ru/catalog/promgid/nsh.html
[/quote]
Russi pumba ajami pöörded nii kõrgele ei küündi, et sellist tootlikkust saavutada, olgugi et pump taluks vähemalt projekteerijate arust märksa kõrgemaid pöördeid. Matemaatika ütleb, et kui moto pöörded üle 2500 ajada, peaks need liitrid kuskil kätte ka saama(kui kadusid ei oleCool ).