Gaz 67 - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Nõukogude Liidu autotööstuse pärand (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Teema: Gaz 67 (
/showthread.php?tid=47096)
Gaz 67 -
yann - 13-01-2014
tere
Sai soetud gaz 67.Väljalaskeaasta teadmata,samuti puuduvad dokumendid.
Auto plekkid on taastaud 80ndatel ja mitte eriti püüdlikult.Esiiluvõre ei ole originaal ja samuti puudub spidomeeter ja üks esiklaasi kinnitus fiksaator.
Ümber on ehitatud ukseavad(paigaldatud 69 uksed),raam on paarist kohast lappitud. Originaal stange ja veljed olemas.
Sooviks osta Radiaatorivõre ja spidomeetri,samuti otsin kontakti inimestega kes on kokkupuutunud selliste isenditega,või omavad infot nende kohta.
Auto asub Sauel tel.5026417 Jaanus
RE: Gaz 67 -
kopraonu - 13-01-2014
Pöörduge kodanik Jurka poole siit foorumist, küll tema juba oskab sind aidata.
RE: Gaz 67 -
Veteran - 13-01-2014
Vanatehnika. ee.-s on ühe Gaz- 67 taastamise lugu...
RE: Gaz 67 -
yann - 15-01-2014
Olen nüüd lähemalt selle masinaga tutvunud, mahavõetud plokkikaan ,karteri õlivann(kepsusaaledel plekkid vahel)ja niipalju kui võimalik transmisjooni uuritud.Tagasillareduktori kardaaniflants on kulunud ,klotsid trumlid uued,samuti käigukast ja vahekast paistavad korras olevat(õlid ajapikku muutunud kingakreemiks).
Vajaks järgnevaid detaile:
Radjaatorivõre
veepump
süüteküünlad
plokikaane tihend
spidomeeter
esitulereflektorid ja elemendi kinnitus rõngast.
Oodatud abi keretööde teostamiseks.
RE: Gaz 67 -
jurka - 15-01-2014
Tean seda autot siis kui ta oli Tartus.
Antud hetkel näen selle masina kõige suurema probleemina keret.Kui ukseaugud ära korrastada siis saaks liikuva isendi.Kui aga teha võimalikult originaali lähedane siis vajalik suuremamahuline kereremont.Kõik muud on asjad on järjest ekspluatatsiooni käigus parendatavad.
Millegagi ikka aidata saan.Vähemalt targutangi